Bartosz Pilch

Dyrektor ds. e-commerce
Kraków, małopolskie

Umiejętności

E-commerce Zarządzanie zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Marketing internetowy

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

SIG Sp. z o.o.
Dyrektor ds. e-commerce
Logo
Managing Director Poland
Zooplus AG
Megastore.pl S.A
Dyrektor Marketingu
Navo Orbico Sp. z o.o.
Dyrektor Marketingu
Redan SA
Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Sieci
- zarządzanie działaniami marketingowymi i promocyjnymi,
- opracowanie strategii rozwoju sieci i warunków brzegowych dla nowo pozyskiwanych lokalizacji, pozyskiwanie nowych lokali handlowych dla sieci Textil Market
- organizacja pracy Działu Ekspansji,
- negocjacje kluczowych porozumień z operatorami nieruchomości handlowych
Redan SA
Dyrektor ds. Marketingu
- opracowanie i implementacja strategii marketingowej dla ogólnopolskiej sieci sklepów odzieżowych TextilMarket
- organizacja struktury i pracy Działu Marketingu
carrefour polska sp. z o.o.
Marketing Manager
- integracja Działu Marketingu CP Polska (dawniej Ahold Polska) ze strukturami Carrefour Polska,
- zmiana marki (rebranding) supermarketów Albert na Carrefour Express,
- zarządzanie Działem Marketingu.
Ahold Polska
Promo Manager
- kreowanie i implementacja strategii i planów promocyjnych,
- komunikacja ofert promocyjnych do Klientów za pośrednictwem reklam zewnętrznych (TV, radio, prasa, www, outdoor, gazetki promocyjne) i wewnętrznych (na hali sprzedaży super i hipermarketów),
- zarządzanie zespołem.
Ahold Polska
Deputy Marketing Manager
- planowanie, koordynacja i nadzór nad wykonaniem planów promocyjnych i budżetu marketingowego,
- opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji marketingowej dla marketów Albert Express przy stacjach benzynowych,
- kierowanie zespołem
- kreacja i wdrożenie standardów komunikacji zewnętrznej supermarketów Albert.
Ahold Polska
Marketing Specialist
- negocjacje warunków współpracy i zakupu mediów dla potrzeb kampanii marketingowych hipermarketów Hypernova i supermarketów Albert,
- zrealizowanie kilkudziesięciu kampanii w mediach (radio, prasa, TV, outdoor),
- opracowanie standardu komunikacji outdoorowej oraz zorganizowanie sieci kilkuset tablic reklamowych,
- kierowanie projektami marketingowymi (np. wprowadzenie nowych mediów reklamowych do hipemarketów, otwarcia nowych hipermarketów, stacji benzynowych),
- przygotowanie koncepcji otwarcia sklepu internetowego.
Ahold Polska
Management Development Trainee
03-08.2003 - Dział Marketingu - Hypermarkets' External Communication:
- planowanie, koordynacja i rozliczanie działań reklamowych dla hipermarketów Hypernova w mediach oraz na nośnikach billboardowych,
- nadzór nad dystrybucją gazetek promocyjnych,
- aktualizacja danych na stronie www.

09.2002 – 02.2003 – Dział Audytu Wewnętrznego - Internal Auditor:
- przeprowadzanie kompleksowych kontroli w supermarketach Albert, hipermarketach Hypernova oraz magazynach centralnych,
- przeprowadzanie audytów kolportażu wydawnictw promocyjnych, prawidłowości dostaw, inwentaryzacji.

05.2002 – 08.2002 - Dział Operacyjny - Supermarket Deputy Manager:
- samodzielne prowadzenie zmian – nadzór i zarządzanie pracownikami,
- sporządzanie zamówień, raportów kasowych i magazynowych,
- negocjacje z przedstawicielami dostawców

09.2001 – 04.2002 – Dział Operacyjny - Operational Director Assistant:
- koordynacja działań związanych z „rebrandingiem” sklepów z pięciu formatów w jeden,
- odpowiedzialność za redukcję w supermarketach niedoborów artykułów własnej marki.

Szkolenia i kursy

05. 2002 – 10.2002 „Business Learning Program” – międzynarodowy projekt szkoleniowy dla uczestników „Management Development Trainee” z siedmiu krajów Europy,

Negocjacje, Zarządzanie Czasem, Efektywna Komunikacja, Badanie i Planowanie Mediów , Internet jako Medium Reklamowe , Psychologia Reklamy , Leadership, Prezentacja Klasyczna, Excel dla Zaawansowanych, Metodologia Zarządzania Projektem, Przywództwo i Zarządzanie, Kurs szybkiej nauki w centrum szkoleniowym Dynamind.

Edukacja

Logo
Psychologia wpływu i komunikacja perswazyjna w biznesie i przywództwie, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Krakowie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Żeglarstwo, narciarstwo, windsurfing, fotografia, internet, książki historyczne, eksperymenty kulinarne.

Grupy

10 wszystkich wypowiedzi
1 plus
UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
A PRACA
A PRACA
Forum dla osób poszukujących pracy.
AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
Ahold
Ahold
Pracownicy firmy Ahold Polska. Obecni i byli..
b2b HURT Kupię
b2b HURT Kupię
Tu prosze zamieszczac ogloszenia dla firm handlujacych towarem hurtowo. Nie ma miejsca dla ogloszen drobnych. Ogloszenia powinny byc w miare precyzyjne i fachowe.
b2b HURT Sprzedam
b2b HURT Sprzedam
Ogloszenia firm sprzedajacych hurtowo. Dla kupujacych Hurtem: www.goldenline.pl/forum/kupie-towar-w-ilosciach... Nie ma miejsca dla ogloszen drobnych.
Barter
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
Blue Ocean Strategy
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
Business Consulting
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Centrum Handlowe
Centrum Handlowe
Grupa dla osób zainteresowanych rozwojem centrów handlowych w Polsce
CEO KLUB
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe