Doświadczenie zawodowe
Manager ds. komunikacji marketingowej i eventów; Biuro Komunikacji Marketingowej i Eventów
- Kompleksowa organizacja konferencji, debat i warsztatów (merytoryka, logistyka, sponsoring, promocja, telemarketing itd.)
- Organizacja eventów dla klientów Biura Reklamy (m.in.: wyjazdy zagraniczne i krajowe, imprezy tematyczne)
- Wsparcie działań Biura Reklamy
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów oraz negocjowanie warunków i zasad współpracy z partnerami i sponsorami
- Przygotowywanie prezentacji i ofert sponsorskich
- Przygotowanie siatki partnerów współpracujących na zasadach barterów
- Planowanie i przeprowadzanie kampanii reklamowych i promocyjnych (radio, telewizja, internet, prasa, outdoor)
- Przygotowywanie oficjalnych pism, tekstów informacyjnych i notek prasowych związanych z Dziennikiem Gazetą Prawną
- Współpraca z mediami branżowymi i domami mediowymi
- Organizacja eventów dla klientów Biura Reklamy (m.in.: wyjazdy zagraniczne i krajowe, imprezy tematyczne)
- Wsparcie działań Biura Reklamy
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów oraz negocjowanie warunków i zasad współpracy z partnerami i sponsorami
- Przygotowywanie prezentacji i ofert sponsorskich
- Przygotowanie siatki partnerów współpracujących na zasadach barterów
- Planowanie i przeprowadzanie kampanii reklamowych i promocyjnych (radio, telewizja, internet, prasa, outdoor)
- Przygotowywanie oficjalnych pism, tekstów informacyjnych i notek prasowych związanych z Dziennikiem Gazetą Prawną
- Współpraca z mediami branżowymi i domami mediowymi
Project Manager; Dział Merytoryczny
- Przygotowanie kontentu merytorycznego konferencji i warsztatów
- Badania i research rynku
- Nadzór i organizacja pracy osób zaangażowanych w realizację projektu
- Nadzór nad pracami zespołu promocji i marketingu (planowanie strategii marketingowych, opracowywanie broszur reklamowych, listów marketingowych, współpraca z grafikami, zlecanie projektów reklam i materiałów promocyjnych, nadzór nad przygotowaniem baz e-mailingowych i sprzedażowych)
- Merytoryczne wsparcie dla Junior Managerów
- Badania i research rynku
- Nadzór i organizacja pracy osób zaangażowanych w realizację projektu
- Nadzór nad pracami zespołu promocji i marketingu (planowanie strategii marketingowych, opracowywanie broszur reklamowych, listów marketingowych, współpraca z grafikami, zlecanie projektów reklam i materiałów promocyjnych, nadzór nad przygotowaniem baz e-mailingowych i sprzedażowych)
- Merytoryczne wsparcie dla Junior Managerów
Edukacja
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
IMPORT- EXPORT
porpozycje wymiany handlowej-nawiazania wspolpracy pomiedzy krajami oraz wszystko inne co jest zwizane z handlem miedzynarodowym
Last Minute
Planujesz urlop? Dobrze trafiłeś :) Złap okazję last minute, zapytaj o szczegóły i organizację na poszczególnych kierunkach, śledź aktualną ofertę, znajdź towarzysza podróży.
Uniwersytet Warszawski Wydział Zarządzania
Grupa osób związana z WZ UW na ul. Szturmowej w Warszawie.
WINDYKACJA
- Windykacja w praktyce
- Zarządzanie należnościami
- Kontrola kredytowa
- Negocjacje, techniki perswazyjne
- Zabezpieczanie należności
- Egzekucja na drodze prawnej
- Obrót wierzyteln