Bartłomiej Rybak

Specjalista ds. Planowania i Realizacji Kampanii ,Junior Affiliate, E-commerce Specialist, Project Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Reklama CRM Digital Marketing media eletroniczne Display Advertising Prawo jazdy E-commerce Ekonomika Google Analytics HTML Interactive Media Planning Komunikacja Marketingowa Media Planowanie mediów Marketing internetowy Prezentacje Koordynacja projektu Project Management RTB Proces sprzedaży Social Media Social Media Marketing System Windows E-mail marketing Prawo jazdy kat B Planowanie kampanii reklamowych Digital Planning SMART adserver

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Senior Account Manager
Digital Contact Sp. z o.o. (Tarsago Media Group)
• planowanie kampanii reklamowych dla domów mediowych: Starcom, MEC, K2, Maxus, Light Reaction, Connect, PHD Media Direction, Carat, Isobar
• monitorowanie aktywności, analizowanie efektywność, identyfikacja obszarów
do poprawy/ usprawnień, rekomendacja rozwiązań zwiększających dochodowość
kampanii reklamowych,
• współpraca z pionem obsługi klienta oraz media planerami w celu optymalizacji kampanii
• oceny efektywności kampanii oraz przygotowanie opartych o nie raportów i zestawień
do akceptacji przełożonego,
• rozliczanie kampanii, przygotowywanie raportów oraz post-buy, realizacja planów sprzedażowych
• prowadzenie działań performance i wizerunkowych
• prowadzenie kampanii w modelach CPM, CPC, CPA, CPL, CPO
AdstockExchange Sp. z o. o.
Junior Affiliate
• zdobywanie wydawców do podległych programów partnerskich,
• pośredniczenie na linii Wydawca – Agencja w celu zgłaszania i realizacji potrzeb
dotyczących kreacji, landing page, komunikacji itp.,
• budowanie relacji z partnerami uczestniczącymi w danym programie partnerskim
• maksymalizacja rentowności kampanii afiliacyjnych,
• współpraca z pionem sprzedaży, obsługi klienta oraz media planerami w celu rozbudowania oferty programów afiliacyjnych w tym obszarze w ofertach dla nowych klientów,
• oceny efektywności kampanii oraz przygotowanie opartych o nie raportów i zestawień
do akceptacji przełożonego,
• prowadzenie kampanii w technologii Real Time Bidding (Audience Targeting,
Retargetowanie spersonalizowane)
• prowadzenie kampanii mailingowych,
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Niezwykle kontaktowy i otwarty człowiek. Bardzo sumienny i dokładny. Zawsze pomocny i pomysłowy.
Presspublica Sp. z o.o.
E-commerce Specjalist
• Budowanie i podtrzymywanie partnerskich relacji z obecnymi oraz nowymi partnerami firmy,
• Docieranie do klienta za pomocą narzędzi cold calling, referrals, research, networking
• Przyjmowanie i obsługa zamówień,
• Konstruowanie ofert,
• Przygotowywanie wycen dla firm,
• Negocjacje sprzedażowe,
• Realizacja powierzonych planów sprzedażowych,
• Raportowanie wyników,
• Stałe poszerzanie wiedzy na temat ofert marketingu internetowego.
Michał Dubiel
Michał Dubiel · przełożony
wystawiono
Bartłomiej jest osobą ambitną, ciągle podnoszącą swoje kwalifikacje, znakomicie sprawdza się w pracy indywidualnej, jak i zespołowej. Cieszy się uznaniem i szacunkiem w środowisku w którym pracował, a przy tym wszystkim jest doskonałą wizytówką firmy zarówno w kontaktach z klientami, jak i współpracownikami.
Jestem przekonany, że jest osobą, która sprosta wielu ambitnym zadaniom i spełni oczekiwania najbardziej wymagającego pracodawcy.
Polski Klub Infrastruktury Sportowej
Project Manager
• koordynacja prac nad projektami firmy związanymi z Euro 2012 (kongresy, konferencje,
szkolenia), opieka techniczna jak i organizacyjna, odpowiedzialność za część
przedsięwzięcia,
• współ organizacja z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi Targów
Centrum Budownictwa Sportowego (2011,2012, 2013)
• wprowadzanie nowych usług na rynek polski (konkurs Produkt na Medal 2012, 2013)
• konstruowanie ofert handlowych, ofert o współpracy długofalowej,
• pozyskiwanie klientów za pomocą narzędzi cold calling, referrals, research, networking
oraz spotkania bezpośrednie, spotkania branżowe,
• analiza rynku pod kątem zwiększenia sprzedaży,
• realizowanie powierzonych okresowych planów sprzedaży,
• reprezentowanie firmy podczas realizowanych projektów,
• monitorowanie, rozliczanie i raportowanie podległych projektów,
Logo
Specjalista ds. Planowania i Realizacji Kampanii
All4affiliate Sp. z o..o.
•sporządzanie media planów oraz prowadzenie działań reklamowych przy podległych kampaniach dla klientów bezpośrednich i agencyjnych,
• monitorowanie aktywności, analizowanie efektywność, identyfikacja obszarów
do poprawy/ usprawnień, rekomendacja rozwiązań zwiększających dochodowość
kampanii reklamowych,
• współpraca z pionem sprzedaży, obsługi klienta oraz media planerami w celu rozbudowania oferty programów afiliacyjnych w tym obszarze w ofertach dla nowych klientów,
• oceny efektywności kampanii oraz przygotowanie opartych o nie raportów i zestawień
do akceptacji przełożonego,
• rozliczanie kampanii, przygotowywanie raportów oraz post-buy,
• prowadzenie działań performance
• prowadzenie kampanii w modelach CPM, CPC, CPA, CPL, CPO
TP Internet
specialista ds. sprzedaży Telekomunikacji Polskiej S.A.
• Sprzedaż produktów dla lidera branży telekomunikacyjnej:
- internet
- telewizja (DTH, IPTV)
- dodatkowe usługi do abonamentu telefonicznego (VAS-y)
- migracje na nowe pakiety abonamentowe
• Raportowanie wyników,
• Realizacja powierzonych planów sprzedażowych.
Logo
konsultant
Yellowtell Polska Sp. z o. o.
• sprzedaż produktów i usług przez telefon,
• sprzedaż powierzchni reklamowej na stronie internetowej www.9494.pl,
• posprzedażowa obsługa pozyskanych klientów,

Szkolenia i kursy

- Kurs "Rozmowy handlowe i budowanie relacji z klientami z elementami komunikacji przez telefon"
- obsługa CRM, Way2Traffic,
- Podstawy HTML
- Kurs Opiekuna Wycieczek i Kolonii
- liczne wewnętrzne kursy z zakresu sprzedaży, obsługi klienta oraz budowania relacji
- Prawo jazdy kat. B

Edukacja

Logo
Administracja bezpieczeństwem informacji, licencjackie
Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa i Ochrony im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Zainteresowania

Marketing, Reklama, Coaching, Rozwój osobisty, Orkiestry dęte, Sporty ekstremalne,

Organizacje

- Wolontariat (uczestnictwo w akcji "Cała Polska czyta dzieciom")

Grupy

Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Afiliacja
Afiliacja
Grupa dla tych, którzy płacą tylko za efekty w reklamie internetowej.
Akademia Handlowca
Akademia Handlowca
Szkolenia: otwarte, zamknięte Konferencje: darmowe, płatne Doradztwo: indywidualne, grupowe Rozwój osobisty handlowca
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Career coaching
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Centrum Rozwiązań Menedżerskich SA
Centrum Rozwiązań Menedżerskich SA
Centrum Rozwiązań Menedżerskich SA
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
e- marketing
e- marketing
Jak wiele zalezy od świata internetowego?
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
Eventy i animacja czasu wolnego
Eventy i animacja czasu wolnego
STAGEMAN jest dumny ze swoich Animatorów - dołącz do nas na www.stageman.pl i odważ się, by wejść do świata animacji czasu wolnego!
Jack Daniels
Jack Daniels
Jack Daniel's łączy pokolenia i ludzi z wyobrażnią...!