Beata Telążka

Menedżer ds Wsparcia Sprzedaży, Koelner Rawlplug IP
Zawonia, dolnośląskie

Umiejętności

Microsoft Office Zarządzanie zespołem Strategia biznesowa Agile Obsługa klienta Komunikacja wewnętrzna Umiejętności analityczne Zarządzanie klientami samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy wyznaczanie i realizacja celów, wsparcie klienta Dobrze organizuję swój czas i jestem osobą godną zaufania IPMA D

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Koelner Rawlplug IP
Menedżer ds Wsparcia Sprzedaży
- Nadzór i wspieranie realizacji budżetów sprzedażowych obsługiwanych regionów i klientów.
- Wspieranie realizacji kontraktów sprzedażowych
- Prowadzenie projektów sprzedażowych.
- Monitorowanie postępów wdrażania i realizacji poziomu sprzedaży produktów w regionach
- Pomoc w realizacji polityki POS w regionach i u klientów
- Realizacja polityki cenowej dla poszczególnych brandów
Koelner Rawlplug IP
Menedżer Biura Projektów
Zakres obowiązków:
- Świadczenie usług doradczych dla zespołów projektowych
- Tworzenie metod i standardów systemu zarządzania projektami
- Współtworzenie narzędzi wspierających pracę przy projektach
- Doradztwo w zarządzaniu zasobami potrzebnymi do realizacji projektów
- Wsparcie Uczestników Zespołów Projektowych przy prowadzeniu projektów
- Monitoring i raportowanie projektów
- Zarządzanie portfelem projektów
Rawlplug S.A.
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Zakres obowiązków:
- Nadzór nad kompleksową obsługą klientów od momentu złożenia zamówienia poprzez organizowanie dostaw oraz obsługę posprzedażową ( reklamacje )
- Raportowanie terminowości i dostępności zrealizowanych dostaw do klientów oraz poziomu zadowolenia klienta
- Nadzór nad utrzymywaniem stałych kontaktów z klientami oraz informowaniem ich o statusie zamówień
- Nadzór nad dokumentacją związaną z obsługą klienta (wz, fv, pl,cmr itp.)
- Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta poprzez monitorowanie obecnej sytuacji, rozwiązywanie pojawiających się problemów i sytuacji kryzysowych, analizę potencjalnych ulepszeń oraz wdrażanie nowych rozwiązań.
- Nadzór i wdrażanie nowych rozwiązań poprzez uczestnictwo oraz prowadzenie kluczowych projektów na poziomie firmy oraz grupy, mających na celu poprawę jakości i efektywności procesów
- Na podstawie polityki funkcjonalnej odpowiada za tworzenie standardów i procedur dla podległych pracowników
- Odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie podległych Zespołów
- Koordynuje pracę pomiędzy podległymi pracownikami a innymi komórkami firmy w celu poprawnego przepływu informacji oraz optymalizacji wykorzystania zasobów.
- współpracuje z innymi działami firmy
- rozwiązuje problemy wynikające z bieżącej działalności działu

Projekty

System pomysłów pracowniczych
Zaimplementowany system zarządzania inicjatywą pracowniczą, która ma na celu zachęcenie pracowników do wymyślania i zgłaszania usprawnień i ulepszeń we wszystkich obszarach w organizacji (stymulowanie inicjatywy oddolnej)
Zakres obowiązków
Kierownik Projektu
Zrównoważony rozwój
Stworzenie strony internetowej komunikującej i promującej tematykę zrównoważonego rozwoju realizowanego w ramach prowadzonej działalności firmy i jej pracowników, a także opracowanie dalszego planu realizacji tematyki zrównoważonego rozwoju w ramach organizacji.
Zakres obowiązków
Kierownik Projektu
Zmiana struktury organizacyjnej
Zmiana nazwy firmy spółki przy realizacji wszystkich niezbędnych aspektów prawnych
Zakres obowiązków
Kierownik Projektu
Implementacja/wdrożenie metodyki Project Management w organizacji
Wdrożona metodyka zarządzania projektami wraz z wypracowaną dokumentacją prowadzenia projektów
Zakres obowiązków
Kierownik Projektu

Szkolenia i kursy

Zarządzanie projektami:
* Zarządzanie projektami i portfelem projektów ->certyfikat
* AgilePM Fundation->certyfikat

Szkolenia:
* Trener Biznesu
* Finanse dla niefinansisty

Zarządzanie jakością:
* Zarządzanie ryzykiem
* Audytor wewnętrzny (ISO 9001, 14001)

Transport:
* Incoterms

Obsługa Klienta:
* Efektywność, asertywność, profesjonalna obsługa klienta

Edukacja

Logo
Project Manager, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Prawo i Administracja, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Zainteresowania

Sporty indywidualne i zespołowe

Inne

Prawo jazdy KAT. B

Grupy

Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Wieczorne spotkania z NLP
Wieczorne spotkania z NLP
...bo 2 + 2 = 5