Doświadczenie zawodowe
OPIEKUN KLIENTA
Opieka nad powierzonym klientami,salonami optycznymi;
codziene wizyty w salonach optycznych na powierzonej trasie;
Zbieranie zamówień,dostarczanie towaru, rozliczanie faktur i zbieranie należniści;
codziene wizyty w salonach optycznych na powierzonej trasie;
Zbieranie zamówień,dostarczanie towaru, rozliczanie faktur i zbieranie należniści;
PERFORMANCE MARKETING ACCOUNT MANAGER
CLEARSENSE SP.K.SP.A. – CERTYFIKOWANA AGENCJA INTERAKTYWNA GOOGLE
Znajomość zagadnień i aktualnych trendów w branży e-marketingowej
(e-commerce, mobile marketing, email marketing, afiliacja, SEM, SEO, social media, );
Przygotowywania ofert handlowych i prowadzenie prezentacji u Klientów;
Tworzenie Kampanii Reklamowych w Internecie dla Klientów;
Samodzielne i aktywne pozyskiwanie Klientów;
(e-commerce, mobile marketing, email marketing, afiliacja, SEM, SEO, social media, );
Przygotowywania ofert handlowych i prowadzenie prezentacji u Klientów;
Tworzenie Kampanii Reklamowych w Internecie dla Klientów;
Samodzielne i aktywne pozyskiwanie Klientów;
DORADCA KLIENTA BIZNESOWEGO
NOWA ENERGIA M.KUSKOWSKI I WSPÓLNIK SP.J.
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
Realizacja celów sprzedażowych;
Obsługa klienta, telefoniczna oraz bezpośrednia;
Kompleksowe doradztwo w zakresie energii elektrycznej;
Przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych;
Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami;
Bieżące raportowanie efektów sprzedaży;
Obsługa systemu CRM ( na prośbę Zarządu opracowałam Instrukcję Obsługi Systemu CRM oraz Manual Pracy na potrzeby wewnętrzne firmy );
Realizacja celów sprzedażowych;
Obsługa klienta, telefoniczna oraz bezpośrednia;
Kompleksowe doradztwo w zakresie energii elektrycznej;
Przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych;
Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami;
Bieżące raportowanie efektów sprzedaży;
Obsługa systemu CRM ( na prośbę Zarządu opracowałam Instrukcję Obsługi Systemu CRM oraz Manual Pracy na potrzeby wewnętrzne firmy );
KIEROWNIK APS / DORADCA KLIENTA
ASTRUM SŁAWOMIR MAJNERT - AUTORYZOWANY PUNKT SPRZEDAŻY CYFROWEGO POLSATU
Dbanie o dobry wizerunek salonu zgodny z instrukcją wizualizacji;
Utrzymywanie dobrej komunikacji między współpracownikami oraz z innymi punktami i działami firm
Sprzedaż usług Cyfrowego Polsatu;
Sprzedaż usług sieci Play;
Sprzedaż usług sieci Heyah;
Masowe Przelewy Wychodzące;
Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie stałych kontaktów;
Analiza potrzeb klienta w celu doradztwa i wyboru odpowiedniej usługi;
Przygotowywanie ofert i sporządzanie umów;
Realizacja celów sprzedażowych oraz raportowanie;
Telemarketing;
Profesjonalna obsługa klienta;
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego;
Prowadzenie dokumentacji magazynowej;
Inwentaryzacje;
Utrzymywanie dobrej komunikacji między współpracownikami oraz z innymi punktami i działami firm
Sprzedaż usług Cyfrowego Polsatu;
Sprzedaż usług sieci Play;
Sprzedaż usług sieci Heyah;
Masowe Przelewy Wychodzące;
Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie stałych kontaktów;
Analiza potrzeb klienta w celu doradztwa i wyboru odpowiedniej usługi;
Przygotowywanie ofert i sporządzanie umów;
Realizacja celów sprzedażowych oraz raportowanie;
Telemarketing;
Profesjonalna obsługa klienta;
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego;
Prowadzenie dokumentacji magazynowej;
