Umiejętności
CMS
Facebook Marketing
Microsoft Excel
Microsoft Word
Project Management
SketchUp
Wordpress
Adobe Illustrator
Adobe Photoshop
kreatywność
Odporność na stres
Zarządzanie zespołem
Facebook ads
Planowanie strategiczne
Sprzedaż
Strategia biznesowa
Strategia marketingowa
PŁATNIK
Prawo jazdy kat B
zdolności organizacyjne
AdWords - Reklama
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Strategia
Organizowanie eventów
program DGCS
Adobe InDesig
Blender 3D
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
właściciel
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Przygotowanie strategii (analiza konkurecji, polityka cenowa, kadrowa, kalkulacja kosztów)
• Poszukiwanie, kontakt i negocjacje cenowe z dostawcami
• Przygotowanie arkuszy do rozliczeń, kalkulacji kosztów, ewidencji sprzedaży
• Organizacja pracy w restauracji (rekrutacja i grafik pracowników, zarządzanie zespołem, utrzymywanie stanów magazynowych, rozliczenia z dostawcami)
• Przygotowanie, ofertowanie i przeprowadzenie szkoleń i pokazów
• Przygotowanie materiałów graficznych (logo, ulotki, menuboardy, wizytówki, vouchery, oferty)
• Prowadzenie działań marketingowych (prowadzenie profilu i obsługa reklam na FB, kampanie Adwords, kreowanie polityki cenowej, wprowadzanie nowych kanałów dystrybucji, poszukiwanie nowych możliwości biznesowych)
CZEGO SIĘ NAUCZYŁEM? Nauczyłem się wiele o tym, jak działa rynek gastronomii oraz tego, co oznacza zarządzanie przedsiębiorstwem. Miałem okazję podszkolić moje dotychczasowe umiejętności (analiza danych, obsługa MS Excel, projektowanie graficzne, logistyka i marketing) oraz nauczyć się kilku nowych rzeczy (zarządzanie zespołem, sprzedaż, negocjacje, księgowość, analiza zysków i strat)0 Nauczyłem sie także jak efektywnie pracować pod presją, organizować swoją pracę i odróżniać rzeczy pilne od ważnych.
KLUCZOWE OSIĄGNIĘCIA: Stworzenie od podstaw i utrzymanie rentownego przedsiębiorstwa o rozpoznawalnej marce
• Przygotowanie strategii (analiza konkurecji, polityka cenowa, kadrowa, kalkulacja kosztów)
• Poszukiwanie, kontakt i negocjacje cenowe z dostawcami
• Przygotowanie arkuszy do rozliczeń, kalkulacji kosztów, ewidencji sprzedaży
• Organizacja pracy w restauracji (rekrutacja i grafik pracowników, zarządzanie zespołem, utrzymywanie stanów magazynowych, rozliczenia z dostawcami)
• Przygotowanie, ofertowanie i przeprowadzenie szkoleń i pokazów
• Przygotowanie materiałów graficznych (logo, ulotki, menuboardy, wizytówki, vouchery, oferty)
• Prowadzenie działań marketingowych (prowadzenie profilu i obsługa reklam na FB, kampanie Adwords, kreowanie polityki cenowej, wprowadzanie nowych kanałów dystrybucji, poszukiwanie nowych możliwości biznesowych)
CZEGO SIĘ NAUCZYŁEM? Nauczyłem się wiele o tym, jak działa rynek gastronomii oraz tego, co oznacza zarządzanie przedsiębiorstwem. Miałem okazję podszkolić moje dotychczasowe umiejętności (analiza danych, obsługa MS Excel, projektowanie graficzne, logistyka i marketing) oraz nauczyć się kilku nowych rzeczy (zarządzanie zespołem, sprzedaż, negocjacje, księgowość, analiza zysków i strat)0 Nauczyłem sie także jak efektywnie pracować pod presją, organizować swoją pracę i odróżniać rzeczy pilne od ważnych.
