Doświadczenie zawodowe
Doradca
• prezentowanie oferty i sprzedaż produktów bankowości detalicznej oraz produktów
• ubezpieczeniowych i inwestycyjnych,
• przyjmowanie wniosków kredytowych, przekazywanie ich w celu rozpatrzenia do działu ryzyka, informowanie klienta o decyzji,
• przygotowywanie dokumentów i umów dla klienta indywidualnego,
• otwieranie rachunków bankowych, realizacja operacji kasowych
• realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa Klientów indywidualnych
• współpraca z działem compliance, przekazywanie informacji o klientach zgodnie z regulacjami wewnętrznymi banku,
• kształtowanie pozytywnego wizerunku banku.
• ubezpieczeniowych i inwestycyjnych,
• przyjmowanie wniosków kredytowych, przekazywanie ich w celu rozpatrzenia do działu ryzyka, informowanie klienta o decyzji,
• przygotowywanie dokumentów i umów dla klienta indywidualnego,
• otwieranie rachunków bankowych, realizacja operacji kasowych
• realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa Klientów indywidualnych
• współpraca z działem compliance, przekazywanie informacji o klientach zgodnie z regulacjami wewnętrznymi banku,
• kształtowanie pozytywnego wizerunku banku.
Doradca Finansowy w zakresie obsługi kredytowej
Obsługa Klientów w zakresie sprzedaży produktów finansowych i ubezpieczeń, sporządzanie wniosków kredytowych oraz przekazywanie dokumentacji kredytowej do banku. Obsługa Klientów (gotówkowa i bezgotówkowa), sporządzanie raportów dotyczących sprzedaży w sklepie oraz zestawień kasowych, obsługa Klientów w zakresie sprzedaży kuponów Pre-Paid, obsługa Klientów w zakresie spłaty rat kredytowych w kasie, archiwizacja dokumentów. Realizacja planów sprzedażowych.
Doradca Klienta, Kasjer
Sprzedaż produktów i usług bankowych (rachunki firmowe i indywidualne, lokaty tradycyjne, abonamenty księgowe i inne inwestycje). Wsparcie innych doradców w sprzedaży produktów regularnych. Bieżąca obsługa Klientów (gotówkowa i bezgotówkowa), obsługa dyspensera. Zapewnianie Klientom kompleksowej i profesjonalnej obsługi w zakresie produktów depozytowych i kredytowych (obsługa pełnomocnictw, dyspozycji na wypadek śmierci, archiwizacja danych itp.). Realizacja planów sprzedażowych.
Szkolenia i kursy
2012.12 Idea Bank - Przeciwdziałanie praniu pieniędzy. System DEF 3000.
12.2001 Zakład Doskonalenia Zawodowego - Warszawa, EURO – wspólna waluta krajów UWG
07/10.2000 ART – ARIKA Sp. z o.o. - Warszawa, Sztuka obsługi i sprzedaży w Banku.
03.2000 Towarzystwo „Edukacja” - Gdańsk, Polskie i zagraniczne znaki pieniężne i rozpoznawanie ich autentyczności.
12.2001 Zakład Doskonalenia Zawodowego - Warszawa, EURO – wspólna waluta krajów UWG
07/10.2000 ART – ARIKA Sp. z o.o. - Warszawa, Sztuka obsługi i sprzedaży w Banku.
03.2000 Towarzystwo „Edukacja” - Gdańsk, Polskie i zagraniczne znaki pieniężne i rozpoznawanie ich autentyczności.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna