Umiejętności
Zarządzanie klientami
Reklama
CRM
Digital Marketing
media eletroniczne
Display Advertising
Prawo jazdy
E-commerce
Ekonomika
Google Analytics
HTML
Interactive Media Planning
Komunikacja Marketingowa
Media
Planowanie mediów
Marketing internetowy
Prezentacje
Koordynacja projektu
Project Management
RTB
Proces sprzedaży
Social Media
Social Media Marketing
System Windows
E-mail marketing
Prawo jazdy kat B
Planowanie kampanii reklamowych
Digital Planning
SMART
adserver
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Account Manager
Digital Contact Sp. z o.o. (Tarsago Media Group)
• planowanie kampanii reklamowych dla domów mediowych: Starcom, MEC, K2, Maxus, Light Reaction, Connect, PHD Media Direction, Carat, Isobar
• monitorowanie aktywności, analizowanie efektywność, identyfikacja obszarów
do poprawy/ usprawnień, rekomendacja rozwiązań zwiększających dochodowość
kampanii reklamowych,
• współpraca z pionem obsługi klienta oraz media planerami w celu optymalizacji kampanii
• oceny efektywności kampanii oraz przygotowanie opartych o nie raportów i zestawień
do akceptacji przełożonego,
• rozliczanie kampanii, przygotowywanie raportów oraz post-buy, realizacja planów sprzedażowych
• prowadzenie działań performance i wizerunkowych
• prowadzenie kampanii w modelach CPM, CPC, CPA, CPL, CPO
• monitorowanie aktywności, analizowanie efektywność, identyfikacja obszarów
do poprawy/ usprawnień, rekomendacja rozwiązań zwiększających dochodowość
kampanii reklamowych,
• współpraca z pionem obsługi klienta oraz media planerami w celu optymalizacji kampanii
• oceny efektywności kampanii oraz przygotowanie opartych o nie raportów i zestawień
do akceptacji przełożonego,
• rozliczanie kampanii, przygotowywanie raportów oraz post-buy, realizacja planów sprzedażowych
• prowadzenie działań performance i wizerunkowych
• prowadzenie kampanii w modelach CPM, CPC, CPA, CPL, CPO
Junior Affiliate
• zdobywanie wydawców do podległych programów partnerskich,
• pośredniczenie na linii Wydawca – Agencja w celu zgłaszania i realizacji potrzeb
dotyczących kreacji, landing page, komunikacji itp.,
• budowanie relacji z partnerami uczestniczącymi w danym programie partnerskim
• maksymalizacja rentowności kampanii afiliacyjnych,
• współpraca z pionem sprzedaży, obsługi klienta oraz media planerami w celu rozbudowania oferty programów afiliacyjnych w tym obszarze w ofertach dla nowych klientów,
• oceny efektywności kampanii oraz przygotowanie opartych o nie raportów i zestawień
do akceptacji przełożonego,
• prowadzenie kampanii w technologii Real Time Bidding (Audience Targeting,
Retargetowanie spersonalizowane)
• prowadzenie kampanii mailingowych,
• pośredniczenie na linii Wydawca – Agencja w celu zgłaszania i realizacji potrzeb
dotyczących kreacji, landing page, komunikacji itp.,
• budowanie relacji z partnerami uczestniczącymi w danym programie partnerskim
• maksymalizacja rentowności kampanii afiliacyjnych,
• współpraca z pionem sprzedaży, obsługi klienta oraz media planerami w celu rozbudowania oferty programów afiliacyjnych w tym obszarze w ofertach dla nowych klientów,
• oceny efektywności kampanii oraz przygotowanie opartych o nie raportów i zestawień
do akceptacji przełożonego,
• prowadzenie kampanii w technologii Real Time Bidding (Audience Targeting,
Retargetowanie spersonalizowane)
• prowadzenie kampanii mailingowych,
E-commerce Specjalist
• Budowanie i podtrzymywanie partnerskich relacji z obecnymi oraz nowymi partnerami firmy,
• Docieranie do klienta za pomocą narzędzi cold calling, referrals, research, networking
• Przyjmowanie i obsługa zamówień,
• Konstruowanie ofert,
• Przygotowywanie wycen dla firm,
• Negocjacje sprzedażowe,
• Realizacja powierzonych planów sprzedażowych,
• Raportowanie wyników,
• Stałe poszerzanie wiedzy na temat ofert marketingu internetowego.
• Docieranie do klienta za pomocą narzędzi cold calling, referrals, research, networking
• Przyjmowanie i obsługa zamówień,
• Konstruowanie ofert,
• Przygotowywanie wycen dla firm,
• Negocjacje sprzedażowe,
• Realizacja powierzonych planów sprzedażowych,
• Raportowanie wyników,
• Stałe poszerzanie wiedzy na temat ofert marketingu internetowego.
wystawiono
Bartłomiej jest osobą ambitną, ciągle podnoszącą swoje kwalifikacje, znakomicie sprawdza się w pracy indywidualnej, jak i zespołowej. Cieszy się uznaniem i szacunkiem w środowisku w którym pracował, a przy tym wszystkim jest doskonałą wizytówką firmy zarówno w kontaktach z klientami, jak i współpracownikami.
Jestem przekonany, że jest osobą, która sprosta wielu ambitnym zadaniom i spełni oczekiwania najbardziej wymagającego pracodawcy.
Jestem przekonany, że jest osobą, która sprosta wielu ambitnym zadaniom i spełni oczekiwania najbardziej wymagającego pracodawcy.
