Umiejętności
motoryzacja
Microsoft Excel
PRINCE2
Process Scheduler
Project Management
Public Relations
Six Sigma
Visio
Obsługa urządzeń biurowych
Analiza biznesowa
Komunikacja
Analiza danych
Prawo jazdy kat B
usprawnianie procesów
Prince2 Foundation
podejście procesowe
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Optymalizacja procesów
Finanse
usprawnianie procesów biznesowych
umiejętność prowadzenia szkoleń i warsztatów
Wystąpienia publiczne, szkolenia, prowadzenie prezentacji
Administracja biura
znajomość i umiejętność stosowania narzędzi jakościowych i statystycznych
znajomość budowy, eksploatacji i technologii napraw pojazdów samochodowych
analiza danych i usprawnianie procesów Minitab14
planowanie i zarządzanie projektem Microsoft Project 2010
modelowanie i doskonalenie procesów Microsoft Visio 2010
Pakiet Office Word, Excel, PowerPoint
Ekonomika
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Ds. Gwarancji
zarządzanie i nadzór nad procesami gwarancyjnymi na polskim rynku marek Audi, Skoda, Seat, VW Samochody Osobowe, VW Samochody Użytkowe oraz Porsche. Funkcję kierownika ds. gwarancji zarządzającego ośmioosobowym zespołem specjalistów i audytorów. Zarządzanie projektami realizowanym w ramach działu.
Specjalista ds. gwarancji
pozyskiwanie i analiza danych businessowych Partnerów Serwisowych VW / Audi
przygotowywanie raportów miesięcznych dla VW AG oraz Audi AG
doradztwo w zakresie procesów gwarancyjnych
kontrola rozliczeń napraw gwarancyjnych
przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi posprzedażnej
opracowywanie, aktualizacja i dostosowywanie do specyfiki polskiego rynku wytycznych gwarancyjnych
przygotowywanie raportów miesięcznych dla VW AG oraz Audi AG
doradztwo w zakresie procesów gwarancyjnych
kontrola rozliczeń napraw gwarancyjnych
przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi posprzedażnej
opracowywanie, aktualizacja i dostosowywanie do specyfiki polskiego rynku wytycznych gwarancyjnych
Kierownik serwisu / pełnomocnik ds. jakości
Carjavi SA - autoryzowany partner SEATa
Zarządzanie autoryzowanym serwisem samochodów marki Seat
funkcja pełnomocnika ds. jakości w dwóch lokalizacjach (Poznań i Swarzędz)
przeprowadzanie wewnętrznych audytów ISO
raportowanie do zarządu firmy kluczowych wskaźników serwisu i działu części zamiennych
rozliczenia napraw gwarancyjnych
funkcja pełnomocnika ds. jakości w dwóch lokalizacjach (Poznań i Swarzędz)
przeprowadzanie wewnętrznych audytów ISO
raportowanie do zarządu firmy kluczowych wskaźników serwisu i działu części zamiennych
rozliczenia napraw gwarancyjnych
Kierownik działu technicznego / pełnomocnik ds. jakości
Carjavi SA - autoryzowany partner SEATa
Zarządzanie autoryzowanym serwisem samochodów marki Seat
funkcja pełnomocnika ds. jakości w dwóch lokalizacjach (Poznań i Swarzędz)
przeprowadzanie wewnętrznych audytów ISO
raportowanie do zarządu firmy kluczowych wskaźników serwisu i działu części zamiennych
rozliczenia napraw gwarancyjnych
funkcja pełnomocnika ds. jakości w dwóch lokalizacjach (Poznań i Swarzędz)
przeprowadzanie wewnętrznych audytów ISO
raportowanie do zarządu firmy kluczowych wskaźników serwisu i działu części zamiennych
rozliczenia napraw gwarancyjnych
Szkolenia i kursy
AQUA Active Quality Assurance (2017)
Leader in matrix organization (2016)
PEP Personal Efficiency Program (2016)
Problem solving tools (2016)
Motivating employees during organizational change (2016)
Creating and managing the team in matrix organization (2016)
Manger as a leader (2016)
Ekspert w roli trenera (2014)
Debiut szefa (2014)
Sztuka prezentacji (2014)
Green Belt Training (2011)
Harmonogramowanie i kontrola realizacji projektu (2011)
PRINCE2 - metodyka zarządzania projektami (2011)
Asystent systemu zarządzania jakością (2005)
Kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu (2005)
Auditor wewnętrzny systemów zarządzania jakością (2004)
Szkolenia dla diagnostów w zakresie przeprowadzania badań technicznych pojazdów (2001 - 2003)
Profesjonalna obsługa klienta (1999)
Leader in matrix organization (2016)
PEP Personal Efficiency Program (2016)
Problem solving tools (2016)
Motivating employees during organizational change (2016)
Creating and managing the team in matrix organization (2016)
Manger as a leader (2016)
Ekspert w roli trenera (2014)
Debiut szefa (2014)
Sztuka prezentacji (2014)
Green Belt Training (2011)
Harmonogramowanie i kontrola realizacji projektu (2011)
PRINCE2 - metodyka zarządzania projektami (2011)
Asystent systemu zarządzania jakością (2005)
Kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu (2005)
Auditor wewnętrzny systemów zarządzania jakością (2004)
Szkolenia dla diagnostów w zakresie przeprowadzania badań technicznych pojazdów (2001 - 2003)
Profesjonalna obsługa klienta (1999)
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Inżynieria
Motoryzacja
Inżynieria
Zarządzanie inżynierią
Produkcja
Optymalizacja procesu produkcji
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
projekty, doskonalenie jakości, analiza statystyczna
wędkarstwo, dobry film, dobra książka, sport
wędkarstwo, dobry film, dobra książka, sport