Bartłomiej Użałowicz

CH-EMEA IT Service Desk Team Leader, Credit Suisse
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Active Directory Windows 7 Obsługa informatyczna pracowników firmy MS Office 2003 support wewnętrznych aplikacji firmy

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Credit Suisse
CH-EMEA IT Service Desk Team Leader
Nadzór nad jakością wsparcia dla klienta wewnętrznego, eskalowanie incydentów do wyższych linii wsparcia, ustalanie procesów wsparcia użytkowników dla poszczególnych krajów europejskich, ustalanie grafików, wspieranie pracowników działu w codziennych zadaniach.
Credit Suisse
Service Desk Analyst
Zdalne wsparcie IT pracowników firmy w oddziałach europejskich.
Logo
IT Support Specialist
Credit Suisse (kontraktor przez Devonshare sp. z o.o.)
Wsparcie IT pracowników Credit Suisse w Polsce
Heesung Electronics Poland sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. IT
Wsparcie pracowników polskiego oddziału firmy. Branie udziału w międzynarodowym projekcie otwarcia nowej linii produkcyjnej w nowej lokalizacji.
Heesung Electronics Poland sp. z o.o.
Referent ds. IT
Wsparcie informatyczne pracowników polskiego oddziału firmy

Szkolenia i kursy

New Managers Program 1

Edukacja

Logo
Wydział Elektroniki Mikrosystemów i Fotoniki - optoelektronika, magisterskie
Politechnika Wrocławska

Specjalizacje

Bankowość
Analiza/Ryzyko
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

informatyka, finanse, nowe technologie

Inne

prawo jazdy kat. B