Beata Siwińska

Doradca Klienta
Gdańsk, pomorskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Doradca techniczno - handlowy
Laguna Fabryka Okuć Sp Zoo Sp K
Logo
Koordynator Sprzedaży Krajowej
Laguna Fabryka Okuć Sp.Zoo Sp.k.
Logo
Asystentka Działu Handlowego
Laguna Fabryka Okuć Sp.Zoo Sp.k.
wsparcie działuhandlowego
Jai kudo
OPIEKUN KLIENTA
Opieka nad powierzonym klientami,salonami optycznymi;
codziene wizyty w salonach optycznych na powierzonej trasie;
Zbieranie zamówień,dostarczanie towaru, rozliczanie faktur i zbieranie należniści;
Logo
PERFORMANCE MARKETING ACCOUNT MANAGER
CLEARSENSE SP.K.SP.A. – CERTYFIKOWANA AGENCJA INTERAKTYWNA GOOGLE
Znajomość zagadnień i aktualnych trendów w branży e-marketingowej
(e-commerce, mobile marketing, email marketing, afiliacja, SEM, SEO, social media, );
Przygotowywania ofert handlowych i prowadzenie prezentacji u Klientów;
Tworzenie Kampanii Reklamowych w Internecie dla Klientów;
Samodzielne i aktywne pozyskiwanie Klientów;
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
DORADCA KLIENTA
PKT.PL POLSKIE KSIĄŻKI TELEFONICZNE
Pozyskiwanie Nowych Klientów;
Opieka nad stałymi Kluczowymi klientami;
Kompleksowe doradztwo w zakresie rozwiązań reklamowych w produktach
internetowych, mobilnych i w katalogach teleadresowych;
Realizacja celów sprzedażowych;
Logo
DORADCA KLIENTA BIZNESOWEGO
NOWA ENERGIA M.KUSKOWSKI I WSPÓLNIK SP.J.
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
Realizacja celów sprzedażowych;
Obsługa klienta, telefoniczna oraz bezpośrednia;
Kompleksowe doradztwo w zakresie energii elektrycznej;
Przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych;
Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami;
Bieżące raportowanie efektów sprzedaży;
Obsługa systemu CRM ( na prośbę Zarządu opracowałam Instrukcję Obsługi Systemu CRM oraz Manual Pracy na potrzeby wewnętrzne firmy );
Grupa Cyfrowy Polsat
KIEROWNIK APS / DORADCA KLIENTA
ASTRUM SŁAWOMIR MAJNERT - AUTORYZOWANY PUNKT SPRZEDAŻY CYFROWEGO POLSATU
Dbanie o dobry wizerunek salonu zgodny z instrukcją wizualizacji;
Utrzymywanie dobrej komunikacji między współpracownikami oraz z innymi punktami i działami firm
Sprzedaż usług Cyfrowego Polsatu;
Sprzedaż usług sieci Play;
Sprzedaż usług sieci Heyah;
Masowe Przelewy Wychodzące;
Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie stałych kontaktów;
Analiza potrzeb klienta w celu doradztwa i wyboru odpowiedniej usługi;
Przygotowywanie ofert i sporządzanie umów;
Realizacja celów sprzedażowych oraz raportowanie;
Telemarketing;
Profesjonalna obsługa klienta;
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego;
Prowadzenie dokumentacji magazynowej;
Inwentaryzacje;
Logo
Właściciel / Pośrednik Finansowy
Beta-VisElt
Działalność wspomagająca usługi finansowe;
Doradztwo w kredytach hipotecznych i inwestycyjnych;
Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura;
Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura;
Działalność agencji reklamowych;
Współpraca z HMI POLSKA - Prywatna Renta Niemiecka;
Orange Polska S.A.
ASYSTENCKIE WSPARCIE ANALITYCZNE I OPERACYJNE
Wspomaganie administracyjne i operacyjne Dyrektora i Kierowników w Regionie Sprzedaży Pośredniej i Bezpośredniej;
Koordynacja projektów pomiędzy kanałami;
Sporządzanie raportów i zestawień dla Dyrektora Sprzedaży Pośredniej i Bezpośredniej;
Realizacja zadań związanych z obsługą sekretariatu;
Bieżące prace administracyjno-biurowe;
Analizy P&L dla Regionu Sprzedaży Pośredniej i Bezpośredniej;
Weryfikowanie poprawności danych zawartych we wnioskach rabatowych;
Archiwizacja zgód w aplikacji Laminic;
Orange Polska S.A.
ASYSTENTKA DS.ADMINISTRACJI
Wsparcie administracyjne Pionu Sprzedaży do Klienta Biznesowego;
Obsługa aplikacji Laminie;
Analizy P&L dla Regionu PN;
Sporządzanie raportów i zestawień dla Regionalnego Kierownika Sprzedaży;
Nadzór i wysyłka do Archiwum dokumentów sprzedażowych;
Rozliczanie delegacji oraz rezerwacja sal konferencyjnych i noclegów w hotelach;
Logo
KIEROWNIK REGIONALNEGO BIURA
PKF SKARBIEC SP ZOO
Samodzielne prowadzenie biura regionalnego;
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami;
Rekrutacja i szkolenie nowych pracowników;
Zawieranie umów i obsługa klientów;
Przygotowywanie i koordynacja obiegu korespondencji;
Przygotowywanie raportów;
Obsługa przed i posprzedażna klientów;
Dbanie o dobry wizerunek biura regionalnego;

Szkolenia i kursy

* SZKOLENIE Z ZAKRESU MARKETINGU INTERNETOWEGO ( SEM, SEO, e-commerce, strony WWW, afiliacje, narzędzia analityczne );

* SZKOLENIE Z ZAKRESU SKUTECZNEJ AUTOPREZENTACJI;

* SZKOLENIE Z ZAKRESU TECHNIK SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA;

* SZKOLENIE KOMPUTEROWO – MAGAZYNOWE Z OBSLUGA KAS FISKALNYCH;

Specjalizacje

Sprzedaż
Inne