Bożena Salamonowicz

B2B, Key Account Manager, Sales Manager

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Intrum Justitia Sp. z o.o.
Manager ds. Kluczowych Klientów
 pozyskiwanie nowych i rozwijanie współpracy z istniejącymi klientami; zarządzanie projektami sprzedaży w ramach oferty firmy; kalkulacja i przygotowanie ofert w zakresie rozwiązań dotyczących procesu zarządzania należnościami w firmie; prezentacje handlowe, negocjowanie warunków współpracy; raportowanie planów i wyników sprzedażowych; analiza konkurencji - branża firm windykacyjnych;
HAYS Poland
Senior Consultant
 zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za rekrutacje prawne; pozyskiwanie i rozwijanie współpracy z klientami; selekcja i rekrutacja prawników do Kancelarii Prawnych i wewnętrznych działów prawnych firm;
American Express
Key Account Manager / Partner Account Manager
 pozyskiwanie i rozwijanie współpracy z Klientami B2B; negocjowanie warunków współpracy oraz implementacja programu Kart Korporacyjnych American Express; przeprowadzanie prezentacji; raportowanie planów i wyników sprzedażowych; koordynacja działań innych działów American Express w kraju i za granicą w celu zapewnienia profesjonalnej obsługi klienta
 kreowanie partnerskich strategii; realizacji wspólnych projektów American Express - biur podróży i banków; negocjowanie warunków i zasad partnerskiej współpracy; przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników Partnerów; koordynowanie procesu sprzedaży produktów American Express przez Partnerów; planowanie polityki cenowej w zakresie produktów American Express dla Partnerów; kreowanie i przygotowywanie wspólnych ofert i akcji marketingowych
 aktywny udział w tworzeniu produktu, polityki cenowej oraz strategii marketingowej w momencie wprowadzania Karty Korporacyjnej rozliczanej w PLN na rynek polski; prowadzenie procesu sprzedaży; prowadzenie prezentacji dla dyrektorów finansowych, office manager’ów, indywidualnych posiadaczy kart (duże audytoria); negocjowanie warunków współpracy; współpraca z centralą American Express w Anglii w celu zapewnienia płynnego nawiązania współpracy z klientami międzynarodowymi
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Account Manager
Hewlett Packard Polska Sp. z o.o.
 utrzymywanie stałych relacji z Kluczowymi Partnerami Handlowymi HP; negocjowanie warunków i zasad współpracy; zapewnianie narzędzi; przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu produktów i usług HP dla pracowników Partnerów; planowanie polityki cenowej produktów HP dla Partnerów; zarządzanie procesem sprzedaży Partnerów; kreowanie wspólnych ofert i akcji marketingowych
 prowadzenie procesu sprzedaży usług finansowania zamówień do klientów HP; przygotowywanie kompleksowych ofert na finansowanie projektu; prowadzenie prezentacji dla dyrektorów finansowych; negocjowanie warunków umowy; zarządzanie działem Technology Finance; aktywny udział w procesach sprzedaży innych działów HP oraz przez Partnerów Handlowych HP w celu identyfikacji potencjalnych klientów dla działu Technology Finance
 prowadzenie procesu sprzedaży produktów działu remarketingu do klientów HP w Polsce i w Czechach; przygotowywanie ofert; prowadzenie prezentacji dla dyrektorów IT; zwiększanie cross-sellingu w ramach różnych działów HP; prowadzenie szkoleń wewnętrznych i szkoleń dla działów sprzedaży Partnerów Handlowych HP
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Sales Admin Coordinator
Hewlett Packard Polska Sp. z o.o.
 realizacja zamówień na sprzęt komputerowy HP; zamawianie sprzętu, uzgadnianie terminów realizacji zamówień z fabrykami HP na świecie; obsługa logistyczna dostawy – magazyny w fabrykach, firmy przewozowe, odprawy celne; organizacja instalacji sprzętu; prowadzenie szkoleń dla Działów Realizacji Zamówień HP w Rosji (1 miesiąc) i w RPA (4 miesiące)

Szkolenia i kursy

- Sales and Negotiation Training- Londyn
- Zarządzanie czasem
- Zarządzanie projektem
- Efektywna rekrutacja i selekcja personelu
- Employee Development Plan - Londyn
- Analiza finansowa firm
- Finanse dla niefinansistów
- Werbalne i nie werbalne techniki przekonywania ludzi w businessie– Andrzej Batko
- Psychologia sukcesu- Robert Krool
- Strategia w procesie sprzedaży – NLP Neuroedukacja, Marek Rudziński
- Negocjacje wielopoziomowe - NLP (seria szkoleń dla pracowników sprzedaży i Account Manager’ów) – Marek Rudziński
- Interpersonal Managing Skills - Wiedeń
- Asertywność w codziennej pracy
- The Winning Formula – Elizabeth Moon

Edukacja

Logo
Wydział Chemii, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding

Zainteresowania

Film (np. Quentin Tarantino, David Lynch, Pedro Almodovar)
Tango, Rock and Roll

Inne

Chcieć to móc

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
A PRACA
A PRACA
Forum dla osób poszukujących pracy.