Beata Kacyrz

Commercial Development Manager PL & CEE - Food, Nestle Polska S.A.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Nestle Polska S.A.
Commercial Development Manager PL & CEE - Food
Nestle Polska S.A.
Customer Development Manager
Nestle Polska S.A.
Category Development Manager - Beverages
Logo
Category Development and Market Activation Manager
Froneri Polska Sp. z o.o.
Nestle Polska S.A.
Ice Cream Category Manager
Nestle Polska S.A.
Confectionery Category Manager
Nestle Polska S.A.
Junior Category Manager
The Nielsen Company
Senior Client Executive w Dziale Współpracy z Sieciami Detalicznymi
Key Account dla Tesco – największego detalisty w Polsce (przez 9 miesięcy)
Poprzednio odpowiedzialna za operacyjną i taktyczną współpracę z Auchan, Geant, Intermarche, Drogerią Natura, PKN Orlen, BP, Statoil, Jetem, Lotosem.

Główne obowiązki i osiągnięcia:
• Współodpowiedzialna za realizację innowacyjnych projektów analizy asortymentu oraz wizerunku sieci detalicznej łączących dane sprzedażowe z wynikami badań konsumenckich dla PKN Orlen i Drogerii Natura
• Przygotowywanie analiz kategorii mających na celu optymalizację asortymentu
• Negocjowanie kontraktów z sieciami detalicznymi
• Przygotowywanie regularnych raportów dla poszczególnych kategorii, jak i dla całego koszyka
• Analizy udziałów rynkowych klienta
• Przeprowadzanie szkoleń z zakresu interpretacji i wykorzystania danych sprzedażowych oraz użytkowania oprogramowania firmy ACNielsen głównie dla category managerów, kupców oraz pracowników działów marketingu
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
praktykantka w Dziale Analiz Ekonomiczno-Prawnych
Logo
praca w Dziale Marketingu Bezpośredniego
Firma reklamowo-promocyjna „Top Fame”, Rzeszów
Logo
praca na stanowisku sekretarki
PPUH „Prima”, Rzeszów

Szkolenia i kursy

03.2007 Retailer Fundamentals Training Course, Oxford, Wielka Brytania. Główne bloki tematyczne:
• Rynek detaliczny – jak sieci detaliczne zarabiają zarządzając odpowiednio trzema głównymi zasobami: Klientami, Powierzchnią sprzedaży, Asortymentem
• Rola kupca; jak kupiec analizuje dane rynkowe
• Proces planowania; w jaki sposób sieć detaliczna zarządza sprzedażą
• Zarządzanie cenami, zyskami oraz asortymentem

12.2003 „VUMAS Management Simulation” organizowana przez IBS Breda i Hogeschool Gent w Blankenberge, Belgia

04.2003 Seminarium „Distribution Indicators and Exchange Rates” Seminar prowadzone przez wykładowców IBS Breda na Akademii Ekonomicznej w Krakowie

12.2002 London Chamber of Commerce and Industry Certificate in Business English (LCCIEB III)

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studia Zarządzania Marką, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Business Administration - studia w ramach stypendium rządu holenderskiego, licencjackie
International Business School Breda, AVANS University, Holandia
Logo
Wydział Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Krakowie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie produktem

Organizacje

03.2003 – 10.2004 członkini Koła Naukowego Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych przy Akademii Ekonomicznej w Krakowie
współodpowiedzialna za organizację konferencji “Miedzy Wschodem a Zachodem – Stosunki Gospodarcze Polski i Rosji po wstąpieniu Polski do Unii Europejskiej”, głównie za kontakt z mediami

03.2002 – 10.2003 członkini Koła Naukowego „Akademickie Forum ONZ” przy Akademii Ekonomicznej w Krakowie
odpowiedzialna za przygotowanie studentów do udziału w konferencjach „Model UN” będących symulacją prac Zgromadzenia Ogólnego ONZ

10.1998 – 07.1999 Wolontariat – nauczanie języka angielskiego dzieci z Państwowego Domu Dziecka Nr 2 w Rzeszowie

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Category Management
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
Idziemy z GoldenLine na...
Idziemy z GoldenLine na...
GoldenLine rozdaje wejściówki :)
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie