Beata Kolasińska
Kierownik wsparcia i obsługi sprzedaży, ŻAGIEL S.A.
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. Obsługi Partnerów Strategicznych oraz Kluczowych
Nadzór, organizowanie, koordynowanie zadao realizowanych przez terenowe oraz centralne jednostki sprzedażowe, operacyjne, marketingowe i informatyczne w celu zapewnienia najwyższej jakości współpracy z Partnerami Strategicznymi oraz Kluczowymi
prowadzenie szkoleo i prezentacji produktowych oraz przygotowywanie materiałów do szkoleo elerningowych dla firm współpracujących oraz Key Accounts i Doradców Klienta - opiekunów terenowych sklepów Partnerów Strategicznych oraz Kluczowych
przygotowywanie ofert współpracy oraz uczestniczenie w negocjacjach handlowych
analizy współpracy z poszczególnymi Partnerami oraz konkurencji i rynku, analiza zyskowności oraz nadzór nad marżą, raporty,
nadzór oraz koordynowanie zadao związanych z obsługą klientów indywidualnych w szczególności sprawy sporne, skargi, odstąpienia od umów
prowadzenie szkoleo i prezentacji produktowych oraz przygotowywanie materiałów do szkoleo elerningowych dla firm współpracujących oraz Key Accounts i Doradców Klienta - opiekunów terenowych sklepów Partnerów Strategicznych oraz Kluczowych
przygotowywanie ofert współpracy oraz uczestniczenie w negocjacjach handlowych
analizy współpracy z poszczególnymi Partnerami oraz konkurencji i rynku, analiza zyskowności oraz nadzór nad marżą, raporty,
nadzór oraz koordynowanie zadao związanych z obsługą klientów indywidualnych w szczególności sprawy sporne, skargi, odstąpienia od umów
Kierownik Zespołu Wsparcia i Obsługi Sieci Sprzedaży
Kierowanie zespołem operacyjno-marketingowo- informatycznym, do zadao którego należało zapewnienie obsługi operacyjnej współpracującym Kontrahentom zewnętrznym i wewnętrznym, ciągłości działania systemów informatycznych, analiza zyskowności oraz nadzór nad marżą, rozliczenia podmiotów wewnętrznych oraz zewnętrznych, przeprowadzanie szkoleo produktowych oraz prezentacje dla firm współpracujących oraz dla pracowników firmy, uczestniczenie w procesie rekrutacji, przygotowanie i parametryzacja ofert kredytowych, inicjowanie działao marketingowych, nadzór nad bieżącą obsługą klienta szczególnie reklamacje, skargi, odstąpienia od umów oraz sprawy sporne