Bartosz Żuchowski

Internet, Product Management, Marketing, Sprzedaż
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

POLSKA PRESS GRUPA
Kierownik ds. sprzedaży i rozwoju serwisów tematycznych
- Zarządzanie zespołami sprzedażowymi (lokalny - bezpośrednio, ogólnopolski - pośrednio)
- Współodpowiedzialny za tworzenie strategii sprzedażowej
- Odpowiedzialny za realizację celów sprzedażowych prowadzonych zespołów
- Odpowiedzialny za rozwój i realizację strategii w ramach projektu GepardGratka (sieć komisów)
- Udział w tworzeniu strategii marketingowej obszaru motoryzacja
- Udział w tworzeniu strategii rozwoju produktów ogłoszeniowych i redakcyjnych (Gratka motoryzacja, Gratka nieruchomości, motofakty.pl)
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Senior Product Manager (moto.onet.pl, auto-swiat.pl, topgear.pl)
-Odpowiedzialny za rozwój powierzonych produktów poprzez analizę potrzeb klientów i użytkowników, tworzenie koncepcji projektów, inicjowanie i nadzór nad procesem "product developmentu" oraz ocenę osiągów biznesowych
-Odpowiedzialny za realizację celów biznesowych, zasięg i pozycję rynkową produktów w stosunku do konkurencji
-Odpowiedzialny za poszukiwanie i wdrażanie partnerstw produktowych i biznesowych
-Odpowiedzialny za stałą współpracę na linii produkt-redakcje tematyczne w zakresie rozwoju produktu oraz wdrażanych partnerstw
-Współodpowiedzialny za tworzenie, rozwój i realizację strategii marketingowej linii produktowej we współpracy z Działem Marketingu i Komunikacji
-Współodpowiedzialny za realizację zadań mających na celu zapewnienie właściwego poziomu rentowności produktów poprzez inicjowanie i nadzór nad realizacją akcji sprzedażowych
Logo
Kierownik Biznesu Usług Motoryzacyjnych Trader.com (Polska) i Gazeta.pl
Trader.com (Polska)/Agora SA
- Zarządzanie zespołem produktowym, redakcyjnym i marketingowym internetowych serwisów motoryzacyjnych moto.pl, autotrader.pl, tabor24.pl oraz goldo.pl (bezpośrednio i pośrednio 13 osób)
-Odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii rozwoju powierzonego obszaru tematycznego
- Odpowiedzialny za planowanie i realizację założonych strategicznych celów biznesowych w zarządzanym obszarze
- Odpowiedzialny za planowanie, monitoring i zarządzanie kosztami podległych jednostek budżetowych
- Współodpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii sprzedażowej
- Współodpowiedzialny za realizacji strategii dywersyfikacji przychodów biznesu
Grupa Agora
Product Manager serwisu Autotrader.pl
-Zarządzanie zespołem produktowym
-Odpowiedzialny za realizację założonych celów biznesowych serwisu; czynny udział w ich planowaniu
-Odpowiedzialny za rozwój i bieżącą działalność serwisu ogłoszeń motoryzacyjnych Autotrader.pl
-Odpowiedzialny za monitoring, analizę i raportowanie pozycji podległego produktu, konkurencji oraz ogólnej sytuacji na rynku motoryzacyjnym
-Odpowiedzialny za stałą analizę potrzeb użytkowników i klientów w celu zapewnienia im najwyższej jakości produktów i usług
-Udział w planowaniu i realizacji strategii marketingowej produktu
-Udział w realizacji celów sprzedażowych (we współpracy z zespołem sprzedażowym)
Grupa Agora
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Gazeta.pl
-Zarządzanie marketingowymi kampaniami on-line klientów na serwisach z portfolio Gazeta.pl
-Odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych i obsługę bieżących klientów z branż: obrót nieruchomościami, budownictwo, motoryzacja,
-Odpowiedzialny za utrzymywanie bliskich biznesowych relacji z klientami w celu zapewnienia im pełnej wiedzy o oferowanych produktach
-Odpowiedzialny za tworzenie i przedstawianie klientom efektywnych prezentacji ofertowych
-Udział we wprowadzaniu i sprzedaż nowych produktów marketingowych w obsługiwanym sektorze rynku
-Udział w organizacji i prowadzeniu konferencji szkoleniowych z zakresu marketingu on-line dla szerokiej grupy klientów
-Regularne raportowanie działań i poziomu sprzedaży
POLSKA PRESS GRUPA
Starszy Specjalista ds. sprzedaży
-Zarządzanie portfolio około 100 klientów z sektora SMP w branży budownictwo i nieruchomości
-Odpowiedzialny za utrzymywanie relacji biznesowych poprzez cykliczne spotkania z klientami
-Odpowiedzialny za promocję produktów poprzez efektywne prezentacje sprzedażowe

Szkolenia i kursy

Quantitative Methods and Financial Analysis (Global Solutions)
Efektywny Coaching (Agora SA)
Rozmowa oceniająca: formalny proces oceny pracownika (Agora SA)
G-Force: Projektowanie Stron Internetowych (Agora SA)
Metody i przebieg skutecznej prezentacji (Agora SA)

Edukacja

Logo
Historia, magisterskie
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Internet (aspekty biznesowe przedsięwzięcia internetowego), literatura (beletrystyka i biografie), muzyka (Dj'ing)

Grupy

MARKETING W MOTORYZACJI
MARKETING W MOTORYZACJI
Grupa zrzeszająca ludzi zajmujących się prowadzeniem marketingu, PR, bądź odpowiadających za reklamę dedykowaną branży motoryzacyjnej.
Pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Projekty start-up
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Webdesign
Webdesign
Projektowanie WWW