Bartosz Jakubowski

Bartosz Jakubowski

(...)

Doświadczenie zawodowe

Logo
dziennikarz
tygodnik "Głos Milicza"
Logo
dziennikarz
tygodnik Piłka Nożna
- korespondent terenowy na region dolnośląski,
- pisanie relacji, analiz, reportaży, wywiadów itp.
E.C.H.O. Communications
specjalista ds. PR
monitoring mediów, pisanie informacji prasowych, raporty, newslettery itp.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego,
referent w Wydziale Komunikacji Społecznej
redagowanie newsów na stronę internetową, rozwój strony www
Logo
konsultant telefoniczny
Teleperformance Polska, oddział we Wrocławiu
obsługa telefoniczna klienta
Canal + platforma
praktykant działu sportowego
pomoc techniczna przy transmisjach

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna - Public Relations & Corporate Identity, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, licencjackie
Dolnośląska Szkoła Wyższa

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

piłka nożna, ambitne kino, podróżowanie

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ePR
ePR
Grupa poświęcona specyfice public relations i komunikacji marketingowej w Internecie.
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
Kino
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Media
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Public Relations PRODUKTU
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Uniwersytet Wrocławski
Uniwersytet Wrocławski
Grupa przeznaczona dla wszystkich studentów oraz absolwentów Uniwersytetu Wrocławskiego
Wrocław
Wrocław
Miejsce gdzie moga sie spotkac ludzie z Wroclawia oraz Ci ktorzy cenia to miasto. Ludzie tak niezwykli jak to miasto :)