Beata Nalepa

Bielsko-Biała, Silesian Voivodeship, Poland

Umiejętności

Management Consulting Marketing Microsoft Office Microsoft PowerPoint zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie zespołem Sprzedaż Strategia marketingowa Zarządzanie Sprzedażą PR produktowy Negocjacje z dostawcami Zarządzanie magazynem Zarządzanie produktem marketing produktu Customer Relationship Management umiejętność dostosowania się do otoczenia i do zmian poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania Customer orientation

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Ricoh Polska Sp. z o.o.
IT Channel Business Development Manager
Wdrożenie strategii sprzedaży i obsługi w celu osiągnięcia zamierzonych celów korporacyjnych - rozszerzenie dotychczasowych kanałów sprzedaży i promocji. Wdrożenie założonego planu strategicznego i osiągnięcie celów taktycznych dzięki efektywnym procesom sprzedaży.
Pro-aktywnie planowanie procesów sprzedaży wspólnie z partnerem, uwzględniające wzajemną maksymalizację sprzedaży i zysku.
Nawiązywanie produktywnych, profesjonalnych relacji z kluczowymi partnerami w wyznaczonych kanałach sprzedaży.
Sprzedaż za pośrednictwem organizacji partnerskich użytkownikom końcowym w koordynacji z zasobami sprzedażowymi partnera
Zapewnienie szkoleń i wsparcia technicznego dla wszystkich kategorii klientów, ze szczególnym uwzględnieniem projektantów i konsultantów, a także tych, którzy wpływają na decyzje zakupowe.
Trend Micro EMEA Ltd.
Channel Account Manager
Budowa kanału IT - dystrybucyjnego i partnerskiego.
Realizacja założonych celów sprzedażowych i marżowych u powierzonych klientów
Wdrażanie u klientów portfolio nowych produktów zgodnie z przyjętymi założeniami strategicznymi.
Wdrażanie u klientów aktywności marketingowych zgodnie z przyjętym planem
Identyfikacja nowych możliwości sprzedaży u zarządzanych klientów i przeprowadzanie ich wdrożenie zgodnie z planami strategicznymi.
Microsoft Polska sp. z o.o.
Senior Key Account Manager
Współpraca z klientami korporacyjnymi na południu Polski i korporacjami z siedzibą główną w Warszawie (np. Tesco, Fiat Auto Poland, Kopex, Kruk, Provident) - identyfikacja ich potrzeb i budowanie długoterminowych relacji, w tym diagnozowanie potrzeb biznesowych dotyczących oprogramowania i licencji, szkolenia, doradztwo i pomoc w rozwiązywaniu problemów klienta.
Sprzedaż kompletnych rozwiązań biznesowych dla klientów korporacyjnych - SharePoint, Unified Communication, w tym połączenia wideo i praca grupowa, CRM.
D-Link
Key Account Manager
Opracowywanie i wdrożenie programów i aktywności mających na celu zwiększenie sprzedaży produktów sieciowych do sektora biznesowego.
Odpowiedzialność za 20% planu sprzedaży polskiego biura głównie w oparciu o projekty do przedsiębiorstw.
Reprezentowanie D-Linka na konferencjach, road show, premierach produktów i spotkaniach biznesowych.
Współpraca z użytkownikami końcowymi - zwłaszcza w sektorze publicznym i telekomunikacyjnym.
Budowanie kanału partnerskiego "Partner +" dla średnich i największych integratorów systemów (wdrożony również w Europie). Przygotowanie założeń, wymagań i nagród dla Partnerów.
Rekrutacja uczestników, ustalanie planów sprzedażowych i ich weryfikacja.
Wygrane projekty do MEN, Policji, Ministerstwa Sprawiedliwości, Ślaskiej Grupy Telekomunikacyjnej.
Veracomp – Exclusive Networks Poland SA
Product Manager
Zarządzanie produktami sieciowymi (produkty 3Com, Polycom, Oki - VoIP) obejmuje tworzenie strategii sprzedaży i marketingu, zakupów, wyboru dostawców, procesu logistycznego i sprzedaży kluczowych klientów. Wspieranie działu sprzedaży.
Kluczowe osiągnięcia:
Opracowywanie i wdrażanie strategii wprowadzania produktów 3Com na rynek, aby sprostać wymaganiom organizacji sprzedaży i oczekiwaniom rynku, co spowodowało wzrost przychodów o 20% (rok do roku).
Udane wprowadzenie produktów Polycom i szybki wzrost przychodów.
Opracowywanie i wdrażanie programów i inicjatywy mające na celu zwiększenie sprzedaży marek, za które odpowiadałam
Odpowiedzialność za budżet marketingowy przeznaczony na działania kanału dystrybucyjnego i partnerskiego.
Techmex S.A.
Product Manager
Zarządzanie produktami sieciowymi (produkty 3Com, Cisco, Molex, Vero) obejmuje tworzenie strategii sprzedaży i marketingu, zakupów, wyboru dostawców, procesu logistycznego i sprzedaży kluczowych klientów. Wspieranie działu sprzedaży.

Szkolenia i kursy

Szkolenie produktowo-marketingowe, 3Com University Live 2004 Londyn, 3Com University Live 2003 Frankfurt
Szkolenie rozwijające umiejętności prowadzenia prezentacji, Compendium
Trening negocjacji handlowych i psychologii biznesu, Veracomp S.A.
Cykl szkoleń dotyczących asertywności, negocjacji handlowych, prowadzenia szkoleń i prezentacji– D-Link 2008
Wewnętrzne egzaminy produktowe z zakresu bezpieczeństwa i sieci bezprzewodowych – D-Link 2008

Edukacja

Logo
Europejskie Studia Menadżerskie, studia podyplomowe
Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Budowanie relacji, uczenie się i innych, rozwój osobisty, budowanie motywacji, także własnej, górskie wędrówki, gotowanie, bardzo dobre książki, …, …,

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.