KLUCZOWE OSIĄGNIĘCIA: Stworzenie od podstaw i utrzymanie rentownego przedsiębiorstwa o rozpoznawalnej marce
e-Commerce Manager
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Przygotowanie strategii marketingwoiej dla sklepu firmowego marki Łucznik - Galeria Łucznik
• Zaprojektowanie i uruchomienie sklepu internetowego
• Poszukiwanie i wprowadzanie nowych produktów do oferty (akcesoria, poradniki, czasopisma związane z szyciem)
• Analiza konkurencji i cen produktów marki Łucznik w internecie
• Organizacja sklepu - dbanie o dostępność produktów w magazynie, organizacja pracy magazynu i wysyłek, prowadzenie rozliczeń, obsługa zamówień i reklamacji
• Kontakt z podwykonawcami w zakresie pozycjonowania
• E-marketing (Kampanie AdWords, koordynowanie działań SEM)
• Przygotowywanie projektów graficznych na potrzeby e-commerce
CZEGO SIĘ NAUCZYŁEM? Bardzo wiele na temat rynku maszyn do szycia i szycia ogółem. Zdobyłem wiedzę z zakresu kształtowania polityki cenowej, analizy rynku i konkurencji oraz skutecznych metod pozyskiwania klientów. Nauczyłem się także jak organizować pracę w sklepie internetowym i jakich strategii i narzędzi urzywać dla osiągnięcia zamierzonych celów.
KLUCZOWE OSIĄGNIĘCIA: Podczas pracy dla Aspa Electro udało mi się stworzyć dobrze funkcjonujący sklep internetowy. Udało mi się zrealizować ambitne plany sprzedażowe i skutecznie wypromowac markę “Galeria Łucznik”.
• Przygotowanie strategii marketingwoiej dla sklepu firmowego marki Łucznik - Galeria Łucznik
• Zaprojektowanie i uruchomienie sklepu internetowego
• Poszukiwanie i wprowadzanie nowych produktów do oferty (akcesoria, poradniki, czasopisma związane z szyciem)
• Analiza konkurencji i cen produktów marki Łucznik w internecie
• Organizacja sklepu - dbanie o dostępność produktów w magazynie, organizacja pracy magazynu i wysyłek, prowadzenie rozliczeń, obsługa zamówień i reklamacji
• Kontakt z podwykonawcami w zakresie pozycjonowania
• E-marketing (Kampanie AdWords, koordynowanie działań SEM)
• Przygotowywanie projektów graficznych na potrzeby e-commerce
CZEGO SIĘ NAUCZYŁEM? Bardzo wiele na temat rynku maszyn do szycia i szycia ogółem. Zdobyłem wiedzę z zakresu kształtowania polityki cenowej, analizy rynku i konkurencji oraz skutecznych metod pozyskiwania klientów. Nauczyłem się także jak organizować pracę w sklepie internetowym i jakich strategii i narzędzi urzywać dla osiągnięcia zamierzonych celów.
KLUCZOWE OSIĄGNIĘCIA: Podczas pracy dla Aspa Electro udało mi się stworzyć dobrze funkcjonujący sklep internetowy. Udało mi się zrealizować ambitne plany sprzedażowe i skutecznie wypromowac markę “Galeria Łucznik”.
New Media Manager/ Account
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Inicjowanie oraz tworzenie projektów Internetowych
• Rozpoznawanie potrzeb klientów
• Przygotowywanie ofert handlowych
• Współpraca z podwykonawcami
CZEGO SIĘ NAUCZYŁEM? Praca w małej agencji reklamowej wymaga bycia wielozadaniowym. Poza rozwijaniem swoich umiejęstności związanych z nowymi mediami, nauczyłem się wiele na temat obsługi programów graficznych z pakietu Adobe - Photoshop, Illustrator, InDesign. Miałem także okazję zobaczyć jak wygląda współpraca z dużymi klientami z różych branż.
KLUCZOWE OSIĄGNIĘCIA: Zaprojektowanie i implementacja portalu informacji kulturalnej “Kreatywny Wrocław”, przygotowanego dla Urzędu Miejskiego Wrocławia w celu promocji wydarzeń kulturalnych związanych z Europejską Stolicą Kultury.
• Inicjowanie oraz tworzenie projektów Internetowych
• Rozpoznawanie potrzeb klientów
• Przygotowywanie ofert handlowych
• Współpraca z podwykonawcami
CZEGO SIĘ NAUCZYŁEM? Praca w małej agencji reklamowej wymaga bycia wielozadaniowym. Poza rozwijaniem swoich umiejęstności związanych z nowymi mediami, nauczyłem się wiele na temat obsługi programów graficznych z pakietu Adobe - Photoshop, Illustrator, InDesign. Miałem także okazję zobaczyć jak wygląda współpraca z dużymi klientami z różych branż.
