Bożena Feier

Zastępca kierownika sklepu, Tesco Polska Kiełczowska
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Szkolenia pracowników Obsługa kasy fiskalnej Zarządzanie zespołem Obsługa klienta obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan) Coaching Zespołów Obsługa skarbca

Doświadczenie zawodowe

Tesco Polska
Zastępca kierownika sklepu
zarządzanie sklepem zgodnie z prawem i standardami firmy
dbanie o profesjonalną obsługę klientów, estetyczny wygląd sklepu i dokładne wykonywanie czynności administracyjnych
ponoszenie odpowiedzialności za zespół podległych pracowników i rozdzielanie zadań między nimi
Tesco Polska
Kierownik działu obsługi klienta
Profesjonalna obsługa klienta polegająca na uzyskaniu satysfakcji z zakupów. Rozwiązywanie konfliktowych sytuacji z klientami, mając na celu dobro i satysfakcję klienta. Kierowanie działem obsługi klienta, a także działami podległymi tj. punkt obsługi klienta, skarbiec, dział kas. Dbanie i przestrzeganie obowiązujących procedur i założeń firmy. Podczas nieobecności Kierownika sklepu pełnienie roli kierownika dyżurnego sklepu.
Tesco Polska
Kierownik stoiska chemia kosmetyki
Dbanie o wizerunek stoiska chemia - kosmetyki.
Tesco Polska
Kierownik działu kas
Obsługa klienta na dziale kas. Ustalanie grafików mających na celu bez kolejkową obsługę.
Tesco Polska
Specjalista do spraw skarbca i działu kas
Logo
Pracownik działu kas i obsługi klienta
Hit Hipermarket Długa

Szkolenia i kursy

szkolenie "uśmiech klienta - bezcenny" zadowolony klient
kurs pierwszej pomocy,
kurs obsługi kasy fiskalnej,
kurs NBP,
szkolenie z obsługi klienta,
szkolenia e-skarbiec,
coaching,
szkolenie z zarządzania zespołem,
szkolenia z umiejętności bycia liderem,

Edukacja

Logo
kasjer-sprzedawca, średnie
Liceum kupieckie

Specjalizacje

Budownictwo
Mieszkaniowe/Przemysłowe
Budownictwo
Zarządzanie budownictwem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Marketing bezpośredni
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

wycieczki, jazda na rolkach