Bartosz Gardocki

Specjalizacja: Public Relations
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Marketing & Communications Consultants
Account Executive
Projekty unijne we współpracy z Agencją Rynku Rolnego, Polską Izbą Mleka, Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka.
PRIMUM Public Relations, Warszawa
Account Executive
Odpowiedzialność za określone obszary obsługi kluczowych Klientów z branż:

Healthcare:
Servier Polska
Bayer Sp. z o.o.
Boehringer Ingelheim

Nowe Technologie / IT:
Consumer Electronics Association
Dassault Systèmes SolidWorks Corp.

Wsparcie obsługi Klientów z innych obszarów:

Lifestyle:
Van Graaf (Van Graaf Open Day 2010, 2011, 2012)

FMCG:
Werner & Mertz Delta – Frosch

Kampanie społeczne – współpraca z trzecim sektorem:
Fundacja Udaru Mózgu (kampanie: „1 na 6”, „Masz prawa po udarze”, „Stop udarom”, „Masz udar”)
Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego (akcja „Symfonia Serc”)

PR produktowy (AGD):
Groupe SEB – Tefal, Rowenta, Moulinex, Krups

Media:
Bauer Media Group – Gala „TeleKamery TeleTygodnia” 2011, 2012

Samodzielne prowadzenie i realizacja części projektów:
- „Obchodzę Polskę, obchodzą mnie ludzie z SM”
- Akademia Migotania Przedsionków – współpraca z Uniwersytetami Trzeciego Wieku, organizacja wykładów we współpracy z Fundacją Udaru Mózgu
- Opracowanie strony www.stopudarom.pl
- Biuro Prasowe i media relations dla SolidWorks
- Biuro Prasowe i media relations dla CEA (Consumer Electronics Association)
- Organizacja wyjazdu dla dziennikarzy do Las Vegas na targi Consumer Electronics Show (CES 2011, CES 2012, CES 2013)
- Produkcja filmów i spotów kampanii dla Klientów z sektora Healthcare
- Kompleksowa organizacja spotkań pacjenckich na terenie całego kraju we współpracy z Polskim Towarzystwem Stwardnienia Rozsianego

Wsparcie Account Manager’a oraz nadzór nad pracą Junior Account Executive’a
przy dużych projektach:

Organizacja kampanii oraz eventów:
Światowy Dzień Serca, Forum Przeciw Depresji, Dzień Otwarty Udaru Mózgu, briefingi prasowe, regionalne spotkania dla dziennikarzy, „Okrągły Stół” - debaty z udziałem ekspertów, decydentów (członkowie sejmowej i senackiej Komisji Zdrowia), przedstawicieli instytucji regulacyjnych (AOTM, NFZ, MZ) oraz reprezentantów polskich i europejskich organizacji pacjenckich

Działania media relations:
redagowanie informacji prasowych, stałe proaktywne kontakty z dziennikarzami z sektora rynku medialnego odpowiadającego branży Klienta, budowanie relacji, zainteresowanie mediów tematyką kluczową pod względem obszaru działalności Klienta, tworzenie kontekstów do aranżacji wywiadów z ekspertami, artykułów i innych materiałów prasowych

Prowadzenie Biura Prasowego:
opracowanie baz mediów dedykowanych dla potrzeb bieżących aktywności dla Klientów, pozyskiwanie dla celów medialnych autorytetów i ekspertów z danej dziedziny, współpraca z KOL’s i ekspertami oraz autorytetami naukowymi, inicjowanie
i pozycjonowanie tematycznych materiałów w prasie i Internecie oraz materiałów RTV, monitorowanie środowiska medialnego w celu identyfikacji wszelkich okazji do wyeksponowania tematyki kluczowej dla Klienta, monitoring mediów, raportowanie

Spotkania i kontakty z Klientem – bieżące wsparcie i doradztwo dotyczące projektów