KLUCZOWE OSIĄGNIĘCIA: Zaprojektowanie i implementacja portalu informacji kulturalnej “Kreatywny Wrocław”, przygotowanego dla Urzędu Miejskiego Wrocławia w celu promocji wydarzeń kulturalnych związanych z Europejską Stolicą Kultury.
Account Manager
Immersum - Eksperci Marketingu Wirusowego
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Przygotowanie analiz rynkowych pod kątem nawiązania biznesowej współpracy z agencjami full-service
• Kontakty z klientami
• Obróbka briefów kreatywnych i strategicznych
• Przygotowywanie ofert, harmonogramów, kosztorysów
CZEGO SIĘ NAUCZYŁEM? Nauczyłem się wiele na temat nowych mediów, reklamy internetowej, marketingu wirusowego i kreatywnego podejścia do reklamy. Zdobyłem solidne podstawy MS Excel oraz wiedzę na temat skutecznego poszukiwania danych w internecie.
KLUCZOWE OSIĄGNIĘCIA: Moim największym osiągnięciem było stworzenie obszernej bazy danych dotyczącej rynku reklamy w Polsce ( baza zawierał a podstawowe informacje na temat większości agencji reklmowych - interaktywnych i full service, domów mediowych, a także kontakty do brand managerów.
• Przygotowanie analiz rynkowych pod kątem nawiązania biznesowej współpracy z agencjami full-service
• Kontakty z klientami
• Obróbka briefów kreatywnych i strategicznych
• Przygotowywanie ofert, harmonogramów, kosztorysów
CZEGO SIĘ NAUCZYŁEM? Nauczyłem się wiele na temat nowych mediów, reklamy internetowej, marketingu wirusowego i kreatywnego podejścia do reklamy. Zdobyłem solidne podstawy MS Excel oraz wiedzę na temat skutecznego poszukiwania danych w internecie.
KLUCZOWE OSIĄGNIĘCIA: Moim największym osiągnięciem było stworzenie obszernej bazy danych dotyczącej rynku reklamy w Polsce ( baza zawierał a podstawowe informacje na temat większości agencji reklmowych - interaktywnych i full service, domów mediowych, a także kontakty do brand managerów.
Współpraca
DANIOSFERA.PL - projekt studencki - [nieaktywny]
Daniosfera była serwisem w którym użytkownicy mogli oceniać i recenzować gotowe dania znajdujące się w ofercie sklepowej. Serwis zawierał również przepisy na to jak poprawić tego typu dania aby były zdrowsze i smaczneijsze
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Współpraca przy tworzeniu koncepcji i promocji serwisu
• Kontakt z mediami
• Udizał w przygotowaniu eventu promocyjnego
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Współpraca przy tworzeniu koncepcji i promocji serwisu
• Kontakt z mediami
• Udizał w przygotowaniu eventu promocyjnego
wystawiono
Pomysłowy, dynamiczny i zaangażowany – tak w największym skrócie mogłabym opisać Bartosza Schuberta. Ma zarówno dużo wiedzę merytoryczną z zakresu promocji i reklamy, jak i ciekawe, niestandardowe pomysły. Wiele z jego koncepcji reklamowych i promocyjnych zostało wykorzystanych w praktyce i przyniosło powodzenie projektowi Daniosfera. Polecam go jako pracownika nawet najbardziej wymagającemu pracodawcy.
Szkolenia i kursy
GOOGLE - dla agencji reklamowych:
- Strona internetowa przyjazna użytkownikowi i wyszukiwarce
- Google AdWords
- Google Analytics
- iGoogle, YouTube, Mapy Google, Aplikacje Google
AISEC:
- Zarządzanie czasem
- Motywowanie ludzi
KLANZA:
- Metody integracyjne w pracy z grupą
DELLOITE - Akademia Przywództwa, Budowanie zespołu
- jak sprawić, aby Twój zespół posiadał wszystkie umiejętności niezbędne do osiągnięcia celu
- jak zdiagnozować ewentualne słabości zespołu i jak sobie z nimi radzić,
- jak dobrać odpowiednie osoby do odpowiednich zadań,
- jak dobierać ludzi, aby uniknąć konfliktów w zespole,
- jakie są naturalne fazy rozwoju zespołu i jak leader powinien się do nich dostosować.
