Języki
niemiecki
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
DORADCA FONANSOWO UBEZPIECZENIOWY
WŁASNA DZIAŁALNOŚĆ GOSP. USŁUGI
DORADZTWO W ZAKRESIE FUNDUSZY INWESTYCYJNYCH, UBEZPIECZEN INDYWIDUALNYCH ORAZ GRUPOWYCH, PRACA W WOLNYM TRYBIE CZASOWYM, NA WLASNY RACHUNEK, INDYWIDUALNE PODEJSCIE DO KLIENTA, praktyczna umiejętność negocjacji, sprzedaży,umiejętność zdobywania nowych klientów,
JAK ROWNIEZ PO GODZINACH:) USLUGI KOSMETYCZNE: MANICURE I PEDICURE, ORAZ TIPSY,
JAK ROWNIEZ PO GODZINACH:) USLUGI KOSMETYCZNE: MANICURE I PEDICURE, ORAZ TIPSY,
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
Zakres Obowiązków: sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie firmy klientom kluczowym na obszarze przypisanym, utrzymywanie stałych i bezpośrednich kontaktów handlowych z klientami kluczowymi poprzez systematyczne składanie wizyt w sklepach sieci handlowych, zgodnie z planem wizyt ustalonym, dbanie o prawidłową ekspozycję produktów, kontrola poziomu zapasów u klientów , składanie propozycji zamówień, prowadzenie monitoringu cen, sporządzanie dziennych raportów sprzedaży , praca z ipaq
Zdobyte doświadczenie: obsluga klienta kluczowego, praca w dużym stresie – umiejętność, praktyczna umiejętność negocjacji, sprzedaży, uzupełnianie braków, nie dopuszczanie do powstawania nadwyżki towarów , przeprowadzanie akcji promocyjnych oraz terminowe ich rozliczanie. Ponad to szybkie przyswajanie nowych materiałów z zakresu sprzedaży, negocjacji, strategii marketingowych.
Zdobyte doświadczenie: obsluga klienta kluczowego, praca w dużym stresie – umiejętność, praktyczna umiejętność negocjacji, sprzedaży, uzupełnianie braków, nie dopuszczanie do powstawania nadwyżki towarów , przeprowadzanie akcji promocyjnych oraz terminowe ich rozliczanie. Ponad to szybkie przyswajanie nowych materiałów z zakresu sprzedaży, negocjacji, strategii marketingowych.
Kierownik Sklepu
dbanie o obsługę klientów zgodnie ze standardami uprzejmej i fachowej obsługi klienta, towarowanie sklepu, uzupełnianie braków towaru zgodnie z zasadami prezentacji towaru, analiza rotacji towaru w sklepie, regularna kontrola jakości towaru, daty przydatności do spożycia oraz ustalonego okresu dla sprzedaży w odniesieniu do całego asortymentu, przygotowywanie akcji promocyjnych artykułów non ford oraz owoców i warzyw, dokonywanie zamówień towarów oraz unikanie powstawania braków i nadmiernych zapasów artykułów, odpowiedzialność za zawartość sejfu sklepowego oraz obsadę kas, poprawne rozliczanie kasjerów oraz przekazywanie utargów konwojentom zgodnie z obowiązującymi instrukcjami organizacyjnymi, poprawne sporządzanie i terminowe przekazywanie raportów do administracji regionu, stosowanie środków zabezpieczenia inwentaryzacji, organizacja i przeprowadzenie inwentaryzacji oraz udział w przebudowach sklepu, reagowanie na prośby klientów, przyjmowanie reklamacji oraz monitorowanie ich przebiegu, przeciwdziałanie kradzieżom i manipulacjom, naruszeniom standardów sprzedaży oraz sytuacjom mającym negatywny wpływ na wizerunek sklepu, wyznaczanie zadań i organizację pracy pracownikom sklepu, nadzorowanie ich pracy, szkolenie pracowników w zakresie obsługi klienta, standardów sprzedaży, prowadzenie list obecności, kontrola prawidłowego wypełniania karty ewidencji czasu pracy oraz zgodności ze stanem faktycznym. Zarządzanie wydajnością pracy podległych pracowników oraz sporządzanie raportów dla Kierownika Rejonu Sprzedaży. Kontrola dostępu osób trzecich do magazynu i pomieszczeń socjalnych.
Zdobyte doświadczenie: obsługa klienta indywidualnego, umiejętność pracy w dużym stresie, zarządzanie grupą pracowników, praktyczna umiejętność sprzedaży i negocjacji, polityka rekrutacyjna, polityka cenowa, umiejętność prowadzenie i zarządzania jednostką handlową, dokonywanie zamówień towarów oraz unikanie powstawania braków i nadmiernych zapasów artykułów, odpowiedzialność za zawartość sejfu sklepowego oraz obsadę kas, poprawne rozliczanie kasjerów oraz przekazywanie utargów konwojentom zgodnie z obowiązującymi instrukcjami organizacyjnymi, szkolenia pracowników w zakresie obsługi klienta oraz standardów sprzedaży.
Zdobyte doświadczenie: obsługa klienta indywidualnego, umiejętność pracy w dużym stresie, zarządzanie grupą pracowników, praktyczna umiejętność sprzedaży i negocjacji, polityka rekrutacyjna, polityka cenowa, umiejętność prowadzenie i zarządzania jednostką handlową, dokonywanie zamówień towarów oraz unikanie powstawania braków i nadmiernych zapasów artykułów, odpowiedzialność za zawartość sejfu sklepowego oraz obsadę kas, poprawne rozliczanie kasjerów oraz przekazywanie utargów konwojentom zgodnie z obowiązującymi instrukcjami organizacyjnymi, szkolenia pracowników w zakresie obsługi klienta oraz standardów sprzedaży.
Kierownik działu
Zakres obowiązków: zapewnienie zgodne ze standardami zatowarowania działu i ekspozycji towaru, zapewnienie prawidłowego i zgodnego z procedurami przebiegu składania i realizacji zamówień towaru oraz jego przejęcia pod względem jakości i ilości, przeprowadzanie okresowych inwentaryzacji, nadzór nad prawidłową rotacją towaru pod względem obowiązujących przepisów (zwroty, przeceny, terminy ważności), zapewnienie optymalnej obsady pracowników własnych oraz czasowych, udział w otwieraniu i zamykaniu marketu zgodnie z planem, rozpatrywanie reklamacji klientów, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji czasu pracy (nadzór i kontrola),
Zdobyte doświadczenie: obsługa klienta indywidualnego, umiejętność pracy w dużym stresie, zarządzanie grupą pracowników, praktyczna umiejętność sprzedaży i negocjacji, polityka rekrutacyjna, obsługa wózków widłowy: sztaplarki, wózek elektryk.
Zdobyte doświadczenie: obsługa klienta indywidualnego, umiejętność pracy w dużym stresie, zarządzanie grupą pracowników, praktyczna umiejętność sprzedaży i negocjacji, polityka rekrutacyjna, obsługa wózków widłowy: sztaplarki, wózek elektryk.
Koordynator
Zakres obowiązków: koordynowanie działań operacyjnych grupy sprzedażowej, wyznaczanie terenów dla poszczególnych grup handlowców, uzgadnianie i wyznaczanie planów sprzedażowych dla zespołu i indywidualnie dla handlowców, nadzorowanie realizacji planów, codzienne rozliczanie handlowców z wykonanych działań sprzedażowych, polityka rekrutacyjna,
Zdobyte doświadczenie: obsługa klienta indywidualnego, umiejętność pracy w dużym stresie, zarządzanie grupą pracowników, kompleksowe prowadzenie biura, polityka rekrutacyjna.
Zdobyte doświadczenie: obsługa klienta indywidualnego, umiejętność pracy w dużym stresie, zarządzanie grupą pracowników, kompleksowe prowadzenie biura, polityka rekrutacyjna.
: Przedstawiciel Handlowy
REMES PLUS
Zakres obowiązków: Sprzedaż artykułów oferowanych przez firmę Remes, utrzymywanie stałego kontaktu z klientem i odpowiedzialność za bezpośrednie kontakty z klientem
Zdobyte doświadczenie: praktyczna umiejętność sprzedaży i negocjacji, umiejętność zdobywania nowych klientów,
Zdobyte doświadczenie: praktyczna umiejętność sprzedaży i negocjacji, umiejętność zdobywania nowych klientów,
: Sprzedawca/PO Kierownik Działu M/AGD
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klienta, sprzedaż artykułów oferowanych w sprzedaży przez Media Markt, zakup towaru, polityka cenowa, zarządzania grupa pracowników
Zdobyte doświadczenie: zarządzanie grupa pracowników, polityka cenowa, zakup towaru, obsługa klienta
Dodatkowe informacje: od lipca 2001 do czerwca 2002 pełniąca obowiązki kierownika działu AGD
Zdobyte doświadczenie: zarządzanie grupa pracowników, polityka cenowa, zakup towaru, obsługa klienta
Dodatkowe informacje: od lipca 2001 do czerwca 2002 pełniąca obowiązki kierownika działu AGD
Referent administracyjny
: Krajowe Zakłady Konsultingowe S.C.
Zakres obowiązków: obsługa biura (urządzeń biurowych), obsługa klienta w zakresie dokumentacji oraz informacyjnym, praca w sekretariacie, szkolenia zlecone- pracowników firm w zakresie BHP i P.POŻ. w zakładach pracy.
