Beata Kałucka

Administracja, logistyka, sprzedaż, FMCG, Farmacja
Babsk, łódzkie

Umiejętności

Marketing Merchandising Microsoft Excel Microsoft Word obsługa komputera Sprzedaż Reklama Zarządzanie praca pod presją czasu komunikatywność Umiejętności komunikacyjne Umiejętności sprzedaży obieg dokumentów magazynowo - sprzedażowych dbanie o prawidłowy obieg dokumentaccji Administracja biura

Doświadczenie zawodowe

FM Polska
Pracownik Biura Obsługi Klienta
FM
Kompleksowy nadzór nad procesem realizacji usług transportowych
Dla Klienta;
Przyjmowanie oraz weryfikacja zleceń przesłanych przez Klienta,
nadzór nad ich terminowym wykonaniem;
Nadzór i wyjaśnianie reklamacji oraz niezgodności, badanie poziomu
satysfakcji Klienta z usług;
Budowanie długofalowej relacji z Klientem, dbanie o terminową
i efektywną współprace z dedykowanym Klientem;
sporządzanie raportów;
Obsługa mailowa i telefoniczna klienta;
Awizacje dostaw Klientów; Mercareon, platforma logistyczna dla
Neuca, Farmacol, PGF;
Obsługa systemów: Kewill, BluJay
FIEGE Sp. z o.o.
Pracownik ds. administracji logistyki
Obsługa systemu magazynowego;
przygotowanie dokumentów do przyjęcia i wysyłki towaru z magazynu;
obsługa zwrotów towaru, wyjaśnianie niezgodności;
budowanie trwałych relacji z Klientem;
obsługa mailowa i telefoniczna Klientów;
sporządzanie raportów;
archiwizowanie dokumentów.
Jeronimo Martins Polska S.A.
Zastępca kierownika sklepu
Bieżąca organizacja pracy personelu na zmianie (ok. 20osób);
wydawanie kasetek i rozliczanie kasjerów, przekazywanie utargu konwojentom;
przygotowanie i aktualizacja grafiku pracy zgodnie z przepisami KP oraz BHP;
prowadzenie szkoleń wdrożeniowych dla nowych kasjerów zamawianie towaru;
przyjmowanie dostaw.
Logo
właściciel - własna działalność gospodarcza
Beata Kałucka Konsultant
ubezpieczenia
Logo
Przedstawiciel farmaceutyczny
Nepentes Pharma Sp. zo.o.
Linia dermokosmetyczna

Oddział Warszawa/mazowieckie;
pozyskiwanie i rozwój współpracy z kontrahentami w podległym regionie;
promowanie produktów z portfolio w środowisku farmaceutycznym;
monitorowanie rynku;
prowadzenie szkoleń dla farmaceutów;
wdrażanie oraz egzekucja centralnych akcji promocyjnych;
organizowanie i przeprowadzanie promocyjnych akcji lokalnych;
raportowanie do Regionalnego Kierownika Sprzedaży
Logo
Key Account Representative
Ferrero Polska Commercial
Oddział woj. mazowieckie/łódzkie
zarządzanie bazą klientów kanału nowoczesnego na przydzielonym terenie;
realizacja celów sprzedażowych i jakościowych;
realizacja aktywności wyznaczonych dla kanału;
dbanie o właściwa ekspozycję produktów zarówno na półce jak i w dodatkowych lokalizacjach, zawsze zgodnie ze standardami;
dokonywanie zamówień;
raportowanie do Regionalnego Kierownika Sprzedaży.

Edukacja

Logo
Studia Podyplomowe z zakresu BHP, studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Administracja, licencjackie
Wyższa Szkoła Informatyki Zarządzania i Administracji w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna

Zainteresowania

Wędrówki górskie oraz wspinaczka, książki, muzyka, pieczenie ciast i tortów. Szydełkowanie, robótki na drutach.

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.