Beata Rąbińska

Badacz jakościowy
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Ipsos
Senior Project Manager
TNS Polska
Konsultant ds. badań jakościowych
Magdalena Brodka
Magdalena Brodka · klient
wystawiono
Profesjonalistka w każdym calu, , a do tego jeszcze niesamowicie miła i komunikatywna osoba. Współpraca z nią to przyjemność.
ABM Agencja Badań Marketingowych
Kierownik Badań Jakościowych
Logo
badacz jakościowy
AMPS Agencja Marketingowa
Norman Benett
praktykant
TNS Polska
moderator indywidualnych wywiadów pogłębionych, ankieter

Szkolenia i kursy

TNS University, cykl szkoleń na temat badań online, super group i storytelling, Praga, 2011
„Etnografia bez znieczulenia – szkolenie terenowe”, szkolenie PTBRiO, czerwiec 2008
„Metody badania wizerunku i pozycjonowania marki”, szkolenie PTBRiO, luty 2007
„Socjologia wizualna w praktyce – jak skutecznie wyjść poza deklaracje respondentów wykorzystując zdjęcia w badaniach”, szkolenie PTBRiO, listopad 2006
„Badanie satysfakcji i lojalności – czy zadowolenie klienta przekłada się na jego lojalność”,
szkolenie PTBRiO, styczeń 2006
„Jak być supermoderatorem”, szkolenie PTBRiO, maj 2004
„Zastosowanie technik projekcyjnych w badaniach rynkowych – ich możliwości oraz ograniczenia w strategii i taktyce marketingowej”, szkolenie PTBRiO, grudzień 2004

kurs taternicki 2007
kurs wspinaczki skałkowej 2002

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studium Komunikacji Społecznej i Mediów, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
socjologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem

Zainteresowania

wspinaczka wysokogórska i skałkowa

Organizacje

PTBRiO
UKA

Inne

Wystąpienia i publikacje:
WYSTĄPIENIA:
Uniwersytet Warszawski, 2012 - warsztaty "Jak pisać dobre scenariusze badawcze?"
Wyższa Szkoła Psychologii Społecznej, 2010 - wykład "Jak przeprowadzać wywiady pogłębione?"
X Ogólnopolski Kongres Badaczy Rynku i Opinii, 2009 - referat „Uroki badań międzynarodowych,
czyli o szukaniu kwitnącej wiśni tam, gdzie rosną poziomki”
Akademia Leona Koźmińskiego, 2009 - wykład "Specyfika pracy badacza jakościowego"
SGH, 2009 - wykład "FGI - tajemnice metody"
Stowarzyszenie Prasy Firmowej, 2009 - wykład "Badania marketingowe custom publishing"
Wyższa Szkoła Pedagogiczna, 2009 - wykład "Badania jakościowe od podszewki"
Dzień Otwarty Studenckiego Koła Naukowego Life Style, SGH, 2008 - wykład „Ciemność, widzę ciemność, ciemność widzę… - a co można zobaczyć dzięki socjologii wizualnej?"
VIII Ogólnopolski Kongres Badaczy Rynku i Opinii, 2007 - referat „AXA na maksa, czyli - jaką laska podeprzesz się na starość, zależy od Ciebie”
XIII Zjazd Socjologiczny, Zielona Góra, 2007 – referat „Socjologia wizualna w badaniach prasy... Poznać i zrozumieć czytelnika”
Międzynarodowa Konferencja „Konsumpcjonizm a poziom i jakość życia Polaków”, SGH, 2007 - referat „Do czego nie dorósł jeszcze polski konsument?”

PUBLIKACJE:
Rynek pracy w powiecie szczycieńskim. Badanie aktywności bezrobotnych, Warszawa, 2010
Różnice między konsumentami polskimi a amerykańskimi - analiza przypadku, w: Oblicza konsumpcjonizmu, pod red. Bogdana Mroza, SGH, Warszawa 2009
Socjologia wizualna w badaniach prasy. Poznać i zrozumieć czytelnika, w: Do zobaczenia. Socjologia wizualna w praktyce badawczej, pod red. Jerzego Kaczmarka, Wydawnictwo Naukowe, Poznań 2008
Businessman dla rolnika z polowym zacięciem, Brief, nr 99/12, 2007
Lojalność vs sprzedaż. Gadżet pułapka, w którą sami wpadliśmy, Media&Marketing, nr 49/12, 2006

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Wspinaczka
Wspinaczka
Wspinaczka skałkowa. Dla prawdziwych entuzjastów, wspinających się nie tylko na sztusznych ściankach.