Umiejętności
Umiejętności komunikacyjne
Microsoft Office
Prowadzenie szkoleń
Doradztwo Personalne
Samodzielność
Obsługa klienta
Otwartość
Prawo jazdy kat B
Efektywne zarządzanie czasem pracy
odpowiedzialność za powierzone zadania
praca w zespole i kierowanie zespołem
mediacje pracownicze
Języki
niemiecki
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Trener/Szkoleniowiec
• Przygotowanie szkoleń i warsztatów w oparciu o diagnozowanie potrzeb Klienta podczas spotkań przedszkoleniowych z uczestnikami, ich przełożonymi oraz zamawiającymi szkolenie
• Przygotowywanie programów i scenariuszy zajęć
• Prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu:
o Kompetencji menedżerskich (w tym: kierowania ludźmi, motywowania pracowników, oceny i rozwijania pracowników, rozwiązywania sytuacji trudnych z pracownikami, zarządzania zmianą)
o Zarządzania projektami/pracy w projektach w oparciu metodyki PRINCE2 i PMI)
o Kompetencji społecznych, takich jak: komunikacji interpersonalnej, efektywności własnej/zarzadzania czasem, asertywności, rozwiązywania konfliktów, prowadzenia spotkań i prezentacji, współpracy w zespole
o Obsługi Klienta (bezpośredniej i przez telefon)
• Treningi w miejscu pracy i coaching narzędziowy
• Projektowanie przebiegu, przygotowywanie zadań i prowadzenie assessment center oraz development center
• Budowanie standardów sprzedaży i obsługi Klienta
• Kontakt z Klientami na różnych etapach realizacji, od spotkań sprzedażowych, przygotowywania ofert, przez sprawy bieżące i organizacyjne do podsumowań u Klienta, pisania raportów
• Realizując projekty w wielu firmach o różnym charakterze działalności, poznałam specyfikę pracy w różnych obszarach (produkcyjnych, handlowych, usługowych) – w sumie tysiąc kilkaset dni szkoleniowych i doradczych
• Przygotowywanie programów i scenariuszy zajęć
• Prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu:
o Kompetencji menedżerskich (w tym: kierowania ludźmi, motywowania pracowników, oceny i rozwijania pracowników, rozwiązywania sytuacji trudnych z pracownikami, zarządzania zmianą)
o Zarządzania projektami/pracy w projektach w oparciu metodyki PRINCE2 i PMI)
o Kompetencji społecznych, takich jak: komunikacji interpersonalnej, efektywności własnej/zarzadzania czasem, asertywności, rozwiązywania konfliktów, prowadzenia spotkań i prezentacji, współpracy w zespole
o Obsługi Klienta (bezpośredniej i przez telefon)
• Treningi w miejscu pracy i coaching narzędziowy
• Projektowanie przebiegu, przygotowywanie zadań i prowadzenie assessment center oraz development center
• Budowanie standardów sprzedaży i obsługi Klienta
• Kontakt z Klientami na różnych etapach realizacji, od spotkań sprzedażowych, przygotowywania ofert, przez sprawy bieżące i organizacyjne do podsumowań u Klienta, pisania raportów
• Realizując projekty w wielu firmach o różnym charakterze działalności, poznałam specyfikę pracy w różnych obszarach (produkcyjnych, handlowych, usługowych) – w sumie tysiąc kilkaset dni szkoleniowych i doradczych
Szkolenia i kursy
Zaświadczenie o ukończeniu Studium Mediacji wydane przez Dolnośląskie Centrum Psychoterapii
Certyfikat PRINCE2® Foundation Examination - kurs z metodyki zarządzania projektami (32 godziny)
Zaświadczenie ukończenia kursu Podstawy profesjonalnej facylitacji wg modelu Process Iceberg® (16 godzin)
Podstawy coaching indywidualnego (68 godzin)
Certyfikat PRINCE2® Foundation Examination - kurs z metodyki zarządzania projektami (32 godziny)
Zaświadczenie ukończenia kursu Podstawy profesjonalnej facylitacji wg modelu Process Iceberg® (16 godzin)
Podstawy coaching indywidualnego (68 godzin)
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
Rękodzieło
Inne
prawo jazdy kat.B