Bartłomiej Nejman

Specjalista ds. Marketingu internetowego, Aiton Caldwell SA
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B Email Google Adwords Google Analytics HTML Lead Generation Marketing Online Lead Generation Adobe Photoshop Lead Nurturing Automatyzacja marketingu Strategia marketingowa E-mail marketing Analiza Komunikacja Marketingowa Google Tag Manager B2B Sales Marketing B2B Strategia Marketingowa B2B znajomosc Google Analytics (narzedzie do analizy strony internetowej).

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Aiton Caldwell S.A.
Specjalista ds. marketingu internetowego
✩ Tworzę zautomatyzowane kampanie marketingowe
✩ Współtworzę i wdrażam wielokanałową strategię marketingu i PR (Online, BTL, SM, Eventy)
✩ Odpowiadam za realizację kampanii SEM, display i remarketingowych
✩ Wprowadzam na rynek nowe produkty i usługi
✩ Tworzę kampanię e-mail marketingowe
✩ Przygotowuję materiały marketingowe (online i offline)

Osiągnięcia:
Dzięki zaprojektowaniu nowych landing page zwiększyłem liczbę konwersji o 200%.
Stworzone przeze mnie kampanie email marketingu generują przychód większy o 85%.
Logo
Specjalista ds. Marketingu
ThaiSun – sieć salonów masażu tajskiego
✩ Wdrożyłem wielokanałową strategię marketingu i PR (Online, ATL, BTL, SM, Eventy)
✩ Współpracowałem z agencjami marketingowymi i eventowymi
✩ Przygotowywałem materiały marketingowe (online i offline)
✩ Wprowadzałem na rynek nowe produkty
✩ Organizowałem działania PR, WoMM i Eventy
✩ Odpowiadałem za content i spójność komunikacji na www, SM i innych kanałach komunikacji zewnętrznej
✩ Opracowałem identyfikację wizualną (www, SM, materiały marketingowe)
✩ Przygotowałem raporty, plany i budżety marketingowe

Osiągnięcia:
Wdrożyłem nową strategię sprzedaży opartą na metodzie lejka sprzedażowego, która zwiększyła przychody firmy o 70% w ciągu 2 lat.

Zrealizowałem kampanię marketingową z blogerami i vlogerami, która zwiększyła ilość UU o 30%.

Moja wielokanałowa strategia marketingowa zwiększyła zysk firmy z kampanii świątecznej o 50%.

Dzięki skutecznym strategiom SEM i SEO osiągnąłem 2x większą ilością UU niż u największego konkurenta.
Logo
Specjalista ds. Marketingu
Odyssey Films – film „Był sobie dzieciak”
✩ Współtworzyłem i realizowałem strategię promocji polskiego filmu pełnometrażowego
✩ Wyszukiwałem i kupowałem powierzchnię reklamową
✩ Pozyskiwałem sponsorów
✩ Współpracowałem z mediami

Osiągnięcia:
Nawiązałem współpracę z Miastem Warszawa, Muzeum Powstania Warszawskiego, TVP.
Przygotowałem reklamę ambientową na studzienkach kanalizacyjnych i grę miejską w ramach promocji filmu
Logo
Konsultant
Profis – psychologia dziecięca
✩ Przygotowałem kompleksowy plan rozwoju firmy z branży dziecięcej psychoterapii
✩ Tworzyłem oferty i mailingi
✩ Zrealizowałem kampanię marketingu lokalnego
✩ Budowałem relacje B2B

Osiągnięcia:
Dzięki marketingowi lokalnemu zwiększyłem ilości nowych klientów o 20%.
Nawiązałem współpracę z szkołami i domami kultury na terenie dzielnicy Bemowo.

Szkolenia i kursy

01-2019 Marketing Automation Professional - Salesmanago certificate. Licencja 21901082
11-2017 Google Adwords - wydany przez firmę google
12-2017 Digital Marketing - Professional Certificate
12-2017 Email Marketing - Udemy
12-2017 Marketing plan - Udemy

Edukacja

Logo
Marketing i zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Fotografia, urban exploration, sport ogólnie.

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
MASAŻ
MASAŻ
Grupa poświęcona wszelkim informacjom na temat masażu. Forum wymiany doświadczeń i baza kontaktów.