Bartłomiej Olasik

Fujitsu Technology Solutions
Łódź, łódzkie

Umiejętności

IT Operations IT Operations Management Service Desk rekrutacja Zarządzanie zespołem Obsługa klienta Marketing bezpośredni Zarządzanie zespołem rozproszonym Certyfikat ITIL v3 Rozwój produktu Umiejętność zarządzania zespołem i organizacji pracy Umiejętność budowania relacji z ludźmi Komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji interpersonalnych Profesjonalista

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o. o.
IT Operations Team Manager
Nadzór operacyjny nad dwoma wewnętrznymi SD IT
Fujitsu Technology Solutions Sp. z o. o.
Team Manager
IT Service Desk (wsparcie dla: 32 kraje 18.000 użytkowników)
Bank Pocztowy S.A.
Naczelnik Wydziału, Ekspert
Sprzedaż produktów bankowości detalicznej. Koordynacja zespołu sprzedażowego (3 oddziały). Uczestnik projektów rozwoju systemu wnioskowania o produkty kredytowe.
Lloyds TSB
Personal Banker
Sprzedaż produktów bankowości detalicznej. Supervisor linii kasowej.
Logo
General Assistant
Lake Hotel and Restaurant
Barman
Logo
Waiter, Supervisor
Cally Palace Hotel
Kelner, supervisor.
mBank S.A.
Inspektor bankowy
Odpowiedzialny za procesowanie wniosków kredytowych, szkolenia z zakresu kart płatniczych, współpracę z firmami zewnętrznymi, reklamacje klientów. Dedykowany do obsługi klientów private banking. Uczestnik projektów wdrażania nowego systemu reklamacji/dyspozycji oraz rozwoju produktów.

Projekty

Optymalizacja procesu wnioskowania o produkty kredytowe w Banku Pocztowym S.A.
Uczestnik grup odpowiedzialnych za optymalizację procesu wnioskowania o kredyt gotówkowy.
Wdrożenie picture card do oferty BRE Banku S.A.
Uczestnik grupy odpowiedzialnej za wdrożenie pierwszej w Polsce karty spersonalizowanej.
Wdrożenie systemu reklamacji/dyspozycji w BRE Banku S.A.
Uczestnik grupy tworzącej i wdrażającej system reklamacji/dyspozycji.

Szkolenia i kursy

Bank Pocztowy S.A.
Akademia Eksperta - 3 moduły szkolenia zarządzania zespołem
Profesjonalne techniki sprzedaży
Kurs kasjera złotowego - zabezpieczenia znaków pieniężnych
Diagnoza Potrzeb Klienta, Standard Obsługi Klienta

Lloyds TSB Scotland
“Connecting with customers” sprzedaż produktów oraz obsługa klienta w Lloyds TSB Scotland.
"Fighting Financial Crime" szkolenie z zakresu umiejętności wykrywania przestępstw finansowych oraz zapobiegania im.

McMillan Hotels
“Yes We Can!” szkolenie z zakresu obsługi klienta.

BRE BANK S.A.
MS Excel – poziom podstawowy oraz zaawansowany
Szkolenie z zakresu „Efektywne zarządzanie czasem”
Szkolenie z zakresu „Budowanie zespołu”
Szkolenie z zakresu „Praca w grupie”

Edukacja

Logo
Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych, kierunek - stosunki międzynarodowe, specjalizacja - amerykanistyka , magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Pośrednictwo finansowe

Zainteresowania

Podróże, gry planszowe i karciane, świadomy sen, sport.

Organizacje

Stowarzyszenie polskie w Stirling - prezes stowarzyszenia
Odpowiedzialny za założenie, przygotowanie do działania oraz rozpoczęcie działalności.
Statutowe założenia stowarzyszenia obejmują głównie działalność na rzecz Polaków zamieszkujących region miasta Stirling w Szkocji oraz działalność na rzecz integracji pomiędzy Polonią a innymi narodowościami w Szkocji.

Szlachetna Paczka - uczestnik w roli wolontariusza

Inne

Komunikatywność oraz profesjonalne podejście do wykonywanych obowiązków nabyte dzięki doświadczeniu w pracy jako sprzedawca, asystent klienta i doradca klienta.
Doświadczenie w zarządzaniu pracą zespołów nabyte podczas pracy w Hotelu Cally Palace, Banku Lloyds TSB oraz w Banku Pocztowym.
Umiejętności marketingowe nabyte poprzez wieloletnie doświadczenie w sprzedaży.
Umiejętność analizy oraz poszukiwania rozwiązań. Chętnie angażuję się w procesy rozwoju.
Umiejętność tworzenia raportów/zestawień/prezentacji.
Bezwypadkowa historia prawa jazdy kategorii B od 1999 roku
Chętny do dalszego poszerzania wiedzy, umiejętności i kwalifikacji

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Agencje Nieruchomości
Agencje Nieruchomości
Grupa zrzeszająca osoby pracujące w agencjach nieruchomości jak i same agencje.
Alo Alo zis is najthouk
Alo Alo zis is najthouk
Grupa miłośników serialu "Alo, ALo!"
Antymanipulacja
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją. Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie, którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Armin Van Buuren
Armin Van Buuren
Trance w wykonaniu Mistrza!
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Zapraszam do dyskusji na temat naszych polskich banków. Czy na dzień dzisiejszy są one dobrze zorganizowane?
Bank Pocztowy S.A.
Bank Pocztowy S.A.
Grupa zrzeszająca pracowników Banku Pocztowego S.A. oraz wszystkich sympatyków tego banku będącego zawsze pod ręką :)
Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Bankowcy ludzie pracujący kiedyś i obecnie w różnych bankach
Bankowcy ludzie pracujący kiedyś i obecnie w różnych bankach
Grupa obecnych i byłych pracowników banków utworzona w celu wymiany doświadczeń i opinii oraz integracji "bankowców" z każdego Banku.