Umiejętności
Zarządzanie zmianą
Sprzedaż bezpośrednia
Kierowanie ludźmi
Microsoft Office
Ustalanie grafików
prowadzenie grupy sprzedażowej
Ubezpieczenia komunikacyjne
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Sprzedaży
- zarządzanie dwoma zespołami sprzedaży jednocześnie ( dwudziestu Doradców NB & Renewal)
- wyznaczanie celów, kontrola jakości rozmów, motywowanie pracowników,
- zarządzanie ruchem przychodzącym Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta Proama,
- współpraca z działem HR w rekrutacji i selekcji pracowników,
- tworzenie procedur, regulaminów, materiałów szkoleniowych,
- odpowiedzialność za sprzedaż wychodzącą w Ogólnopolskim Oddziale Obsługi Klienta Proama,
- odpowiedzialność za proces szkolenia i wdrożenia Doradców,
- coaching,
- samodzielne zarządzanie projektami,
- raportowanie i analiza wyników jakościowych w dziale sprzedaży,
- zarządzanie zmianą w OOOK (shift manager).
- najlepszy Kierownik pod względem realizacji planów sprzedaży polis komunikacyjnych w 2015 r.
- wyznaczanie celów, kontrola jakości rozmów, motywowanie pracowników,
- zarządzanie ruchem przychodzącym Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta Proama,
- współpraca z działem HR w rekrutacji i selekcji pracowników,
- tworzenie procedur, regulaminów, materiałów szkoleniowych,
- odpowiedzialność za sprzedaż wychodzącą w Ogólnopolskim Oddziale Obsługi Klienta Proama,
- odpowiedzialność za proces szkolenia i wdrożenia Doradców,
- coaching,
- samodzielne zarządzanie projektami,
- raportowanie i analiza wyników jakościowych w dziale sprzedaży,
- zarządzanie zmianą w OOOK (shift manager).
- najlepszy Kierownik pod względem realizacji planów sprzedaży polis komunikacyjnych w 2015 r.
Koordynator Zespołu Sprzedaży
- grafikowanie pracy całego działu Sprzedaży,
- zarządzanie zespołem Doradców Klienta,
- wyznaczanie celów, kontrola jakości rozmów, motywowanie pracowników,
- zarządzanie ruchem przychodzącym Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta Proama,
- współpraca z działem HR w rekrutacji i selekcji pracowników,
- tworzenie procedur, regulaminów, materiałów szkoleniowych,
- odpowiedzialność za sprzedaż wychodzącą w Ogólnopolskim Oddziale Obsługi Klienta Proama,
- odpowiedzialność za proces szkolenia i wdrożenia Doradców,
- coaching,
- samodzielne zarządzanie projektami,
- raportowanie i analiza wyników jakościowych w dziale sprzedaży,
- prowadzenie zespołu odnowień
- zarządzanie zespołem Doradców Klienta,
- wyznaczanie celów, kontrola jakości rozmów, motywowanie pracowników,
- zarządzanie ruchem przychodzącym Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta Proama,
- współpraca z działem HR w rekrutacji i selekcji pracowników,
- tworzenie procedur, regulaminów, materiałów szkoleniowych,
- odpowiedzialność za sprzedaż wychodzącą w Ogólnopolskim Oddziale Obsługi Klienta Proama,
- odpowiedzialność za proces szkolenia i wdrożenia Doradców,
- coaching,
- samodzielne zarządzanie projektami,
- raportowanie i analiza wyników jakościowych w dziale sprzedaży,
- prowadzenie zespołu odnowień
Specjalizacje
Call Center
Inne
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Grupy
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Najstarsza prywatna uczelnia w Lublinie. Kształcimy na studiach licencjackich, inżynierskich , magisterskich i podyplomowych. Można studiować w języku polskim i angielskim a także on-line!