Umiejętności
CRM Program Management
Marketing lojalnościowy
Zarządzanie zespołem
Szkolenia pracowników
Reklama
Strategia marketingowa
Zarządzanie Sprzedażą
Negocjacje biznesowe
pozyskiwanie klientów
Zdolności manualne i plastyczne
Promocja Sprzedaży
meblarstwo
Raportowanie i analizy
Języki
polski
ojczysty
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Własna działalność
BMActive
• doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania,
• tworzenie strategii sprzedażowych oraz marketingowych (ze szczególnym uwzględnieniem organizacji sportowych i promocyjno-reklamowych),
• pośrednictwo handlowe,
• organizowanie zespołów handlowych , wdrożeniowych (logistyka) i promocyjnych oraz zarządzanie nimi,
• organizowanie oraz koordynowanie akcji promocyjnych – samplingi, degustacje, merchandising POS, eventy, ambienty, programy konsumenckie i inne.
• tworzenie strategii sprzedażowych oraz marketingowych (ze szczególnym uwzględnieniem organizacji sportowych i promocyjno-reklamowych),
• pośrednictwo handlowe,
• organizowanie zespołów handlowych , wdrożeniowych (logistyka) i promocyjnych oraz zarządzanie nimi,
• organizowanie oraz koordynowanie akcji promocyjnych – samplingi, degustacje, merchandising POS, eventy, ambienty, programy konsumenckie i inne.
Dyrektor Handlowy / Dyrektor ds. Wdrożeń
• zarządzanie zespołem menadżerów handlowych,
• tworzenie i realizacja założeń budżetowych,
• organizowanie struktur oraz planów sprzedażowych,
• współpraca z klientami strategicznymi,
• organizacja akcji promocyjnych i reklamowych,
• analizowanie danych sprzedażowych oraz raportowanie do zarządu,
• zarządzanie terenowym zespołem wdrożeniowym,
• wdrażanie projektów promocyjnych tj. samplingów, promocji prasy, programów lojalnościowych, akcji z hostessami oraz merchandisingu systemowego,
• opracowywanie analiz powdrożeniowych, rozliczanie projektów promocyjnych, raportowanie do zarządu.
• tworzenie i realizacja założeń budżetowych,
• organizowanie struktur oraz planów sprzedażowych,
• współpraca z klientami strategicznymi,
• organizacja akcji promocyjnych i reklamowych,
• analizowanie danych sprzedażowych oraz raportowanie do zarządu,
• zarządzanie terenowym zespołem wdrożeniowym,
• wdrażanie projektów promocyjnych tj. samplingów, promocji prasy, programów lojalnościowych, akcji z hostessami oraz merchandisingu systemowego,
• opracowywanie analiz powdrożeniowych, rozliczanie projektów promocyjnych, raportowanie do zarządu.
Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży
• zarządzanie działem sprzedaży i marketingu w klubie ekstraklasy piłki nożnej (Korona Kielce),
• tworzenie strategii marketingowej,
• tworzenie i realizacja założeń budżetowych,
• pozyskiwanie sponsorów strategicznych,
• organizacja widowisk sportowych,
• organizacja działań promocyjnych oraz eventów.
• tworzenie strategii marketingowej,
• tworzenie i realizacja założeń budżetowych,
• pozyskiwanie sponsorów strategicznych,
• organizacja widowisk sportowych,
• organizacja działań promocyjnych oraz eventów.
Kierownik Działu Marketingu i Reklamy
„RASTER” S.C. Poligrafia i Reklama
• zarządzanie zespołem marketingowo-sprzedażowym,
• planowanie, organizacja i koordynacja sprzedaży,
• negocjacje i prezentacje handlowe,
• organizacja i nadzór akcji promocyjno-reklamowych, w tym wystawienniczych (liczne imprezy targowe krajowe i zagraniczne).
• planowanie, organizacja i koordynacja sprzedaży,
• negocjacje i prezentacje handlowe,
• organizacja i nadzór akcji promocyjno-reklamowych, w tym wystawienniczych (liczne imprezy targowe krajowe i zagraniczne).
Szkolenia i kursy
• szkolenie z zakresu zaawansowanych technik negocjacji (Szkolenia menedżerskie Door Group S.A.),
• szkolenie „Zyskowny rozwój” (Canadian International Management Institute Sp. z o.o.),
• szkolenie z zakresu nowoczesnego zarządzania klubem sportowym (Sport Management Polska),
• szkolenie „Zyskowny rozwój” (Canadian International Management Institute Sp. z o.o.),
• szkolenie z zakresu nowoczesnego zarządzania klubem sportowym (Sport Management Polska),
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Nowe technologie, marketing relacyjny, fotografia, rysunek i grafika, film, sport, turystyka piesza.