Umiejętności
Reklama
Copywriting
zarządzanie kreatywne
Strategia kreatywna
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Social Media
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
creative
freelance copywriter
► tematy przetargowe, obsługa stałych klientów, tworzenie strategii i koncepcji działań social media;
► Zenith Optimedia: Ministerstwo Zdrowia
► VML Warsaw: Lidl
► RED8Digital: AXE, Rexona Women, Wienerberger, KFC, OKI
► TheBrave: DOVE Hair Care, International Paper
► Netizens: AXE/AXE Skin, Nestle Professional, EURO RTV AGD
► Brain: Hoop Cola
► Koledzy Strategia i Kreacja: Stock Polska, Saturn
► Vacaloca: KFC, Henkel, Hula-Kula, Kino Świat
+ Szwejkowski, ICON Advertising, Brainshop U-Boot, Point Of View
► Zenith Optimedia: Ministerstwo Zdrowia
► VML Warsaw: Lidl
► RED8Digital: AXE, Rexona Women, Wienerberger, KFC, OKI
► TheBrave: DOVE Hair Care, International Paper
► Netizens: AXE/AXE Skin, Nestle Professional, EURO RTV AGD
► Brain: Hoop Cola
► Koledzy Strategia i Kreacja: Stock Polska, Saturn
► Vacaloca: KFC, Henkel, Hula-Kula, Kino Świat
+ Szwejkowski, ICON Advertising, Brainshop U-Boot, Point Of View
digital creative
► tematy przetargowe – tworzenie ofert i planów działań zintegrowanych kampanii wizerunkowych, sprzedażowych i promocyjnych w Internecie (Big Idea, egzekucje na kolejne kanały komunikacji); wsparcie content designerów; kreatywny nadzór nad działem social media; kreacja dla bieżących działań stałych Klientów;
► AVIS, mall.pl, Sokółka Okna i Drzwi, MotoIntegrator, ZTE;
► AVIS, mall.pl, Sokółka Okna i Drzwi, MotoIntegrator, ZTE;
creative / junior copywriter / content designer / social media menager
RED8 Digital (d. Genero)
► kreacja kampanii on-line, kreacja i prowadzenie działań w social media, udział w brainstormach;
► klienci: Unilever (Axe), Amrest (Pizza Hut, KFC, Burger King), Nestle Waters (Dar Natury), Grant's, Kopiko, Nordea Bank, Eurocash (Delikatesy Centrum);
► MIXX Awards 2010 - nominacja w kategorii "Marketing Społecznościowy" za kampanię AXE "Klikasz?"
► klienci: Unilever (Axe), Amrest (Pizza Hut, KFC, Burger King), Nestle Waters (Dar Natury), Grant's, Kopiko, Nordea Bank, Eurocash (Delikatesy Centrum);
► MIXX Awards 2010 - nominacja w kategorii "Marketing Społecznościowy" za kampanię AXE "Klikasz?"
creative / junior copywriter
► kreacja kampanii ATL (przede wszystkim TV) i BTL, tematy przetargowe, udział w brainstormach, przygotowanie i udział w prezentacjach dla klientów, udział w pracach nad strategią reklamową, współpraca z podwykonawcami (Studio Filmowe Red Carpet);
► klienci: Nestle (Winiary, Gerber), Toyota Bank, Pekpol, SGI Baltis, Catalina, Red Carpet
► klienci: Nestle (Winiary, Gerber), Toyota Bank, Pekpol, SGI Baltis, Catalina, Red Carpet
stażysta - junior copywriter
► kreacja ATL i BTL, udział w brainstormach, przygotowanie prezentacji dla klientów, kreacja i przygotowanie eventów;
► klienci: Hilti, Syngenta, Graal, Drosed, Sciele Pharma, Novartis;
► klienci: Hilti, Syngenta, Graal, Drosed, Sciele Pharma, Novartis;
wystawiono
Bartek podchodzi do pracy z entuzjazmem, mocno się angażuje i bardzo szybko się uczy.
Miałem okazję obserwować, jak wrzucony od razu na głęboką wodę pracy dla dużych klientów radził sobie naprawdę nieźle (a pracować trzeba było ostro i szybko).
Zasady pracy i procedury obowiązujące w agencji przyswoił bardzo szybko, a kreatywności uczyć się nie musiał, bo pojawił się w naszej firmie już hojnie obdarzony przez naturę :) w tej dziedzinie.
Reasumując – Bartek naprawdę daje radę.
Miałem okazję obserwować, jak wrzucony od razu na głęboką wodę pracy dla dużych klientów radził sobie naprawdę nieźle (a pracować trzeba było ostro i szybko).
Zasady pracy i procedury obowiązujące w agencji przyswoił bardzo szybko, a kreatywności uczyć się nie musiał, bo pojawił się w naszej firmie już hojnie obdarzony przez naturę :) w tej dziedzinie.
Reasumując – Bartek naprawdę daje radę.
Edukacja
Specjalizacje
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting
Zainteresowania
► graffiti, kaligrafia, Warszawa jako axis mundi
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Faceci gotują
Grupa skupiająca miłośników dobrego jedzenia, przygotowanego własnymi rękoma. Stworzona po to, by pomóc zapracowanym, pasionym głównie na fastfoodach mężczyznom.
Uwierzcie - gotowanie nie jest trud
FILM.Work in progress...
Grupa ludzi ,która przygotwuje się do realizacji /jest w trakcie realizacji projektów
filmów fabularnych ,dokumentalnych ,animacji
Cel: Poznanie powstających projektów ,ewentualna pomoc w znalezie