Barbara Żurawska-Głód

Kierownik Działu Obsługi Klienta
Wałbrzych, dolnośląskie

Umiejętności

obsługa komputera Prawo jazdy kat B efektywne zarządzanie zespołem Łatwość nawiązywania kontaktów, sprawność i szybkość działania, zaangażowanie, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy dążenie do wyznaczonego celu zdolności przywódcze oraz umiejętność budowania zaspołów

Doświadczenie zawodowe

KRUK S.A.
Kierownik Działu Obsługi Klienta
KRUK S.A.
Lider Ekspert Zespołu Doradców Klienta ds.Zadłużenia
KRUK S.A.
PO Kierownik Działu Obsługi Klienta
KRUK S.A.
Negocjator telefoniczny
Logo
Negocjator telefoniczny
Dział prawny firmy CENT

Edukacja

Logo
Pedagogika pracy, magisterskie
Uniwersytet Opolski
Logo
Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, licencjackie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałbrzychu

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Prawo
Windykacja

Inne

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133, poz. 883)

Grupy

Bezpłatne porady prawne
Bezpłatne porady prawne
bezpłatne porady prawne udzielane przez prawników
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
coaching
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Coaching sztuką możliwości
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)
EGZEKUCJA
EGZEKUCJA
sądowa, administracyjna
WINDYKACJA
WINDYKACJA
- Windykacja w praktyce - Zarządzanie należnościami - Kontrola kredytowa - Negocjacje, techniki perswazyjne - Zabezpieczanie należności - Egzekucja na drodze prawnej - Obrót wierzyteln