Umiejętności
prace administracyjne
JIRA
Microsoft Excel
Microsoft Office
Negocjacje
SAP
Telekomunikacja
Faktury
Softra Flota Commandor C/S
Flota
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy specjalista ds. administracyjnych
Moje zadnia i obowiązki:
• Kompleksowa obsługa w zakresie administrowania siedziby i oddziałów firmy
• Współpraca z administratorem budynku
• Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie budynku
• Udział w projektach zmiany siedziby firmy i jej oddziałów
• Dbanie o pomieszczenia zgodnie z normami BHP i PPOŻ
• Wsparcie dla firm - filii zagranicznych pracujących w Polsce
• Zarządzanie środkami trwałymi (likwidacje, inwentaryzacja, wprowadzanie na stan w SAP)
• Nadzór nad pracownikami obsługi
• Współpraca ze wszystkimi działami firmy
• Rozliczanie faktur dot. zakupów, usług remontowo-budowlanych, opis merytoryczny i podział kosztów
• Opis merytoryczny i rozliczanie faktur czynszowych i innych z zakresu moich działań
• Terminowe zlecanie i rozliczanie wykonawców usług zgodnie z kosztorysami
• Tworzenie budżetu administracyjnego
• Raportowania dla pionu finansowego
• Pełna obsługa telekomunikacyjna (zakupy i ewidencja telefonów komórkowych ok.1100 szt.; telefonia stacjonarna ok. 600 szt.)
• Negocjowanie umów z dostawcami łącz teleinformatycznych
• Prowadzenie kartotek osobistego wyposażenia pracowników
• Obsługa serwisowa urządzeń biurowych (urządzenia wielofunkcyjne, projektory, tablety, niszczarki)
• Współpraca i negocjacje warunków umów i cen z dostawcami usług oraz urządzeń i materiałów biurowych
• Koordynowanie obiegu dokumentów
• Kompleksowa obsługa w zakresie administrowania siedziby i oddziałów firmy
• Współpraca z administratorem budynku
• Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie budynku
• Udział w projektach zmiany siedziby firmy i jej oddziałów
• Dbanie o pomieszczenia zgodnie z normami BHP i PPOŻ
• Wsparcie dla firm - filii zagranicznych pracujących w Polsce
• Zarządzanie środkami trwałymi (likwidacje, inwentaryzacja, wprowadzanie na stan w SAP)
• Nadzór nad pracownikami obsługi
• Współpraca ze wszystkimi działami firmy
• Rozliczanie faktur dot. zakupów, usług remontowo-budowlanych, opis merytoryczny i podział kosztów
• Opis merytoryczny i rozliczanie faktur czynszowych i innych z zakresu moich działań
• Terminowe zlecanie i rozliczanie wykonawców usług zgodnie z kosztorysami
• Tworzenie budżetu administracyjnego
• Raportowania dla pionu finansowego
• Pełna obsługa telekomunikacyjna (zakupy i ewidencja telefonów komórkowych ok.1100 szt.; telefonia stacjonarna ok. 600 szt.)
• Negocjowanie umów z dostawcami łącz teleinformatycznych
• Prowadzenie kartotek osobistego wyposażenia pracowników
• Obsługa serwisowa urządzeń biurowych (urządzenia wielofunkcyjne, projektory, tablety, niszczarki)
• Współpraca i negocjacje warunków umów i cen z dostawcami usług oraz urządzeń i materiałów biurowych
• Koordynowanie obiegu dokumentów