Umiejętności
CRM databases
ISO 27001
Zarządzanie projektami
pakiet MS Office
Prawo jazdy kat B
Sprzedaż B2B
Symfonia Handel
relacje z Klientami
komunikatywność
FCE certificate of English
sprzedaż b2c
Budowanie relacji z klientem
HRLINK
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Konsultant HR
1. Selekcja narzędzi i kanałów rekrutacji w celu pozyskania odpowiednich kandydatów na dane stanowisko. 2. Przygotowywanie i publikacja ofert pracy.
3. Bezpośrednie docieranie do kandydatów, m.in. przy pomocy takich portali jak Facebook czy Linkedin.
4. Selekcja aplikacji, przeprowadzanie wywiadów telefonicznych oraz rozmów kwalifikacyjnych.
5. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
3. Bezpośrednie docieranie do kandydatów, m.in. przy pomocy takich portali jak Facebook czy Linkedin.
4. Selekcja aplikacji, przeprowadzanie wywiadów telefonicznych oraz rozmów kwalifikacyjnych.
5. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
Specjalista ds. obsługi klienta
1. Przygotowanie ofert oraz zamówień z zakresu informatyki śledczej oraz odzyskiwania danych.
2. Odpowiadanie na mailowe zapytania klientów.
3. Sporządzanie pism adresowanych do instytucji państwowych.
4. Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych.
5. Utrzymywanie kontaktów z partnerami firmy.
6. Nadzorowanie terminowości wykonywanych zleceń.
7. Przygotowanie przesyłek kurierskich.
8. Zgłaszanie szkód materialnych do ubezpieczalni oraz zbieranie odpowiedniej dokumentacji.
9. Sprawdzanie kompletności dostarczanego materiału dowodowego do analiz oraz jego dokumentowanie.
10. Wspieranie działu handlowego przy kompletowaniu dokumentacji do przetargów.
11. Wystawianie faktur.
2. Odpowiadanie na mailowe zapytania klientów.
3. Sporządzanie pism adresowanych do instytucji państwowych.
4. Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych.
5. Utrzymywanie kontaktów z partnerami firmy.
6. Nadzorowanie terminowości wykonywanych zleceń.
7. Przygotowanie przesyłek kurierskich.
8. Zgłaszanie szkód materialnych do ubezpieczalni oraz zbieranie odpowiedniej dokumentacji.
9. Sprawdzanie kompletności dostarczanego materiału dowodowego do analiz oraz jego dokumentowanie.
10. Wspieranie działu handlowego przy kompletowaniu dokumentacji do przetargów.
11. Wystawianie faktur.
Asystentka Centrum Księgowego / Koordynatorka Abonamentów
1. Przyjmowanie dokumentów księgowych od klientów oraz ich rejestracja.
2. Archiwizacja dokumentów.
3. Przygotowywanie przesyłek pocztowych oraz kurierskich.
4. Zamawianie materiałów biurowych dla centrum księgowego.
5. Sprawdzanie kompletności oraz poprawności abonamentów spisywanych przez doradców finansowych.
6. Rejestracja abonamentów w systemie CRM.
7. Przygotowanie segregatorów z dokumentami nowego klienta dla zespołów księgowych.
8. Nadzorowanie działania sprzętów biurowych oraz zamawianie serwisu.
9. Współpraca z doradcami finansowymi na oddziałach sprzedażowych.
10. Współpraca i wymiana dokumentów z innymi centrami księgowymi.
2. Archiwizacja dokumentów.
3. Przygotowywanie przesyłek pocztowych oraz kurierskich.
4. Zamawianie materiałów biurowych dla centrum księgowego.
5. Sprawdzanie kompletności oraz poprawności abonamentów spisywanych przez doradców finansowych.
6. Rejestracja abonamentów w systemie CRM.
7. Przygotowanie segregatorów z dokumentami nowego klienta dla zespołów księgowych.
8. Nadzorowanie działania sprzętów biurowych oraz zamawianie serwisu.
9. Współpraca z doradcami finansowymi na oddziałach sprzedażowych.
10. Współpraca i wymiana dokumentów z innymi centrami księgowymi.
Szkolenia i kursy
- Introduction to Project Management (The University of Adelaide course)
- edX: Introduction to Big Data by Microsoft
- edX: Effective Business Writing by UC Berkeley
- edX: Inclusive Leadership Training by Catalyst
- Kurs języka hiszpańskiego B1.1
- First Certificate in English (FCE - British Council)
- edX: Introduction to Big Data by Microsoft
- edX: Effective Business Writing by UC Berkeley
- edX: Inclusive Leadership Training by Catalyst
- Kurs języka hiszpańskiego B1.1
- First Certificate in English (FCE - British Council)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne