Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Media Planner
PIMEDIA Przemysław Kozok www.pimedia.pl
• udział w opracowywaniu strategii rocznych
• utrzymywanie stałego kontaktu z klientem
• przygotowywanie analiz mediowych
• przygotowywanie rekomendacji
• planowanie i zakup kampanii reklamowych
• raportowanie post
• utrzymywanie relacji z mediami
• negocjowanie kosztów i warunków
• utrzymywanie stałego kontaktu z klientem
• przygotowywanie analiz mediowych
• przygotowywanie rekomendacji
• planowanie i zakup kampanii reklamowych
• raportowanie post
• utrzymywanie relacji z mediami
• negocjowanie kosztów i warunków
Key Account Manager
zarządzanie relacjami i obsługa strategicznych klientów, pozyskiwanie nowych strategicznych klientów,
negocjowanie i zawieranie kontraktów handlowych,
aktywne współuczestnictwo w realizacji polityki sprzedażowej firmy w podlegającym obszarze,
uczestnictwo w budowaniu wizerunku firmy
negocjowanie i zawieranie kontraktów handlowych,
aktywne współuczestnictwo w realizacji polityki sprzedażowej firmy w podlegającym obszarze,
uczestnictwo w budowaniu wizerunku firmy
Doradca Marketingowy.
pozyskiwanie klientów, sprzedaż usług reklamowych, utrzymywanie trwałych relacji z klientami,
doradztwo w zakresie oferty firmy,
prowadzenie akcji marketingowych,
monitorowanie rynku i działań konkurencji
doradztwo w zakresie oferty firmy,
prowadzenie akcji marketingowych,
monitorowanie rynku i działań konkurencji
Szkolenia i kursy
Wrzesień 2007 – Instytut Edukacji Engram. „Wywieranie wpływu czy skuteczna argumentacja?”. Trener prowadzący: Małgorzata Dąbrowska. (Certyfikat)
Czerwiec 2007 – Udział w konferencji Internet Standard „Przyszłość reklamy interaktywnej”.
Maj 2007 – Udział w konferencji Google Day.
Czerwiec 2007 – Udział w konferencji Internet Standard „Przyszłość reklamy interaktywnej”.
Maj 2007 – Udział w konferencji Google Day.
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Internet, marketing internetowy, e-business, podróże, dobra książka
Grupy
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Bałkany
Grupa dla osób interesujących się historią, kulturą, językiem i wszystkim innym co związane z Bałkanami.
BioKariera
O studiach, pracy i karierze w naukach przyrodniczych i biomedycznych (biotech, biopharma, biomedicine & life sciences)