Beata Kędzierska (Czaplińska)
Student, Wyższa Szkoła Pedagogiczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie
Warka,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
Specjalista do spraw obsługi klienta i sprzedaży telefonicznej
-obsługa klienta przez telefon
-sprzedaż produktów firmy przez telefon
-realizowanie miesięcznych planów sprzedaży,
-budowanie długotrwałych, dobrych relacji z Klientami,
-czuwanie nad efektywną organizacją pracy Market Developerów,
-kontrola płynności finansowej Klientów,
-efektywna współpraca z działem dystrybucji,
-dbanie o dobry wizerunek firmy.
-sprzedaż produktów firmy przez telefon
-realizowanie miesięcznych planów sprzedaży,
-budowanie długotrwałych, dobrych relacji z Klientami,
-czuwanie nad efektywną organizacją pracy Market Developerów,
-kontrola płynności finansowej Klientów,
-efektywna współpraca z działem dystrybucji,
-dbanie o dobry wizerunek firmy.
konsultant telefoniczny
- Obsługa akcji sprzedażowych
- Obsługa infolinii informacyjno-sprzedażowych
- Obsługa programów lojalnościowych, promocyjnych
- Przeprowadzanie ankiet, projektów windykacyjnych
OBSŁUGIWANE PROJEKTY:
Fmg ike skarbiec – out, Deagost at – out, Raabe – out, Reader's – out, Philip moris - global – out, Tpsa – out, Ibm – out, Tu royal – out, Ksg – out, Fedex, Bonus – mailing out, Millenium karty - d2d, Eurocash – out, Martela – out, Icm - badanie cati, Dgc - badanie cati, Cimi – out, Pliva – aut, FortisBank – out, Bonnier – out, Amplico Life – aut, Dominet – in, Bauer-in.
- Obsługa infolinii informacyjno-sprzedażowych
- Obsługa programów lojalnościowych, promocyjnych
- Przeprowadzanie ankiet, projektów windykacyjnych
OBSŁUGIWANE PROJEKTY:
Fmg ike skarbiec – out, Deagost at – out, Raabe – out, Reader's – out, Philip moris - global – out, Tpsa – out, Ibm – out, Tu royal – out, Ksg – out, Fedex, Bonus – mailing out, Millenium karty - d2d, Eurocash – out, Martela – out, Icm - badanie cati, Dgc - badanie cati, Cimi – out, Pliva – aut, FortisBank – out, Bonnier – out, Amplico Life – aut, Dominet – in, Bauer-in.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci