Bartosz Barański

Marketing & Sales Manager - Kardiologia
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Kardiologia Interwencyjna Rozwój rynku Urządzenia medyczne Zarządzanie produktem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

GE Medical Healthcare
Diagnostic Cardiology Sales Specialist - Life Care Solutions
• Praca nad wdrożeniem sprzedaży po przejęciu dystrybucji do wewnętrznych struktur firmy
• Kontakt z klientem kluczowymi oraz utrzymywanie z nim pozytywnych relacji
• Opracowanie, wdrażanie i koordynowanie strategii dla produktów medycznych
• Prowadzenie prezentacji i szkoleń dla klientów
• Wdrażanie produktów na rynek szpitalny
• Nadzorowanie kluczowych instalacji
• Prowadzenie klientów strategicznych
• Prowadzenie szkoleń aplikacyjnych
• Opracowanie działań marketingowych
PROMED S.A.
Marketing & Sales Manager - Kardiologia
• Współpraca z producentami aparatury w zakresie sprzedaży i marketingu (GE Healthcare)
• Opracowanie, wdrażanie i koordynowanie strategii sprzedaży oraz promocji dla produktów medycznych
• Wsparcie merytoryczne zespołów sprzedażowych
• Opracowanie, wdrażanie i koordynowanie strategii dla produktów medycznych
• Prowadzenie szkoleń dla zespołu sprzedaży oraz kluczowych klientów
• Wdrażanie nowych produktów na rynek szpitalny
• Kontakt z klientem kluczowymi oraz utrzymywanie z nim pozytywnych relacji
PROMED S.A.
Business Unit Manager - Kardiologia
• Rozbudowa działu handlowego kardiologii wraz z przejęciem dystrybucji od dotychczasowych dystrybutorów
• Nadzór nas sprzedażą aparatury kardiologicznej (GE Healthcare)
• Prowadzenie zespołu sprzedaży działu kardiologii na terenie kraju
• Opracowanie, wdrażanie i koordynowanie strategii dla produktów medycznych
• Prowadzenie szkoleń dla zespołu sprzedaży
• Prowadzenie prezentacji i szkoleń dla klientów
• Wdrażanie produktów na rynek szpitalny
PROMED S.A.
Product Manager - Kardiologia
• Opracowanie, wdrażanie i koordynowanie strategii dla produktów medycznych
• Prowadzenie szkoleń dla zespołu sprzedaży
• Prowadzenie prezentacji i szkoleń dla klientów
• Wdrażanie produktów na rynek szpitalny
• Kontakt z klientem oraz utrzymywanie z nim pozytywnych relacji
• reprezentowanie firmy na konferencjach i wystawach
Reynolds medical
Dyrektor Handlowy
Główne obowiązki jak poniżej oraz:

• budowa struktur nowego działu handlowego na terenie
• kraju,
• nadzorowanie pracy handlowców,
• nadzorowanie kluczowych instalacji (serwis oraz dział
techniczny)
• prowadzenie klientów strategicznych.
Reynolds medical
Kierownik Działu Handlowego
• kierowanie i organizacja działań działu handlowego na terenie Polski
• nadzorowanie pracy handlowców odpowiedzialnych za przydzielony teren działań
• planowanie ogólnych założeń handlowych oraz wyznaczanie kierowników działań w danych województwach
• wdrażanie nowych produktów informatycznych będących w ofercie firmy
• poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z klientami
• współpraca ze szpitalami i placówkami prywatnymi
• prowadzenie prezentacji aparatury i szkoleń dla klientów i odbiorców aparatury
• organizowane cyklicznych szkoleń dla użytkowników aparatury
• przygotowywanie ofert przetargowych, specyfikacji technicznych, sprawowanie
kontroli nad procedurami przetargowymi oraz negocjacjami cenowymi
• sprawowanie nadzoru nad dostawą i instalacją aparatury
• reprezentowanie firmy na konferencjach, szkoleniach i wystawach o profilu medycznym
• przeprowadzanie akcji marketingowych i reklamowych
Reynolds medical
Handlowiec
• poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z klientami
• współpraca ze szpitalami i placówkami prywatnymi
• prowadzenie prezentacji aparatury i szkoleń dla klientów i odbiorców aparatury
• organizowane cyklicznych szkoleń dla użytkowników aparatury
• przygotowywanie ofert przetargowych, specyfikacji technicznych, sprawowanie
kontroli nad procedurami przetargowymi oraz negocjacjami cenowymi
• sprawowanie nadzoru nad dostawą i instalacją aparatury
• reprezentowanie firmy na konferencjach, szkoleniach i wystawach o profilu medycznym
• przeprowadzanie akcji marketingowych i reklamowych
• doraźne akcje serwisowe

Szkolenia i kursy

2012 Szkolenie "Clienting" organizowane przez dr Marka Wojciechowskiego (zakończone certyfikatem)
2004 Szkolenie techniki sprzedaży prowadzone przez Europejskie Centrum Szkoleń (zakończone
certyfikatem)
2005 Szkolenie w Delmar Reynolds Medical – Wielka Brytania (zakończone certyfikatem)
2006 Szkolenie w ZAN Medical - Niemcy (zakończone certyfikatem)
2006 Zamówienia publiczne w służbie zdrowia – Aspekty praktyczne stosowania
ustawy – Centrum doskonalenia kadr „Gremium” (zakończone certyfikatem)
2007-2008 Cykliczne aplikacyjne szkolenia holterowskie organizowane przez Sanofi Avensis, Delmar Reynolds
oraz Instytut Kardiologii
2009 Szkolenie Spacelabs Healtcare z zakresu rozwiązań informatycznych dla służby zdrowia – Wielka Brytania (zakończone certyfikatem)

Edukacja

Logo
Politologia - Specjalizacja Samorządy, magisterskie
Wyższa Szkoła Pedagogiczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie

Specjalizacje

Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Lekarze/Opieka medyczna

Zainteresowania

Sport, aspekty fizjologii wysiłku i dietetyki, socjotechnika, nowości z zakresu rynku IT.

Grupy

Dieta
Dieta
Czyli jeść ze smakiem i zachować właściwą wagę :)
Life Sciences
Life Sciences
Grupa dla zainteresowanych nowymi mozliwosciami zawodowymi na rynku polskim w obszarze Life Sciences (Sprzet medyczny,laboratoryjny,biotechnologia i uslugi medyczne).Zapraszam.
MedicalAssistance
MedicalAssistance
Grupa ma za zadanie nawiązywania współpracy pomiędzy usługodawcami oraz usługobiorcami w usługach medycznych. Współdziałanie w koordynowaniu w opiece zdrowotnej oraz wzajemnej pomocy.
MEDYCYNA
MEDYCYNA
[i]Grupa ta powstała aby integrować ludzi zawodowo zajmujących się tematyką usług medycznych. Skierowana jest do osób dynamicznych, którzy już posiadają pozycje na rynku usług medycznych
OPIEKA ZDROWOTNA/ ZARZĄDZANIE - KLINIKI - SZPITALE - PRZYCHODNIE - UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE
OPIEKA ZDROWOTNA/ ZARZĄDZANIE - KLINIKI - SZPITALE - PRZYCHODNIE - UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE
Grupa skierowana jest do osób związanych z opieką zdrowotną. OPIEKA ZDROWOTNA ZARZĄDZANIE MARKETING KLINIKI SZPITALE PRZYCHODNIE UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE