Bartłomiej Stawiarz
Kierownik Klienta Korporacyjnego
Słupsk,
pomorskie
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Regionu
Zarządzanie siecią sprzedaży w województwie pomorskim. Budowa i rozwój struktur sprzedażowych w tym otwieranie nowych przedstawicielstw, rekrutacja doradców ubezpieczeniowych, pozyskiwanie partnerów do współpracy. Analiza portfela klientów, szkodowości, rentowności poszczególnych sprzedawców.
Kierownik Sklepu
Zarządzanie pracą sprzedawców oraz obsługą sklepu, współpraca z firmami świadczącymi usługi w imieniu Komfort S.A., aktywne pozyskiwanie klientów kluczowych (deweloperzy itp.), efektywne zarządzanie zapasem, rekrutacja i szkolenie pracowników, wdrażanie standardów jakości obsługi klienta – zgodne z Misją Firmy, realizacja celów jakościowych oraz ilościowych, analiza sprzedaży oraz praca ze wskaźnikami m.in. rotacji, konwersji.
Dyrektor Oddziału
Eurocar Sp. z o.o. - Dealer Forda
Organizacja pracy Oddziału, rekrutacja i budowa zespołu sprzedawców, pomoc w rekrutacji pracowników serwisu, utrzymywanie kontaktów z klientami kluczowymi, pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, organizacja akcji promocyjnych w siedzibie dealera i w obiektach zewnętrznych (hipermarkety, wystawy, festyny), podniesienie przychodów oddziału w poszczególnych segmentach, analiza przychodów i kosztów z działalności, kontrola działalności konkurencji wewnętrznej i zewnętrznej.
Kierownik Regionalny
Zarządzanie zespołem sprzedażowym Przedstawicieli Handlowych, organizacja pracy, wyznaczanie zadań, celów sprzedażowych ilościowych i jakościowych, monitorowanie inwestycji i działalności konkurencji, zarządzanie zespołem telemarketingu, rozliczanie sprzedaży PH, jakości i ilości wizyt telemarketerów, coaching i szkolenie PH oraz telemarketerów, kontrola gospodarki magazynowej oraz nadzór nad pracą logistyka, rekrutacja i wdrażanie do pracy nowych pracowników, analiza sprzedaży i kontrola wyników wszystkich PH, raportowanie wyników do Dyrektora Sprzedaży.
Przedstwiciel handlowy, pracownik wsparcia sprzedaży
Pozyskiwanie nowych i obsługa istniejących klientów, raportowanie sprzedaży, organizacja i udział w akcjach sprzedażowych zarówno na podległym terenie jak i cykliczne wyjazdy poza granice Regionu Północnego, przygotowywanie raportów sprzedaży, koordynacja akcji sprzedażowych Biur Obsługi Klienta, projekt transformacji Grupy Kapitałowej TP, udział w pierwszych badaniach satysfakcji klienta.
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie