Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Client Executive w Dziale Współpracy z Sieciami Detalicznymi
Key Account dla Tesco – największego detalisty w Polsce (przez 9 miesięcy)
Poprzednio odpowiedzialna za operacyjną i taktyczną współpracę z Auchan, Geant, Intermarche, Drogerią Natura, PKN Orlen, BP, Statoil, Jetem, Lotosem.
Główne obowiązki i osiągnięcia:
• Współodpowiedzialna za realizację innowacyjnych projektów analizy asortymentu oraz wizerunku sieci detalicznej łączących dane sprzedażowe z wynikami badań konsumenckich dla PKN Orlen i Drogerii Natura
• Przygotowywanie analiz kategorii mających na celu optymalizację asortymentu
• Negocjowanie kontraktów z sieciami detalicznymi
• Przygotowywanie regularnych raportów dla poszczególnych kategorii, jak i dla całego koszyka
• Analizy udziałów rynkowych klienta
• Przeprowadzanie szkoleń z zakresu interpretacji i wykorzystania danych sprzedażowych oraz użytkowania oprogramowania firmy ACNielsen głównie dla category managerów, kupców oraz pracowników działów marketingu
Poprzednio odpowiedzialna za operacyjną i taktyczną współpracę z Auchan, Geant, Intermarche, Drogerią Natura, PKN Orlen, BP, Statoil, Jetem, Lotosem.
Główne obowiązki i osiągnięcia:
• Współodpowiedzialna za realizację innowacyjnych projektów analizy asortymentu oraz wizerunku sieci detalicznej łączących dane sprzedażowe z wynikami badań konsumenckich dla PKN Orlen i Drogerii Natura
• Przygotowywanie analiz kategorii mających na celu optymalizację asortymentu
• Negocjowanie kontraktów z sieciami detalicznymi
• Przygotowywanie regularnych raportów dla poszczególnych kategorii, jak i dla całego koszyka
• Analizy udziałów rynkowych klienta
• Przeprowadzanie szkoleń z zakresu interpretacji i wykorzystania danych sprzedażowych oraz użytkowania oprogramowania firmy ACNielsen głównie dla category managerów, kupców oraz pracowników działów marketingu
Szkolenia i kursy
03.2007 Retailer Fundamentals Training Course, Oxford, Wielka Brytania. Główne bloki tematyczne:
• Rynek detaliczny – jak sieci detaliczne zarabiają zarządzając odpowiednio trzema głównymi zasobami: Klientami, Powierzchnią sprzedaży, Asortymentem
• Rola kupca; jak kupiec analizuje dane rynkowe
• Proces planowania; w jaki sposób sieć detaliczna zarządza sprzedażą
• Zarządzanie cenami, zyskami oraz asortymentem
12.2003 „VUMAS Management Simulation” organizowana przez IBS Breda i Hogeschool Gent w Blankenberge, Belgia
04.2003 Seminarium „Distribution Indicators and Exchange Rates” Seminar prowadzone przez wykładowców IBS Breda na Akademii Ekonomicznej w Krakowie
12.2002 London Chamber of Commerce and Industry Certificate in Business English (LCCIEB III)
• Rynek detaliczny – jak sieci detaliczne zarabiają zarządzając odpowiednio trzema głównymi zasobami: Klientami, Powierzchnią sprzedaży, Asortymentem
• Rola kupca; jak kupiec analizuje dane rynkowe
• Proces planowania; w jaki sposób sieć detaliczna zarządza sprzedażą
• Zarządzanie cenami, zyskami oraz asortymentem
12.2003 „VUMAS Management Simulation” organizowana przez IBS Breda i Hogeschool Gent w Blankenberge, Belgia
04.2003 Seminarium „Distribution Indicators and Exchange Rates” Seminar prowadzone przez wykładowców IBS Breda na Akademii Ekonomicznej w Krakowie
12.2002 London Chamber of Commerce and Industry Certificate in Business English (LCCIEB III)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Organizacje
03.2003 – 10.2004 członkini Koła Naukowego Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych przy Akademii Ekonomicznej w Krakowie
współodpowiedzialna za organizację konferencji “Miedzy Wschodem a Zachodem – Stosunki Gospodarcze Polski i Rosji po wstąpieniu Polski do Unii Europejskiej”, głównie za kontakt z mediami
03.2002 – 10.2003 członkini Koła Naukowego „Akademickie Forum ONZ” przy Akademii Ekonomicznej w Krakowie
odpowiedzialna za przygotowanie studentów do udziału w konferencjach „Model UN” będących symulacją prac Zgromadzenia Ogólnego ONZ
10.1998 – 07.1999 Wolontariat – nauczanie języka angielskiego dzieci z Państwowego Domu Dziecka Nr 2 w Rzeszowie
współodpowiedzialna za organizację konferencji “Miedzy Wschodem a Zachodem – Stosunki Gospodarcze Polski i Rosji po wstąpieniu Polski do Unii Europejskiej”, głównie za kontakt z mediami
03.2002 – 10.2003 członkini Koła Naukowego „Akademickie Forum ONZ” przy Akademii Ekonomicznej w Krakowie
odpowiedzialna za przygotowanie studentów do udziału w konferencjach „Model UN” będących symulacją prac Zgromadzenia Ogólnego ONZ
10.1998 – 07.1999 Wolontariat – nauczanie języka angielskiego dzieci z Państwowego Domu Dziecka Nr 2 w Rzeszowie
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii