Umiejętności
Microsoft Office
Zarządzanie zespołem
Strategia biznesowa
Agile
Obsługa klienta
Komunikacja wewnętrzna
Umiejętności analityczne
Zarządzanie klientami
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
wyznaczanie i realizacja celów,
wsparcie klienta
Dobrze organizuję swój czas i jestem osobą godną zaufania
IPMA D
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Menedżer ds Wsparcia Sprzedaży
- Nadzór i wspieranie realizacji budżetów sprzedażowych obsługiwanych regionów i klientów.
- Wspieranie realizacji kontraktów sprzedażowych
- Prowadzenie projektów sprzedażowych.
- Monitorowanie postępów wdrażania i realizacji poziomu sprzedaży produktów w regionach
- Pomoc w realizacji polityki POS w regionach i u klientów
- Realizacja polityki cenowej dla poszczególnych brandów
- Wspieranie realizacji kontraktów sprzedażowych
- Prowadzenie projektów sprzedażowych.
- Monitorowanie postępów wdrażania i realizacji poziomu sprzedaży produktów w regionach
- Pomoc w realizacji polityki POS w regionach i u klientów
- Realizacja polityki cenowej dla poszczególnych brandów
Menedżer Biura Projektów
Zakres obowiązków:
- Świadczenie usług doradczych dla zespołów projektowych
- Tworzenie metod i standardów systemu zarządzania projektami
- Współtworzenie narzędzi wspierających pracę przy projektach
- Doradztwo w zarządzaniu zasobami potrzebnymi do realizacji projektów
- Wsparcie Uczestników Zespołów Projektowych przy prowadzeniu projektów
- Monitoring i raportowanie projektów
- Zarządzanie portfelem projektów
- Świadczenie usług doradczych dla zespołów projektowych
- Tworzenie metod i standardów systemu zarządzania projektami
- Współtworzenie narzędzi wspierających pracę przy projektach
- Doradztwo w zarządzaniu zasobami potrzebnymi do realizacji projektów
- Wsparcie Uczestników Zespołów Projektowych przy prowadzeniu projektów
- Monitoring i raportowanie projektów
- Zarządzanie portfelem projektów
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Zakres obowiązków:
- Nadzór nad kompleksową obsługą klientów od momentu złożenia zamówienia poprzez organizowanie dostaw oraz obsługę posprzedażową ( reklamacje )
- Raportowanie terminowości i dostępności zrealizowanych dostaw do klientów oraz poziomu zadowolenia klienta
- Nadzór nad utrzymywaniem stałych kontaktów z klientami oraz informowaniem ich o statusie zamówień
- Nadzór nad dokumentacją związaną z obsługą klienta (wz, fv, pl,cmr itp.)
- Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta poprzez monitorowanie obecnej sytuacji, rozwiązywanie pojawiających się problemów i sytuacji kryzysowych, analizę potencjalnych ulepszeń oraz wdrażanie nowych rozwiązań.
- Nadzór i wdrażanie nowych rozwiązań poprzez uczestnictwo oraz prowadzenie kluczowych projektów na poziomie firmy oraz grupy, mających na celu poprawę jakości i efektywności procesów
- Na podstawie polityki funkcjonalnej odpowiada za tworzenie standardów i procedur dla podległych pracowników
- Odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie podległych Zespołów
- Koordynuje pracę pomiędzy podległymi pracownikami a innymi komórkami firmy w celu poprawnego przepływu informacji oraz optymalizacji wykorzystania zasobów.
- współpracuje z innymi działami firmy
- rozwiązuje problemy wynikające z bieżącej działalności działu
- Nadzór nad kompleksową obsługą klientów od momentu złożenia zamówienia poprzez organizowanie dostaw oraz obsługę posprzedażową ( reklamacje )
- Raportowanie terminowości i dostępności zrealizowanych dostaw do klientów oraz poziomu zadowolenia klienta
- Nadzór nad utrzymywaniem stałych kontaktów z klientami oraz informowaniem ich o statusie zamówień
- Nadzór nad dokumentacją związaną z obsługą klienta (wz, fv, pl,cmr itp.)
- Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta poprzez monitorowanie obecnej sytuacji, rozwiązywanie pojawiających się problemów i sytuacji kryzysowych, analizę potencjalnych ulepszeń oraz wdrażanie nowych rozwiązań.
- Nadzór i wdrażanie nowych rozwiązań poprzez uczestnictwo oraz prowadzenie kluczowych projektów na poziomie firmy oraz grupy, mających na celu poprawę jakości i efektywności procesów
- Na podstawie polityki funkcjonalnej odpowiada za tworzenie standardów i procedur dla podległych pracowników
- Odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie podległych Zespołów
- Koordynuje pracę pomiędzy podległymi pracownikami a innymi komórkami firmy w celu poprawnego przepływu informacji oraz optymalizacji wykorzystania zasobów.
- współpracuje z innymi działami firmy
- rozwiązuje problemy wynikające z bieżącej działalności działu
Projekty
Zrównoważony rozwój
Stworzenie strony internetowej komunikującej i promującej tematykę zrównoważonego rozwoju realizowanego w ramach prowadzonej działalności firmy i jej pracowników, a także opracowanie dalszego planu realizacji tematyki zrównoważonego rozwoju w ramach organizacji.
Zakres obowiązków
Kierownik Projektu
Szkolenia i kursy
Zarządzanie projektami:
* Zarządzanie projektami i portfelem projektów ->certyfikat
* AgilePM Fundation->certyfikat
Szkolenia:
* Trener Biznesu
* Finanse dla niefinansisty
Zarządzanie jakością:
* Zarządzanie ryzykiem
* Audytor wewnętrzny (ISO 9001, 14001)
Transport:
* Incoterms
Obsługa Klienta:
* Efektywność, asertywność, profesjonalna obsługa klienta
* Zarządzanie projektami i portfelem projektów ->certyfikat
* AgilePM Fundation->certyfikat
Szkolenia:
* Trener Biznesu
* Finanse dla niefinansisty
Zarządzanie jakością:
* Zarządzanie ryzykiem
* Audytor wewnętrzny (ISO 9001, 14001)
Transport:
* Incoterms
Obsługa Klienta:
* Efektywność, asertywność, profesjonalna obsługa klienta
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
Sporty indywidualne i zespołowe
Inne
Prawo jazdy KAT. B