Bogna Majeran

Dyrektor/Starszy konsultant Klubu Oriflame, Oriflame Poland
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Umiejętności komunikacyjne Microsoft Office Prowadzenie szkoleń Doradztwo Personalne Samodzielność Obsługa klienta Otwartość Prawo jazdy kat B Efektywne zarządzanie czasem pracy odpowiedzialność za powierzone zadania praca w zespole i kierowanie zespołem mediacje pracownicze

Języki

niemiecki
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Mediator
Samozatrudnienie
• Rozwiązywanie konfliktów wewnątrz firm
o Diagnoza sytuacji konfliktowej
o Projektowanie i prowadzenie procesu dochodzenia do porozumienia
• Warsztaty wspierające budowanie organizacji opartej na porozumieniu
Samozatrudnienie
Trener/Szkoleniowiec
• Przygotowanie szkoleń i warsztatów w oparciu o diagnozowanie potrzeb Klienta podczas spotkań przedszkoleniowych z uczestnikami, ich przełożonymi oraz zamawiającymi szkolenie
• Przygotowywanie programów i scenariuszy zajęć
• Prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu:
o Kompetencji menedżerskich (w tym: kierowania ludźmi, motywowania pracowników, oceny i rozwijania pracowników, rozwiązywania sytuacji trudnych z pracownikami, zarządzania zmianą)
o Zarządzania projektami/pracy w projektach w oparciu metodyki PRINCE2 i PMI)
o Kompetencji społecznych, takich jak: komunikacji interpersonalnej, efektywności własnej/zarzadzania czasem, asertywności, rozwiązywania konfliktów, prowadzenia spotkań i prezentacji, współpracy w zespole
o Obsługi Klienta (bezpośredniej i przez telefon)
• Treningi w miejscu pracy i coaching narzędziowy
• Projektowanie przebiegu, przygotowywanie zadań i prowadzenie assessment center oraz development center
• Budowanie standardów sprzedaży i obsługi Klienta
• Kontakt z Klientami na różnych etapach realizacji, od spotkań sprzedażowych, przygotowywania ofert, przez sprawy bieżące i organizacyjne do podsumowań u Klienta, pisania raportów
• Realizując projekty w wielu firmach o różnym charakterze działalności, poznałam specyfikę pracy w różnych obszarach (produkcyjnych, handlowych, usługowych) – w sumie tysiąc kilkaset dni szkoleniowych i doradczych
Oriflame Poland
Dyrektor/Starszy konsultant Klubu Oriflame
• Budowanie sieci dystrybucji – nabór konsultantów; sprzedaż bezpośrednia; prowadzenie szkoleń i prezentacji oferty
Logo
Kierownik Zespołu Jakości Analityki i Szkoleń Wewnętrznych
eurobank
• Projektowanie systemu jakościowej i ilościowej oceny pracy konsultantów call center; prowadzenie warsztatów integrujących dla konsultantów; obsługa reklamacji
Ars Sp. z o.o.
Regionalny przedstawiciel handlowy
• Realizacja działań sprzedażowych i obsługi na rynku detalicznym i hurtowym (kosmetyki)
Logo
Specjalista ds. obsługi klienta
Gobest s.c.
• Bieżąca obsługa Klientów – sprzedaż; obsługa Klienta telefoniczna i na miejscu; udzielanie informacji; obsługa reklamacji; rozliczanie filii

Szkolenia i kursy

Zaświadczenie o ukończeniu Studium Mediacji wydane przez Dolnośląskie Centrum Psychoterapii
Certyfikat PRINCE2® Foundation Examination - kurs z metodyki zarządzania projektami (32 godziny)
Zaświadczenie ukończenia kursu Podstawy profesjonalnej facylitacji wg modelu Process Iceberg® (16 godzin)
Podstawy coaching indywidualnego (68 godzin)

Edukacja

Logo
Nowoczesne Zarządzanie Kadrami, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Logo
Biotechnologia, magisterskie
Politechnika Wrocławska

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

Rękodzieło

Inne

prawo jazdy kat.B