Bartosz Figura

IT Specialist
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

OTCF S.A.
Specjalista IT
Philips Polska Sp. z o.o.
IT Specialist
- Sprzętowe i aplikacyjne wsparcie ok. 500 użytkowników końcowych (pomoc osobista oraz zdalna dla oddziałów w Warszawie, Łodzi, Pile, Katowicach);
- Zarządzanie kontami użytkowników z poziomu Active Directory, zmiana uprawnień;
- Prowadzenie dokumentacji i ewidencji IT;
- Zarządzanie magazynem sprzętu IT;
- Zarządzanie Środkami Trwałymi, współpraca z działem HR oraz księgowości;
- Przekazywanie incydentów do osób odpowiedzialnych, eskalacje do drugiej linii wsparcia;
- Konserwacja i serwis używanego sprzętu;
- Wsparcie dla firmowych telefonów komórkowych i kart SIM (około 600 jednoczesnych aktywacji), zarządzanie usługami dodatkowymi;
- Przygotowanie nowych komputerów (instalacja, konfiguracja).
Avantis S.A.
Service Desk Analyst / IT Specialist
- Bieżąca administracja i konfiguracja kilkuset usług na kilkunastu serwerach firmy;
- Utrzymanie serwerów opartych o system operacyjny Linux;
- Monitoring infrastruktury sprzętowej oraz aplikacyjnej (JBOSS, Tomcat, Nagios, Mantis);
- Dostarczanie wsparcia dla partnerów i użytkowników systemów informatycznych;
- Monitoring stanu systemów informatycznych firmy;
- Koordynowanie działań naprawczych;
- Reagowanie na awarie i zgłoszenia (I i II linia wsparcia);
- Usuwanie awarii;
- Stosowanie w praktyce procesów zarządzania incydentami (zgodnie z ITIL);
- Dyżury w trybie 24/7.
Portale OCLab.pl i OCForum.pl
Redaktor Naczelny
- Współpraca z kilkudziesięcioma firmami branży IT, dystrybutorami, agencjami PR i sklepami
- Ustalanie harmonogramu testów sprzętu;
- Planowanie przebiegu recenzji sprzętu oraz tworzenie procedury testowej dla nowych podzespołów;
- Pozyskiwanie sprzętu do recenzji, często jako jedni z pierwszych w kraju;
- Przygotowanie samodzielnych recenzji części komputerowych (kilkanaście autorskich testów i recenzji);
- Uczestnictwo w spotkaniach, prezentacjach, pokazach najważniejszych firm ze świata IT.
Maciej Wernicki
Maciej Wernicki · współpracownik
wystawiono
Bartosz bardzo rzeczowo i profesjonalnie podchodzi do współpracy, co jest ogromną zaletą.
Jednak najbardziej cenię u niego ogromną wiedzę, która niekiedy wręcz mnie zawstydzała ;)
Sanofi Aventis Sp. z o.o.
Business Information Solution / Dział IT - praktykant
- Bieżąca pomoc użytkownikom w problemach ze sprzętem, programami (zdalna i osobista);
- Konfiguracja i konserwacja komputerów, urządzeń sieciowych, drukarek;
- Instalacja i aktualizacja oprogramowania, systemów operacyjnych;
- Serwis używanego sprzętu - diagnostyka, naprawa, sprawdzenie poprawności naprawy;
- Pomoc przy montażu nowych urządzeń sprzętu biurowego i serwerowego;
- Pomoc przy przeprowadzce i stworzeniu stanowisk pracy dla 40 nowych pracowników firmy
- Konfiguracja 250 nowych laptopów oraz ich przygotowanie do użytku;
- Konfigurowanie telefonów komórkowych podczas ich wymiany;
- Organizacja wysyłki sprzętu.
Nationale-Nederlanden
Sub-agent oraz Doradca Klienta
Grupa Allianz Polska
Account Manager
Jako finalista konkursu "Allianz dla Studentów" odbyłem szkolenia z zakresu poznania usług finansowych oferowanych przez TU Allianz, podstaw działalności Firmy i sposobów sprzedaży produktów finansowych.
Logo
Obsługa techniczna targów
Autoklean England at Geneva Motor Show 2006
Bancom Sp. z o.o.
Teleankieter

Edukacja

Logo
Technik-informatyk, średnie
COSINUS
Logo
Filozofia, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

Dwukrotny udział w targach komputerowych CeBIT (2011 i 2012); wielu szkoleniach i konferencjach o tematyce IT i nowych technologii. Steward Stadionu Narodowego. Autor i twórca kanału na YouTube traktującego o grach i sprzęcie komputerowym. Pomysłodawca i organizator streamu charytatywnego na rzecz Domu Dziecka w Pieszycach. Prowadzący imprezy gamingowe (Komputronik oraz Wielkie Finały w Expo XXI i Hali Torwar dla kilku tysięcy widzów).

Inne

Prawo jazdy kategorii B od listopada 2006.

Grupy

297 wszystkich wypowiedzi
56 plusów
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
BOWLING
BOWLING
Jesteś perfekcjonista(-ka) możesz się sprawdzić
Data Recovery
Data Recovery
Odzyskiwanie i kasowanie danych, problematyka computer forensics
EEE ????
EEE ????
za 24 godziny masz oddać pracę... nagle łup.. komputer odmawia posłuszeństwa... masz gościa.. chcesz mu coś pokazać... łup...komputer odmawia posłuszeństwa... romantyczny wieczór studencki..
Single z Warszawy i okolic.
Single z Warszawy i okolic.
Single /ale nie tylko, sparowani też mile widziani/. Żeby dołączyć musisz mieć uzupełnione dane w swoim profilu oraz swoje zdjęcie.
składanie komputerów
składanie komputerów
Jak składać? Z czego składać? Za ile składać? wszystko związane z zakupem, montażem, wyciszeniem i ulepszeniem komputera.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie