Barbara Wróbel

Pracownik Biurowy, inne
Bytom, śląskie

Umiejętności

podejmowanie decyzji i rozwiązywanie konfliktów organizacja pracy sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań systematyczność w działaniu

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
handlowiec
VIVA PLUS II Joanna Kowalczyk
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedaży, bieżąca współpraca z klientem
Logo
handlowiec
STUDIO ART. Zbigniew Kowalczyk
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedaży, bieżąca współpraca z klientem
BUDOSPRZĘT Sp. z o.o.
handlowiec
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja bieążcych zamówień
Studio Siedem
account manager
pozyskiwanie klientów, realizacja planów sprzedaży, bieążca współpraca z klientem
Logo
specjalista ds. Sprzedaży”
INOWO Sp. Z o.o. Sp.k
pozyskiwanie klientów, wpółpraca bieżąca z klientami, realizacja planów sprzedaży, rozwiązywanie bieżących problemów, rozliczanie należności
Logo
koordynator sprzedaży
ANDA POLAND Sp. z o.o
realizacja planów sprzedażowych, obsługa klienta - sprzedaż, rolziczenie płatności, reklamacje
Logo
koordynator sprzedaży
1 Stock S.A.
realizacja planów sprzedaży, ogranizacaja pracy biura, bieżąca współpraca z klientem, roliczanie należności, rozwiązywanie reklamacji.
Logo
specjalista ds. opieki posprzedażnej
Polska Grupa Dealerów, Japan Motors, Salon Nissana / Suzuki
kontakt z klientem, pomoc w organizacji tematów posprzedażowych, utrzymywanie i realizacja bieżących tematów
Newell Poland
specjalista ds sprzedaży
sprzedaż, rozliczenia klientów, należności, reklamacje, organizacja stanowiska pracy, wpółpraca z handlowcami.

Szkolenia i kursy

2000 r.: Certyfikat Ukończenia Szkolenia „Podstawowe Zasady Prowadzenia Rozmowy
Telefonicznej”.
2000 r.: Certyfikat Ukończenia Szkolenia „Trudne sytuacje w kontakcie z klientem …”
2001 r.: Certyfikat Ukończenia Szkolenia „Reklamacje i serwis w ujęciu prawnym”.
2003 r.: Szkolenie „Metodologia Project Management”.
2005 r.: Seminarium „Skuteczność w sprzedaży jako skutek planowania”.

Edukacja

Logo
technik ekonomiki i organizacji przedsiębiorstw, średnie
Technikum Ekonomiczne

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Inne

Inne

Obsługa komputera – pakiet MS Office, System SAP R/3, CARE, TEMA, CMR
Znajomość obsługi urządzeń biurowych.
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, negocjacji handlowych, sumienna, rzetelna, dobra organizacja pracy, samodzielna.

Prawo jazdy kat. B ( od 1997 r.)