Kompleksowa organizacja konferencji prasowych

Współtworzenie ofert i strategii działań w komunikacji PR dla potencjalnych nowych Klientów
Logo
Redaktor prowadzący
Wydawnictwo Software Press, Warszawa
Redaktor prowadzący magazynów Software Developer’s Journal oraz Mobile Developer – kompleksowa koordynacja kolejnych wydań miesięczników o tematyce programistycznej i IT, nadzór nad pracą autorów artykułów, ofertowanie i sprzedaż powierzchni reklamowej
Logo
Cage cashier (casino bank)
Harrah’s & Harvey’s Hotel Casino Resort – Stateline, Nevada, U.S.A.
Logo
Asystent prawnika
Kancelaria Radcy Prawnego M. Klejna
Opracowywanie pism procesowych
Logo
Giftshop salesman
Heavenly Resort – Lake Tahoe, California, U.S.A.
Logo
Przedstawiciel handlowy
GLM Kolporter Prasy
Pozyskiwanie nowych Klientów - prenumeratorów, finalizowanie umów
Logo
Przedstawiciel handlowy
Wydawnictwo Legard
Pozyskiwanie nowych klientów, współpraca bezpośrednia z księgarniami oraz z hurtowniami i pośrednikami
TNS Polska
Ankieter
Przeprowadzanie ankiet telefonicznych CATI oraz bezpośrednich, opracowywanie raportów i analiz ankiet dotyczących spraw społecznych oraz rynku dóbr FMCG
Logo
Ankieter
Synovate – Agencja Badania Rynku

Szkolenia i kursy

Mierzenie efektów działań PR i badania marketingowe – szkolenie PRoto.pl i IMM
Działania PR w Social Media – debata ZFPR
Kawa, herbata, PR – cykl spotkań organizowanych przez Związek Firm Public Relations

Edukacja

Logo
Prawo Kanoniczne, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo

Zainteresowania

Narty
Street-art
Literatura (reportaż)
Bieganie (7 ukończonych maratonów)
Festiwale filmowe (kinematografia Azji oraz Ameryki Płd.)
Podróże (Stany Zjednoczone, Meksyk, Kuba, Peru, Boliwia, Turcja, Europa)

Zdolności pisarskie, edytorskie, swoboda w posługiwaniu się słowem pisanym:
Książka „Oczy Wuja Sama” – Poznań 2012, wyd. Zysk i S-ka, 480 s. (reportaż z podróży po USA)
I miejsce w Polsce za najlepszy reportaż w konkursie magazynu National Geographic Traveler na „Najlepszy blog w podróży”
I miejsce w Ogólnopolskim Konkursie Młodych Dziennikarzy „Piszesz & Masz” w kategorii „Reportaż”
Wyróżnienie przez Społeczne Stowarzyszenie Prasoznawcze „Stopka” w konkursie „Narew – ludzie, kultura, przyroda” za reportaż „Chleb i wino”

od 2011 - prowadzenie własnego projektu w Social Media – zbudowanie od podstaw strony autorskiego pomysłu KONKURSÓWKA.pl (internetowa baza konkursów), której aktywność oparta jest na samodzielnie prowadzonym i moderowanym fan page’u na Facebook’u (aktualnie 20 638 fanów)

Aktywność w Social Media - samodzielne prowadzenie fan page’a książki “Oczy Wuja Sama” na portalu społecznościowym facebook.com

Dodatkowe umiejętności:
Obsługa komputera: środowisko Windows, pakiet MS Office, tworzenie prezentacji
Prawo jazdy, kategoria B

Mocne strony:
tzw. „lekkie pióro”
wielozadaniowość
kreatywność, punktualność
uśmiech i pogoda ducha na co dzień
solidna realizacja wykonywanych zadań
łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi
umiejętność pracy pod presją czasu w zespole, jak również samodzielnie

Organizacje

2009 – Sąd Okręgowy w Warszawie, XXV Wydział Cywilny – staż
2006 – Ministerstwo Sprawiedliwości, Wydział Skarg i Wniosków – praktyka
od 2006 – członek Studenckiej Poradni Prawnej
od 2004 – członek Stowarzyszenia Kanonistów Polskich

Grupy

Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
PR
PR
Grupa Public Relations
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie