Bartosz Ćwikliński

Otwarty na ciekawe propozycje.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Strategia biznesowa Zarządzanie kluczowymi klientami Microsoft Office Negocjacje New Business Development Project Management Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
biegły
arabski
podstawowy
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

SentiOne
Senior Customer Success Specialist
solid
Koordynator w Dziale Klientów Kluczowych
Solid S.A.
Do moich codziennych obowiązków należy obsługa posprzedażowa 25 z 90 kluczowych Klientów firmy (m.in. Empik, Lukoil, Gaspol, Orange).

Obowiązki:
- stałe utrzymywanie kontaktu z kontrahentem (spotkania, telefony, korespondencja pocztą elektroniczną i tradycyjną)
- dopilnowanie i regularne sprawdzanie czy zobowiązania wynikające z podpisanej umowy zostały zrealizowane przez poszczególne działy (m.in. logistyki, monitoringu, techniczny, konwojów, kontrolingu)
- renegocjowanie warunków kontraktów i sporządzanie aneksów do umów
- stały kontakt z Zarządem (raportowanie i omawianie ewentualnych problemów)
- delegowanie obowiązków pomiędzy podległych asystentów w dziale (6 osób)
- kontrola i wyjaśnianie zdarzeń na obiektach kontrahenta
- organizowanie konsultacji eksperckich dla klienta oraz wewnątrz firmy
- określenie zakresu realizowanych usług wynikających z umowy w oddziałach regionalnych i działach wykonawczych
Nokia
Kierownik Order Management Center Poland (OMC Poland)
W związku z szybkim rozwojem działu zaszła konieczność stworzenia stanowiska Team Leadera, na którego zostałem mianowany przez Dyrekcję NSN w regionie Europy środkowo-wschodniej. Byłem odpowiedzialny za stworzenie struktury organizacyjnej działu i koordynację powierzonych projektów. Każdy z nich wiązał się z obsługą zamówień o miesięcznej wartości od 300 tys. do 1,5 mln. EUR.

Obowiązki:
nadzór nad wszystkimi członkami działu (z biegiem czasu od 15 do 70)
utrzymywanie relacji i współpraca z oddziałami Nokia w innych krajach, poprzez wymianę pracowników i wzajemne szkolenia
oddelegowanie zespołów do realizacji poszczególnych projektów (również delegacji zagranicznych) i mianowanie koordynatorów projektów, dla takich klientów jak T-Mobile, Orange i Vodafone, operujących na terenie Niemiec, Włoch, Francji i Hiszpanii
optymalizacja organizacji pracy i zatrudnienia, poprzez dostosowywanie ilości pracowników do liczby realizowanych projektów
Nokia
Koordynator - Projektu Telekom Deutschland
Po dwóch miesiącach pracy zostałem awansowany na koordynatora tzw. projektu, czyli wszelkich działań związanych z obsługą zamówień kontrahenta, przy jednoczesnym kontynuowaniu wykonywania obowiązków koordynatora ds. logistyki.

Obowiązki dodatkowe:
- prowadzenie rozmów i ustaleń z kontrahentem dotyczących sposobu realizacji zleceń
- rozdzielanie obowiązków pomiędzy członków zespołu (6 osób)
- raportowanie do dyrekcji
Nokia
Koordynator ds. Logistyki
Razem z czterema innymi koordynatorami uczestniczyłem w powstaniu Działu OMC Poland. Tworzyliśmy zespół zarządzający zamówieniami pod nadzorem Dyrektora Zarządzającego Łańcuchem Dostaw w Europie środkowo-wschodniej, obsługując jeden kontrakt.

Obowiązki:
- przyjmowanie zleceń od swojego odpowiednika w strukturach kontrahenta
- wprowadzanie i zarządzanie zamówieniami w systemie SAP-R3
- generowanie dokumentów transportowych i faktur
- codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentem w języku angielskim
Logo
Divemaster / Zastępca menedżera
3WILL CO.
Początkowo po przyjeździe do Egiptu pracowałem jako Divemaster. Moja praca polegała na przygotowaniu i prowadzeniu nurkowań dla certyfikowanych nurków oraz asystowania przy kursach. Szybko zacząłem angażować się w pomoc przy organizacji pracy biura oraz logistyki, czego następstwem było mianowanie mnie zastępcą menedżera centrum nurkowego.

Obowiązki:
- organizacja pracy centrum nurkowego
- organizacja i prowadzenie sklepu on-line
- negocjowanie umów handlowych z dystrybutorami sprzętu do nurkowania i biurami podróży (m.in. TUI, Triada, Orbis)
- współprojektowanie i wdrożenie autorskiego systemu klasy ERP dedykowanego do zarządzania centrum nurkowym
Logo
Menedżer Produktu
Media Office Sp. z o.o. (Warszawa)
Swoją pracę w Media Office zacząłem jako tłumacz oprogramowania i dokumentacji mWriter będącego rekomendowanym przez Microsoft dodatkiem do Windows Mobile (nie istniała polska wersja tego systemu). Po kilku miesiącach właściciel firmy zaangażował mnie w nowy projekt, którym było utworzenie linii akcesoriów do urządzeń mobilnych pod marką Coverpaq.

Obowiązki:
- kreowanie i promocja marek „Coverpaq” i „mWriter”
- współpraca i negocjacje z fabrykami w Chinach
- reprezentowanie firmy m.in. na targach technologicznych CeBIT w Hanowerze
- testowanie oprogramowania i planowanie udoskonaleń
- współpraca z działem programistycznym
Logo
Office Manager Assistant
United Van Lines - Horizon Distribution Logictics (Phoenix AZ, USA)
Pracownik biurowy

Szkolenia i kursy

- Divemaster PADI
- Prawo jazdy kat.B
- English for Business

Edukacja

Logo
Zarządzanie Biznesem, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania w Warszawie - The Polish Open University

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

Nurkowanie
Motoryzacja
Podróże

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Nurkowanie
Nurkowanie
Grupa przeznaczona dla miłośników nurkowania
Psychologia Perswazji
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.
WSZ/POU : Wyższa Szkoła Zarządzania - Polish Open University
WSZ/POU : Wyższa Szkoła Zarządzania - Polish Open University
Grupa studentów i absolwentów Polish Open University