Błażej Janik

Błażej Janik

Account Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Kanał Partner sprzedaży pośredniej Cloud Computing Enterprise Software Microsoft Exchange Zarządzanie partnerami sprzedaż rozwiązań VMware Zarządzanie zespołem NTP Software

Doświadczenie zawodowe

dcs.pl Sp. z o.o.
Account Manager
(Dział Handlowy)
- odpowiedzialność za budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami w sektorach: bankowym, telekomunikacyjnym, ubezpieczeniowym, przemysłowym
- współpraca i doradztwo przy postępowaniach przetargowych
- aktywne uczestnictwo w spotkaniach klienckich i partnerskich
- przygotowywanie prezentacji i szkoleń dla klientów
- budowanie sieci partnerów oraz wprowadzenie nowatorskich rozwiązań produktowych na rynek
- wprowadzenie na rynek usług w modelu SaaS
- negocjacje i renegocjacje umów z operatorami, dostawcami, producentami i wykonawcami
- współtworzenie: klienckich raportów analitycznych i optymalizacyjnych dla usług w modelu SaaS
- przygotowywanie ofert handlowych
- koordynacja realizacji prac wykonawców
- opracowywanie działań marketingowych
- odpowiedzialność za rozlicznie finansowe usług w modelu SaaS
- korekta i redakcja ofert oraz raportów firmowych
- odpowiedzialność za utrzymanie kompetencji w firmie z zakresu wirtualizacji, bezpieczeństwa i zarzadzania
- wsparcie handlowe dla pracowników z zakresu wirtualizacji, systemów faksowych, zarzadzania i monitoringu/ nadzór i realizacja zamówień międzynarodowych
- odpowiedzialność za rozliczenia fakturowe w firmie
- przygotowywanie analiz budżetowych (kosztowych, przychodowych)
- uczestnictwo w sporządzaniu umów
- reprezentowanie firmy na konferencjach branżowych
- ścisła współpraca z działami wewnętrznymi utrzymania i wdrożeń
Microsoft Polska sp. z o.o.
Account Manager
- odpowiedzialność za klientów w przedziale od 250 do 2000 PC
- prowadzenie negocjacji sprzedażowych/ współpraca z partnerami posiadającymi autoryzację Large Account Reseller (LAR)
- specjalizowanie się w podpisywaniu umów licencyjnych Enterprise Agreement, Select, Open, OVS/ - budowanie silnych relacji biznesowych z klientami oraz partnerami
- raportowanie sprzedaży do korporacji/
- dokumentowanie zrealizowanych działań handlowych i marketingowych w aplikacji CRM Siebel.
Microsoft Polska sp. z o.o.
Specjalista ds. Sprzedaży
- prowadzenie prezentacji z licencjonowania oraz prezentacji produktowych na terenie całego kraju
- kontakt biznesowy i wsparcie handlowe dla partnerów oraz klienta końcowego/
- współudział w realizacji projektu „e-business.net” – wirtualne biuro. Linki do informacji:
- http://mediamarketingpolska.pl/artykuly/86619,nowy-projekt-ibm-microsoft-plus-gsm-i-nokii,
- http://www.modernmarketing.pl/index.php?pg=mms&msgnr=72,
- http://www.egospodarka.pl/1997,e-bus-czyli-biuro-na-kolkach,1,12,1.html,
- http://wiadomosci.wp.pl/kat,1333,title,Biznes-przez-Internet,wid,79862,wiadomosc.html
Logo
Prezenter oraz Konsultant Obsługi Klienta ds. Sprzedaży
Compaq Polska Sp. z o.o.
(Dział Sprzedaży)
- koordynacja i prowadzenie szkoleń produktowych na terenie całego kraju/
- kontakt biznesowy i wsparcie handlowe dla partnerów oraz klienta końcowego/

Szkolenia i kursy

09.2001-08.2003 Szkolenia Sales Specjalist w zakresie Microsoft Licensing (Open, OSL, Select, Enterprise
Agreement, Support Agreement)
03.2002 Certyfikat ukończenia szkolenia: Trudne sytuacje w obsłudze klienta
04.2003 Certyfikat ukończenia szkolenia: Skuteczne negocjacje handlowe
06.2009 Certyfikat ukończenia szkolenia: Managing and Maintaning Windows Server 2008 Active
Directory Serwers
06.2010 Szkolenie VMware Sales Professional: Selling Vmware Enterprise Desktop Solution
06.2013 Szkolenie VMware Sales Professional for VMware vSphere 5
09.2004-09.2013 Szkolenia handlowe w zakresie sprzedaży oprogramowania i sprzętu VMware, EMC,
Hyper-V, Veeam, Check Point, NetIQ, SCOM, MS Windows Server, MS Exchange, Vision
Solution, Double Take, Open Text Exceed, Citrix, Symantec, NetApp, HDS, IBM, HP,
DELL, Embarcadero, Idera, RedGate, NetPro, Quest, Northern Storage Suite, NTP Quota
& File Sentinel, Diskeeper, Proxmox, FACSys, Faxcore, RedHat, itp.
09.2013 Ukończone szkolenie: Microsoft Partner Network Sales and Marketing Competency
Assessment for Unified Communications – Exchange

Edukacja

Logo
, magisterskie
Warsaw University of Technology

Specjalizacje

Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Usługi profesjonalne

Inne

Komputer:
- bardzo dobra obsługa MS Office (Excel, Word, Power Point, Outlook, Visio, bardzo dobra obsługa systemów CRM Dynamics, Siebel, obsługa systemów Linux: Centos, Ubuntu oraz baz danych MySQL
- budowanie witryn internetowych
- tworzenie grafiki komputerowej

Muzyka: 
- nauczanie gry na gitarze
- realizacja dzwięku
- prowadzenie zespołu muzycznego

Dodatkowe: 
- prawo jazdy kategorii B