Umiejętności
CRM
Microsoft Office
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu sprzedaży marki SEAT
• Realizacja planów sprzedażowych i celów jakościowych,
• zarządzanie zespołem sprzedaży,
• wdrażanie działań mających na celu zwiększenie efektywności zespołu,
• monitorowanie i analiza kluczowych KPI,
• utrzymanie wysokiego poziomu wiedzy specjalistycznej wśród doradców handlowych,
• sprzedaż samochodów nowych wraz z dostępnymi produktami dodatkowymi: ubezpieczenia, finansowania, akcesoria samochodowe,
• codzienny kontakt z importerem Volkswagen Group Polska w zakresie raportowania, prognozowania oraz obsługi bieżących zamówień,
• zarządzanie magazynem samochodów nowych, planowanie produkcji w oparciu o m.in.: analizę dotychczasowej sprzedaży,
• rekrutacja oraz wdrażanie nowych pracowników,
• badanie i analiza działań konkurencji,
• współpraca z działem marketingu - planowanie nowych akcji promocyjnych, zwiększanie udziału marki w rynku lokalnym,
• dbanie o wizerunek salonu.
• zarządzanie zespołem sprzedaży,
• wdrażanie działań mających na celu zwiększenie efektywności zespołu,
• monitorowanie i analiza kluczowych KPI,
• utrzymanie wysokiego poziomu wiedzy specjalistycznej wśród doradców handlowych,
• sprzedaż samochodów nowych wraz z dostępnymi produktami dodatkowymi: ubezpieczenia, finansowania, akcesoria samochodowe,
• codzienny kontakt z importerem Volkswagen Group Polska w zakresie raportowania, prognozowania oraz obsługi bieżących zamówień,
• zarządzanie magazynem samochodów nowych, planowanie produkcji w oparciu o m.in.: analizę dotychczasowej sprzedaży,
• rekrutacja oraz wdrażanie nowych pracowników,
• badanie i analiza działań konkurencji,
• współpraca z działem marketingu - planowanie nowych akcji promocyjnych, zwiększanie udziału marki w rynku lokalnym,
• dbanie o wizerunek salonu.
Inspektor ds. jakości
Albers-Hansen Sp. z o.o.
• Nadzór nad zgodnością procesów załadunkowych na statki oraz nad przyjęciami towarów według norm i wymogów klientów,
• nadzór nad prawidłowym przepływem informacji dot. kontroli (klienci, agencje morskie, spedytorzy),
• sporządzanie raportów z kontroli w języku angielskim.
• nadzór nad prawidłowym przepływem informacji dot. kontroli (klienci, agencje morskie, spedytorzy),
• sporządzanie raportów z kontroli w języku angielskim.
Zastępca kierownika działu handlowego SEAT
• Sprzedaż samochodów nowych wraz z dostępnymi produktami dodatkowymi: ubezpieczenia, finansowania, akcesoria samochodowe,
• obsługa procesu sprzedaży przy pomocy programów: Auto-Team, Auto Stacja, Nadin,
• realizacja celów sprzedażowych indywidualnych i zespołowych,
• realizacja celów jakościowych (m.in. badania tajemniczego klienta i satysfakcji klienta),
• wykonywanie obowiązków kierowniczych w czasie nieobecności przełożonego.
• obsługa procesu sprzedaży przy pomocy programów: Auto-Team, Auto Stacja, Nadin,
• realizacja celów sprzedażowych indywidualnych i zespołowych,
• realizacja celów jakościowych (m.in. badania tajemniczego klienta i satysfakcji klienta),
• wykonywanie obowiązków kierowniczych w czasie nieobecności przełożonego.
Doradca handlowy SKODA
• Sprzedaż samochodów nowych wraz z dostępnymi produktami dodatkowymi: ubezpieczenia, finansowania, akcesoria samochodowe,
• realizacja celów sprzedażowych indywidualnych i zespołowych,
• realizacja celów jakościowych (m.in. badania tajemniczego klienta i satysfakcji klienta).
• realizacja celów sprzedażowych indywidualnych i zespołowych,
• realizacja celów jakościowych (m.in. badania tajemniczego klienta i satysfakcji klienta).
Przedstawiciel handlowy
• Zbudowanie od podstaw i profesjonalna obsługa portfela klientów kanału tradycyjnego (blisko 150 punktów),
• utrzymywanie i rozwój współpracy z kluczowymi klientami (dystrybutorzy, hurtowanie, sieci lokalne, sklepy tradycyjne),
• efektywne zwiększanie sprzedaży u dystrybutorów poprzez planowanie i wdrażanie lokalnych akcji promocyjnych,
• realizacja zadań sprzedażowych i jakościowych indywidualnych oraz zespołowych.
• utrzymywanie i rozwój współpracy z kluczowymi klientami (dystrybutorzy, hurtowanie, sieci lokalne, sklepy tradycyjne),
• efektywne zwiększanie sprzedaży u dystrybutorów poprzez planowanie i wdrażanie lokalnych akcji promocyjnych,
• realizacja zadań sprzedażowych i jakościowych indywidualnych oraz zespołowych.
Zainteresowania
Motorsport, kino, literatura.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.