Project Manager
• koordynacja prac nad projektami firmy związanymi z Euro 2012 (kongresy, konferencje,
szkolenia), opieka techniczna jak i organizacyjna, odpowiedzialność za część
przedsięwzięcia,
• współ organizacja z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi Targów
Centrum Budownictwa Sportowego (2011,2012, 2013)
• wprowadzanie nowych usług na rynek polski (konkurs Produkt na Medal 2012, 2013)
• konstruowanie ofert handlowych, ofert o współpracy długofalowej,
• pozyskiwanie klientów za pomocą narzędzi cold calling, referrals, research, networking
oraz spotkania bezpośrednie, spotkania branżowe,
• analiza rynku pod kątem zwiększenia sprzedaży,
• realizowanie powierzonych okresowych planów sprzedaży,
• reprezentowanie firmy podczas realizowanych projektów,
• monitorowanie, rozliczanie i raportowanie podległych projektów,
szkolenia), opieka techniczna jak i organizacyjna, odpowiedzialność za część
przedsięwzięcia,
• współ organizacja z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi Targów
Centrum Budownictwa Sportowego (2011,2012, 2013)
• wprowadzanie nowych usług na rynek polski (konkurs Produkt na Medal 2012, 2013)
• konstruowanie ofert handlowych, ofert o współpracy długofalowej,
• pozyskiwanie klientów za pomocą narzędzi cold calling, referrals, research, networking
oraz spotkania bezpośrednie, spotkania branżowe,
• analiza rynku pod kątem zwiększenia sprzedaży,
• realizowanie powierzonych okresowych planów sprzedaży,
• reprezentowanie firmy podczas realizowanych projektów,
• monitorowanie, rozliczanie i raportowanie podległych projektów,
Specjalista ds. Planowania i Realizacji Kampanii
All4affiliate Sp. z o..o.
•sporządzanie media planów oraz prowadzenie działań reklamowych przy podległych kampaniach dla klientów bezpośrednich i agencyjnych,
• monitorowanie aktywności, analizowanie efektywność, identyfikacja obszarów
do poprawy/ usprawnień, rekomendacja rozwiązań zwiększających dochodowość
kampanii reklamowych,
• współpraca z pionem sprzedaży, obsługi klienta oraz media planerami w celu rozbudowania oferty programów afiliacyjnych w tym obszarze w ofertach dla nowych klientów,
• oceny efektywności kampanii oraz przygotowanie opartych o nie raportów i zestawień
do akceptacji przełożonego,
• rozliczanie kampanii, przygotowywanie raportów oraz post-buy,
• prowadzenie działań performance
• prowadzenie kampanii w modelach CPM, CPC, CPA, CPL, CPO
• monitorowanie aktywności, analizowanie efektywność, identyfikacja obszarów
do poprawy/ usprawnień, rekomendacja rozwiązań zwiększających dochodowość
kampanii reklamowych,
• współpraca z pionem sprzedaży, obsługi klienta oraz media planerami w celu rozbudowania oferty programów afiliacyjnych w tym obszarze w ofertach dla nowych klientów,
• oceny efektywności kampanii oraz przygotowanie opartych o nie raportów i zestawień
do akceptacji przełożonego,
• rozliczanie kampanii, przygotowywanie raportów oraz post-buy,
• prowadzenie działań performance
• prowadzenie kampanii w modelach CPM, CPC, CPA, CPL, CPO
specialista ds. sprzedaży Telekomunikacji Polskiej S.A.
• Sprzedaż produktów dla lidera branży telekomunikacyjnej:
- internet
- telewizja (DTH, IPTV)
- dodatkowe usługi do abonamentu telefonicznego (VAS-y)
- migracje na nowe pakiety abonamentowe
• Raportowanie wyników,
• Realizacja powierzonych planów sprzedażowych.
- internet
- telewizja (DTH, IPTV)
- dodatkowe usługi do abonamentu telefonicznego (VAS-y)
- migracje na nowe pakiety abonamentowe
• Raportowanie wyników,
• Realizacja powierzonych planów sprzedażowych.
Szkolenia i kursy
- Kurs "Rozmowy handlowe i budowanie relacji z klientami z elementami komunikacji przez telefon"
- obsługa CRM, Way2Traffic,
- Podstawy HTML
- Kurs Opiekuna Wycieczek i Kolonii
- liczne wewnętrzne kursy z zakresu sprzedaży, obsługi klienta oraz budowania relacji
- Prawo jazdy kat. B
- obsługa CRM, Way2Traffic,
- Podstawy HTML
- Kurs Opiekuna Wycieczek i Kolonii
- liczne wewnętrzne kursy z zakresu sprzedaży, obsługi klienta oraz budowania relacji
- Prawo jazdy kat. B
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
Marketing, Reklama, Coaching, Rozwój osobisty, Orkiestry dęte, Sporty ekstremalne,
Organizacje
- Wolontariat (uczestnictwo w akcji "Cała Polska czyta dzieciom")
Grupy
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Akademia Handlowca
Szkolenia: otwarte, zamknięte
Konferencje: darmowe, płatne
Doradztwo: indywidualne, grupowe
Rozwój osobisty handlowca
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Eventy i animacja czasu wolnego
STAGEMAN jest dumny ze swoich Animatorów - dołącz do nas na www.stageman.pl i odważ się, by wejść do świata animacji czasu wolnego!