Beata Kędzierska (Czaplińska)

Beata Kędzierska (Czaplińska)

Student, Wyższa Szkoła Pedagogiczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie
Warka, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

intelligent technologies s.a.
Senior Corporate Services Manager
Coca-Cola HBC Polska
Specjalista do spraw obsługi klienta i sprzedaży telefonicznej
-obsługa klienta przez telefon
-sprzedaż produktów firmy przez telefon
-realizowanie miesięcznych planów sprzedaży,
-budowanie długotrwałych, dobrych relacji z Klientami,
-czuwanie nad efektywną organizacją pracy Market Developerów,
-kontrola płynności finansowej Klientów,
-efektywna współpraca z działem dystrybucji,
-dbanie o dobry wizerunek firmy.
Call Center Poland
konsultant telefoniczny
- Obsługa akcji sprzedażowych
- Obsługa infolinii informacyjno-sprzedażowych
- Obsługa programów lojalnościowych, promocyjnych
- Przeprowadzanie ankiet, projektów windykacyjnych

OBSŁUGIWANE PROJEKTY:
Fmg ike skarbiec – out, Deagost at – out, Raabe – out, Reader's – out, Philip moris - global – out, Tpsa – out, Ibm – out, Tu royal – out, Ksg – out, Fedex, Bonus – mailing out, Millenium karty - d2d, Eurocash – out, Martela – out, Icm - badanie cati, Dgc - badanie cati, Cimi – out, Pliva – aut, FortisBank – out, Bonnier – out, Amplico Life – aut, Dominet – in, Bauer-in.

Edukacja

Logo
E-nauczyciel reinżyneria kompetencji, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Pedagogiczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie
Logo
Pedagogika Pracy, magisterskie
Wyższa Szkoła Pedagogiczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie
Logo
Pedagogika Pracy i Doradztwo Zawodowe, licencjackie
Wyższa Szkoła Społeczno Ekonomiczna

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci