Bartosz Wiśniewski

Kierownik ds. Sprzedaży i Relacji z Klientami
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

PROVIDENT POLSKA S.A.
Kierownik ds. Sprzedaży i Relacji z Klientami
- Zarządzanie zespołem podległych Doradców Klienta
- Realizowanie wyznaczonych celów biznesowych
- Aktywne wsparcie w codziennej pracy Doradców Klienta
- Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Doradców Klienta
- Zbieranie i analiza informacji o wyznaczonym obszarze rynku pod kątem realizacji celów biznesowych
- Rozwój sekcji na podległym terenie
PROVIDENT POLSKA S.A.
Doradca Klienta ds. Sprzedaży Bezpośredniej
• Aktywne pozyskiwanie Klientów
• Obsługa Klientów prowadzących małe działalności gospodarcze
• Prezentowanie oferty handlowej i sprzedaż pożyczek dla firm
• Budowanie długoterminowych relacji z Klientami
• Realizowanie wyznaczonych celów biznesowych - jakościowych i ilościowych
T-Mobile Polska S.A.
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Produktów i Usług ICT
• Budowa sieci sprzedaży pośredniej poprzez pozyskiwanie nowych Partnerów Handlowych
• Zarządzanie siecią sprzedaży oraz zespołem podległych Partnerów
• Wspieranie Partnerów
• Realizowanie wyznaczonych celów biznesowych - jakościowych i ilościowych poprzez sieć Partnerów Handlowych
• Szkolenia biznesowe dla Partnerów
• Udział w projektach rozwijających portfolio usług ICT
• Współtworzenie procedur i mechanizmów funkcjonowania sekcji oraz sieci sprzedaży
RAKS Sp. z o.o.
Regionalny Koordynator Srzedaży Pośredniej
• Rozwój sieci sprzedaży pośredniej oraz pozyskiwanie nowych Partnerów Handlowych
• Zarządzanie siecią sprzedaży oraz zespołem podległych Partnerów
• Wspieranie Partnerów
• Realizowanie wyznaczonych celów biznesowych - jakościowych i ilościowych poprzez sieć Partnerów Handlowych
• Szkolenia biznesowe dla Partnerów
• Zbieranie i analiza informacji o wyznaczonym obszarze rynku pod kątem realizacji celów sprzedażowych
• Przygotowywanie raportów i prezentacji dla Zarządu
GG Network S.A.
Product Manager GaduAIR Diler
• zarządzanie i rozwój programu Partnerskiego GaduAIR Diler,
• kreowanie kampanii promujących program oraz kampanii na pozyskiwanie Dilerów,
• współtworzenie strony internetowej programu oraz funkcjonalności konta GG,
• odpowiedzialność za rozwój i wyniki sprzedaży produktów GaduAIR w kanale Dilerskim,
• zarządzanie grupą 400 Dilerów.
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Doradca Handlowy
• realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych,
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,
• utrzymywanie pozytywnych relacji z aktualnymi klientami,
• negocjacje kontraktów z klientami biznesowymi,
• szkolenie klientów,
• profesjonalna obsługa po sprzedażowa klienta.
PROVIDENT POLSKA S.A.
Development Manager
• zarządzanie zespołem podległych przedstawicieli,
• rekrutacja przedstawicieli,
• szkolenia sprzedażowe,
• coaching przedstawicieli,
• aktywne wsparcie sprzedażowe,
• realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych.
PROVIDENT POLSKA S.A.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
• rozwijanie działu obsługi klienta,
• całkowita odpowiedzialność za Customer Service,
• wdrażanie i realizacja nowych projektów,
• aktywne pozyskiwanie klienta,
• profesjonalna obsługa po sprzedażowa,
• szkolenie nowych pracowników,
• realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych.
Niezależny Operator Międzystrefowy Sp. z o.o.
Konsultant ds. Monitorowania Płatności
• bieżąca obsługa kont klientów w zakresie monitorowania płatności,
• prowadzenie korespondencji z klientami,
• współpraca z firmami windykacyjnymi.
Orange Polska S.A.
Konsultant ds. reklamacji
• bieżąca obsługa kont klientów biznesowych i detalicznych,
• zarządzanie kontami abonenckimi,
• rozpatrywanie reklamacji i skarg abonentów,
• prowadzenie korespondencji z klientami.

Edukacja

Logo
Nauki Polityczne, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Nauki Polityczne, licencjackie
Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
ARABIA
ARABIA
Język arabski, kultura Bliskiego Wschodu, praca za granicą i wszystko co z tym związane...
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Doradcy Finansowi
Doradcy Finansowi
Doradztwo finansowe i nie tylko
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Etyka w praktyce
Etyka w praktyce
Dyskutujemy o etyce w biznesie, polityce, dziennikarstwie, reklamie, medycynie, sztuce, a także w życiu codziennym. Żadnej abstrakcji, same konkrety!
Fotografia cyfrowa
Fotografia cyfrowa
Grupa o fascynującym świecie fotografii cyfrowej, makrofotografii i komputerowej obróbce obrazów.
GL - Moderacja
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.
Język Arabski
Język Arabski
Kto jest zachwycony lub chce poznac kulture Arabska!