Inwentaryzacje;
Właściciel / Pośrednik Finansowy
Beta-VisElt
Działalność wspomagająca usługi finansowe;
Doradztwo w kredytach hipotecznych i inwestycyjnych;
Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura;
Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura;
Działalność agencji reklamowych;
Współpraca z HMI POLSKA - Prywatna Renta Niemiecka;
Doradztwo w kredytach hipotecznych i inwestycyjnych;
Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura;
Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura;
Działalność agencji reklamowych;
Współpraca z HMI POLSKA - Prywatna Renta Niemiecka;
ASYSTENCKIE WSPARCIE ANALITYCZNE I OPERACYJNE
Wspomaganie administracyjne i operacyjne Dyrektora i Kierowników w Regionie Sprzedaży Pośredniej i Bezpośredniej;
Koordynacja projektów pomiędzy kanałami;
Sporządzanie raportów i zestawień dla Dyrektora Sprzedaży Pośredniej i Bezpośredniej;
Realizacja zadań związanych z obsługą sekretariatu;
Bieżące prace administracyjno-biurowe;
Analizy P&L dla Regionu Sprzedaży Pośredniej i Bezpośredniej;
Weryfikowanie poprawności danych zawartych we wnioskach rabatowych;
Archiwizacja zgód w aplikacji Laminic;
Koordynacja projektów pomiędzy kanałami;
Sporządzanie raportów i zestawień dla Dyrektora Sprzedaży Pośredniej i Bezpośredniej;
Realizacja zadań związanych z obsługą sekretariatu;
Bieżące prace administracyjno-biurowe;
Analizy P&L dla Regionu Sprzedaży Pośredniej i Bezpośredniej;
Weryfikowanie poprawności danych zawartych we wnioskach rabatowych;
Archiwizacja zgód w aplikacji Laminic;
ASYSTENTKA DS.ADMINISTRACJI
Wsparcie administracyjne Pionu Sprzedaży do Klienta Biznesowego;
Obsługa aplikacji Laminie;
Analizy P&L dla Regionu PN;
Sporządzanie raportów i zestawień dla Regionalnego Kierownika Sprzedaży;
Nadzór i wysyłka do Archiwum dokumentów sprzedażowych;
Rozliczanie delegacji oraz rezerwacja sal konferencyjnych i noclegów w hotelach;
Obsługa aplikacji Laminie;
Analizy P&L dla Regionu PN;
Sporządzanie raportów i zestawień dla Regionalnego Kierownika Sprzedaży;
Nadzór i wysyłka do Archiwum dokumentów sprzedażowych;
Rozliczanie delegacji oraz rezerwacja sal konferencyjnych i noclegów w hotelach;
KIEROWNIK REGIONALNEGO BIURA
PKF SKARBIEC SP ZOO
Samodzielne prowadzenie biura regionalnego;
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami;
Rekrutacja i szkolenie nowych pracowników;
Zawieranie umów i obsługa klientów;
Przygotowywanie i koordynacja obiegu korespondencji;
Przygotowywanie raportów;
Obsługa przed i posprzedażna klientów;
Dbanie o dobry wizerunek biura regionalnego;
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami;
Rekrutacja i szkolenie nowych pracowników;
Zawieranie umów i obsługa klientów;
Przygotowywanie i koordynacja obiegu korespondencji;
Przygotowywanie raportów;
Obsługa przed i posprzedażna klientów;
Dbanie o dobry wizerunek biura regionalnego;
Szkolenia i kursy
* SZKOLENIE Z ZAKRESU MARKETINGU INTERNETOWEGO ( SEM, SEO, e-commerce, strony WWW, afiliacje, narzędzia analityczne );
* SZKOLENIE Z ZAKRESU SKUTECZNEJ AUTOPREZENTACJI;
* SZKOLENIE Z ZAKRESU TECHNIK SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA;
* SZKOLENIE KOMPUTEROWO – MAGAZYNOWE Z OBSLUGA KAS FISKALNYCH;
* SZKOLENIE Z ZAKRESU SKUTECZNEJ AUTOPREZENTACJI;
* SZKOLENIE Z ZAKRESU TECHNIK SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA;
* SZKOLENIE KOMPUTEROWO – MAGAZYNOWE Z OBSLUGA KAS FISKALNYCH;
Specjalizacje
Sprzedaż
Inne