Umiejętności
podejmowanie decyzji i rozwiązywanie konfliktów
organizacja pracy
sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań
systematyczność w działaniu
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
2000 r.: Certyfikat Ukończenia Szkolenia „Podstawowe Zasady Prowadzenia Rozmowy
Telefonicznej”.
2000 r.: Certyfikat Ukończenia Szkolenia „Trudne sytuacje w kontakcie z klientem …”
2001 r.: Certyfikat Ukończenia Szkolenia „Reklamacje i serwis w ujęciu prawnym”.
2003 r.: Szkolenie „Metodologia Project Management”.
2005 r.: Seminarium „Skuteczność w sprzedaży jako skutek planowania”.
Telefonicznej”.
2000 r.: Certyfikat Ukończenia Szkolenia „Trudne sytuacje w kontakcie z klientem …”
2001 r.: Certyfikat Ukończenia Szkolenia „Reklamacje i serwis w ujęciu prawnym”.
2003 r.: Szkolenie „Metodologia Project Management”.
2005 r.: Seminarium „Skuteczność w sprzedaży jako skutek planowania”.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Inne
Inne
Obsługa komputera – pakiet MS Office, System SAP R/3, CARE, TEMA, CMR
Znajomość obsługi urządzeń biurowych.
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, negocjacji handlowych, sumienna, rzetelna, dobra organizacja pracy, samodzielna.
Prawo jazdy kat. B ( od 1997 r.)
Znajomość obsługi urządzeń biurowych.
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, negocjacji handlowych, sumienna, rzetelna, dobra organizacja pracy, samodzielna.
Prawo jazdy kat. B ( od 1997 r.)