Bartosz Lechowski

Senior Manager, Global Digital Marketing Danone Medical Nutrition
Amsterdam, zagranica

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry
chiński
podstawowy
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Danone sp. z o.o.
Sr Global Digital Marketing Manager
Responsible for developing full range of global e-marketing initiatives for 55 markets world-wide directed to patients, carers and Healthcare Professionals (HCPs), Leading team of 2 Web Specialists to support Marketing Team members in constructing effective online activities and drive internal online projects, Cooperating with and supporting a network of local e-marketeers to endorse synergies and alignment with global initiatives, Constructing educational programs to build organizational skills in online marketing and consulting cross-divisional projects on online environment.
NUTRICIA Polska Sp. z o.o.
CRM Manager Poland / Global CRM Project Leader
Responsible for CRM strategy and implementation for one of leading Danone Baby Nutrition countries, Lead global CRM project in cooperation with Global CRM Director, Developed and implemented concept for knowledge-centered online community site for moms (mamopedia.pl), Performed usability studies to design user-friendly online solutions, Designed tools for and coordinated international roll-out of online brand tools, Prepared innovative crowdsourcing platform and Facebook integration mechanisms to be used for social media presence for brands, Produced online dedicated video educational materials, Implemented online store solution together with 3rd party supplier, Coordinated design and implementation of complete e-mailing program as well as CSR based online innovative online store promotion.
Mars Polska
Brand Specialist
Responsible for managing Pedigree Snacks & Treats and Frolic brands in every area of marketing mix, Managed complex CRM program supported by both ATL and BTL activities, Developed and implemented online strategy for pet care brands, Launched successful online community site (ulubiency.wp.pl) and designed consumer loyalty program to drive online sales, Prepared online sales platform and RTM mechanism (miska.pl), Performed website usability study effecting in implemented redesign of brand websites, Actively cooperated with creative, research, media and BTL agencies while providing leadership of dedicated teams internally.
Mars Polska
Market Activity Specialist
Responsible for preparing financial evaluations of planned marketing activities as well as mid- to long-term sales forecasting, Constructed business models for non-standard business operations.
Logo
Praktykant
Spreadshirt Inc.
Analyzed competitive environment and prepared positioning recommendations for U.S. market for leading European organization in mass customization market, Managed online campaigns (Google AdWords), Performed guerilla marketing actions (incl. viral marketing).

Edukacja

Logo
International Business, studia podyplomowe
Grenoble Graduate School of Business
Logo
Zarządzanie i Marketing - specjalność E-biznes, magisterskie
Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University w Nowym Saczu

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

Salsa i inne tańce, Windsurfing, Jazda konna, Squash, Snowboard, nurkowanie, skydiving (już wkrótce), podróże małe i duże, język mandaryński oraz różne inne ciekawe rzeczy mniej lub bardziej ad hoc'owo :)

Organizacje

-Założyciel Studenckiej Grupy Konsultingowej,
-Wicemistrz Polski w Debatach parlamentarnych,
-Wiceprezydent ds. Edukacji i Współzałożyciel nowosądeckiego klubu mówców publicznych Toastmasters International,
-Lider Grupy Logistycznej Stowarzyszenia Project Management,
-Wolontariusz Stowarzyszenia dla Dzieci i Młodzieży Szansa,
-Aktywny członek sekcji snowboardowej AZS-u Nowy Sącz.

Inne

Półfinalista międzynarodowego konkursu L’Oreal E-strat Challenge, Autor serii reportaży dla portalu Onet.pl o podróżowaniu z plecakiem dookoła Azji,

Grupy

37 wszystkich wypowiedzi
1 plus
abc aranżacji wnętrz
abc aranżacji wnętrz
grupa skupiająca tych, co lubią projektować, urządzać i interesują się różnymi stylami aranżacji wnętrz
Absolwenci WSB-NLU w Warszawie
Absolwenci WSB-NLU w Warszawie
Grupa dla osób, które opuściły mury WSB-NLU i pracują w Warszawie.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AUDIOFIL
AUDIOFIL
Grupa dla ludzi szeroko interesujących się dobrą muzyką, sprzętem oraz zagadnienami ze świata audio.
Backpacking
Backpacking
Backpacking, czyli… „Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
Danone Group
Danone Group
Forum Danone'owców byłych i obecnych.
FOREX forex
FOREX forex
Miejsce na wszystkich, którzy probują swoich sił na rynku terminowym. Forex staje się coraz bardziej popularny między innymi dzięki znacznemu obniżeniu wymagań finansowych. Dzięki temu jest on dostępn
Głogów
Głogów
Grupa zrzeszająca, obecnych przeszłych oraz przyszłych mieszkańców miasta Głogowa i jego sympatyków
IAB Polska
IAB Polska
Grupa dla osób związanych z IAB Polska ([url]www.iabpolska.pl[/url])
Kuba
Kuba
Dla wszystkich, którzy byli lub chcieli by pojechać na "Perłę Karaibów"
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing mobilny
Marketing mobilny
Marketing mobilny to nie tylko SMSy reklamowe.