- Strona internetowa przyjazna użytkownikowi i wyszukiwarce
- Google AdWords
- Google Analytics
- iGoogle, YouTube, Mapy Google, Aplikacje Google
AISEC:
- Zarządzanie czasem
- Motywowanie ludzi
KLANZA:
- Metody integracyjne w pracy z grupą
DELLOITE - Akademia Przywództwa, Budowanie zespołu
- jak sprawić, aby Twój zespół posiadał wszystkie umiejętności niezbędne do osiągnięcia celu
- jak zdiagnozować ewentualne słabości zespołu i jak sobie z nimi radzić,
- jak dobrać odpowiednie osoby do odpowiednich zadań,
- jak dobierać ludzi, aby uniknąć konfliktów w zespole,
- jakie są naturalne fazy rozwoju zespołu i jak leader powinien się do nich dostosować.
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Z racji tego że jestem politologiem, interesuje mnie świat wokół mnie i mechanizmy nim rządzące. Politologia, psychologia i ekonomia są dla mnie najciekawszymi źródłami wiedzy. Ponadto namiętnie śledzę rynek reklamy tz. oglądam, czytam komentuję. Lubię filmy zmuszające do myślenia i prozę Terrego Pratchetta. Moim "głównym" wariactwem są planszowe gry bitewne (Warhammer Fantasy Battle)
Organizacje
- Jestem wolontariuszem w organizacji skupionej wokół strony hospitalityclub.org, dzięki której można znaleźć darmowe lokum w praktycznie każdym zakątku świata
- Byłem jednym z założycieli Koła Naukowego Młodych Politologów, gdzie zajmowałem sięorganizacją spotkań z różnymi ciekawymi naukowcami oraz politykami. Na kole prowadzone były burzliwe i orginalne dyskusje dotyczące szeroko rozumianej polityki.
- Byłem jednym z założycieli Koła Naukowego Młodych Politologów, gdzie zajmowałem sięorganizacją spotkań z różnymi ciekawymi naukowcami oraz politykami. Na kole prowadzone były burzliwe i orginalne dyskusje dotyczące szeroko rozumianej polityki.
Inne
- Potrafię pisać i czytać na komputerze, hobbystycznie robię analizy i prognozy wyników wyborów w Exelu (i wogóle strasznie duzo rzeczy robię w Exelu).
- Ilość prezentacji zrobionych w Power Poincie mogę liczyć w dziesiątkach.
- Potrafię przeżyć w biurze, obsługuję faks (poziom podstawowy) i ksero (zaawansowany), w razie potrzeby mogę zaparzyć kawę
- Potrafię jeździć samochodem i mam na to papier
- Lubię eksperymentować z programem Photoshop, jestem samoukiem i na własną rękę staram się odkrywać tajniki tego cuda. Z różnymi sukcesami biorę udział w konkursach na stronie worth1000
- znam podstawy programów z pakietu Adobe - InDesign, Illustrator, Dreamweaver
- Ilość prezentacji zrobionych w Power Poincie mogę liczyć w dziesiątkach.
- Potrafię przeżyć w biurze, obsługuję faks (poziom podstawowy) i ksero (zaawansowany), w razie potrzeby mogę zaparzyć kawę
- Potrafię jeździć samochodem i mam na to papier
- Lubię eksperymentować z programem Photoshop, jestem samoukiem i na własną rękę staram się odkrywać tajniki tego cuda. Z różnymi sukcesami biorę udział w konkursach na stronie worth1000
- znam podstawy programów z pakietu Adobe - InDesign, Illustrator, Dreamweaver
Grupy
marketing terytorialny
Grupa ma zajmować się zagadnieniami z dziedzin takich jak promocja miast, regionów, krajów - w tym oczywiście przypadkiem Polski, ich wizerunkiem, tożsamością. Innymi słowy procesem kreacji i zarządza
Praca we Wrocławiu
Grupa stworzona dla ludzi związanych z tematyką pracy, dla Pracodawców, Pracowników, Agencji Pośrednictwa Pracy itp. Oczywiście "tematykę" poruszamy w obrębie Wrocławia. NIE ZAMIESZCZAMY OFERT PRACY
Wrocław
Miejsce gdzie moga sie spotkac ludzie z Wroclawia oraz Ci ktorzy cenia to miasto. Ludzie tak niezwykli jak to miasto :)
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.