Barnaba Mądrecki
Head of Marketing
Zürich,
Zurich,
Switzerland
Umiejętności
Pozycjonowanie stron
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
portugalski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Head
Center.AI
Tworzenie i realizacja strategii marketingowych, które mogą obejmować content marketing, budowanie strategii kanałów, eksperymentowanie z różnymi metodami rozwoju.
Poszukiwanie kanałów do testowania, przeprowadzania testów, przeprowadzania analizy klientów, segmentacji odbiorców, rozwijania obecności w mediach społecznościowych i znajdowania sposobów optymalizacji tych kanałów.
Ścisła współpraca z dyrektorem generalnym, zespołami ds. Produktu w celu ukształtowania produktu pod kątem wzrostu sprzedaży
Tworzenie strategii rozwoju, eksperymentowanie i wykorzystywanie danych do testowania.
Poszukiwanie kanałów do testowania, przeprowadzania testów, przeprowadzania analizy klientów, segmentacji odbiorców, rozwijania obecności w mediach społecznościowych i znajdowania sposobów optymalizacji tych kanałów.
Ścisła współpraca z dyrektorem generalnym, zespołami ds. Produktu w celu ukształtowania produktu pod kątem wzrostu sprzedaży
Tworzenie strategii rozwoju, eksperymentowanie i wykorzystywanie danych do testowania.
Digital Marketing Manager
✔️ Audyty SEO, tworzenie i koordynowanie strategii SEO, oraz budżetów.
✔️ Analiza i dbanie o czystość profilu linkowego.
✔️ Optymalizacja WWW.
✔️ Poszukiwania i zarządzenie grupą copywritterów.
✔️ Tworzenie i koordynacja strategii linkbuilding.
✔️ Odpowiedzialność za SEO i Content Marketing.
✔️ Odpowiedzialność za cele biznesowe związane z SEO i Content Marketing.
✔️ Nadzorowanie bieżących projektów SEO.
✔️ Ciągłe wdrażanie nowych rozwiązań dla stron WWW.
✔️ Cykliczna analiza konkurencji.
✔️ Analiza i dbanie o czystość profilu linkowego.
✔️ Optymalizacja WWW.
✔️ Poszukiwania i zarządzenie grupą copywritterów.
✔️ Tworzenie i koordynacja strategii linkbuilding.
✔️ Odpowiedzialność za SEO i Content Marketing.
✔️ Odpowiedzialność za cele biznesowe związane z SEO i Content Marketing.
✔️ Nadzorowanie bieżących projektów SEO.
✔️ Ciągłe wdrażanie nowych rozwiązań dla stron WWW.
✔️ Cykliczna analiza konkurencji.
Ekspert SEO
Wyznaczanie strategii pozycjonowania;
Mierzenie konwersji na stronach klientów,
Weryfikowanie i raportowanie skuteczności działań;
Wdrożenia nowych pracowników działu technicznego;
Motywowanie zespołu;
Szkolenia z zakresu e-marketingu dla reszty pracowników;
Audyty SEO;
Konfigurowanie kampanii SEM;
Mierzenie konwersji na stronach klientów,
Weryfikowanie i raportowanie skuteczności działań;
Wdrożenia nowych pracowników działu technicznego;
Motywowanie zespołu;
Szkolenia z zakresu e-marketingu dla reszty pracowników;
Audyty SEO;
Konfigurowanie kampanii SEM;