Zdobyte doświadczenie: kompleksowa obsługa biura, klienta
Zdobyte doświadczenie: kompleksowa obsługa biura, klienta
Szkolenia i kursy
Nazwa szkolenia: Komputeryzacja prac biurowych
Organizowane przez: Studium ekonomiczne
od:03.1997 do: 05.1997
Zakres szkolenia: kompleksowa komputeryzacja prac biurowych, w pracy z komputerem
Nazwa szkolenia: Kurs podstawy obsługi komputera
Organizowane przez: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku
od:12.1996 do: 01.1997
Zakres szkolenia: podstawowe pojęcia informatyczne, polecenia DOS, zakładanie plików i katalogów, sposoby posługiwania się programami, edytor tekstu, arkusze kalkulacyjne, bazy danych,
Nazwa szkolenia: Analizy laboratoryjne branży zbożowo-młynarskiej
Organizowane przez: Zakład Badawczy Przemysłu Piekarskiego Sp. z o.o. w Bydgoszczy
od:11.1997 do: 11.1997
Zakres szkolenia: szkolenie teoretyczne i praktyczne w zakresie analiz laboratoryjnych jakości zbóż, mąki i pieczywa
Nazwa szkolenia: Trening Menadżerski
Organizowane przez: UNIKADR Szczecin
od:11.2001 do: 11.2001
Zakres szkolenia: umiejętne zarządzanie ludźmi, negocjacje handlowe, techniki sprzedaży, publick relations
Nazwa szkolenia: Seminarium Urządzenia Wolnostojące Siemens – Bosch
Organizowane przez: Siemens Bosch BSH Sprzet Gospodarstwa Domowego Sp z o.o.
od:03.2002 do: 03.2002
Zakres szkolenia: parametry techniczne, obsługa sprzętu, zasady jego prezentacji
Nazwa szkolenia: Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta
Organizowane przez: MERCURI INTERNATIONAL POLAND
od:10.2000 do: 10.2000
Zakres szkolenia: rola sprzedawcy, ukierunkowanie na klienta, nastawienie na klienta, fazy rozmowy handlowej, sprzedaż dodatkowa, aktywne zamknięcie sprzedaży, osobisty plan działania
Nazwa szkolenia: Szkolenie I szczebla firmy ECG Sp. z o.o.- A MAMBER OF AWD GROUP
Organizowane przez: ECG Sp. z o.o.- AWD GROUP
od:07.2004 do: 07.2004
Zakres szkolenia: POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE
Uzyskany tytuł: współpracownik
Nazwa szkolenia: Seminarium II szczebla ECG Sp. z o.o.- A member of AWD GROUP
Organizowane przez: ECG Sp. z o.o.- AWD GROUP od:09.2004 do: 09.2004
Zakres szkolenia: II część szkolenia w zakresie pośrednictwa ubezpieczeniowego wymaganego na egzamin Komisji Nadzoru i Funduszy Emerytalnych
Uzyskany tytuł: współpracownik
Organizowane przez: Studium ekonomiczne
od:03.1997 do: 05.1997
Zakres szkolenia: kompleksowa komputeryzacja prac biurowych, w pracy z komputerem
Nazwa szkolenia: Kurs podstawy obsługi komputera
Organizowane przez: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku
od:12.1996 do: 01.1997
Zakres szkolenia: podstawowe pojęcia informatyczne, polecenia DOS, zakładanie plików i katalogów, sposoby posługiwania się programami, edytor tekstu, arkusze kalkulacyjne, bazy danych,
Nazwa szkolenia: Analizy laboratoryjne branży zbożowo-młynarskiej
Organizowane przez: Zakład Badawczy Przemysłu Piekarskiego Sp. z o.o. w Bydgoszczy
od:11.1997 do: 11.1997
Zakres szkolenia: szkolenie teoretyczne i praktyczne w zakresie analiz laboratoryjnych jakości zbóż, mąki i pieczywa
Nazwa szkolenia: Trening Menadżerski
Organizowane przez: UNIKADR Szczecin
od:11.2001 do: 11.2001
Zakres szkolenia: umiejętne zarządzanie ludźmi, negocjacje handlowe, techniki sprzedaży, publick relations
Nazwa szkolenia: Seminarium Urządzenia Wolnostojące Siemens – Bosch
Organizowane przez: Siemens Bosch BSH Sprzet Gospodarstwa Domowego Sp z o.o.
od:03.2002 do: 03.2002
Zakres szkolenia: parametry techniczne, obsługa sprzętu, zasady jego prezentacji
Nazwa szkolenia: Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta
Organizowane przez: MERCURI INTERNATIONAL POLAND
od:10.2000 do: 10.2000
Zakres szkolenia: rola sprzedawcy, ukierunkowanie na klienta, nastawienie na klienta, fazy rozmowy handlowej, sprzedaż dodatkowa, aktywne zamknięcie sprzedaży, osobisty plan działania
Nazwa szkolenia: Szkolenie I szczebla firmy ECG Sp. z o.o.- A MAMBER OF AWD GROUP
Organizowane przez: ECG Sp. z o.o.- AWD GROUP
od:07.2004 do: 07.2004
Zakres szkolenia: POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE
Uzyskany tytuł: współpracownik
Nazwa szkolenia: Seminarium II szczebla ECG Sp. z o.o.- A member of AWD GROUP
Organizowane przez: ECG Sp. z o.o.- AWD GROUP od:09.2004 do: 09.2004
Zakres szkolenia: II część szkolenia w zakresie pośrednictwa ubezpieczeniowego wymaganego na egzamin Komisji Nadzoru i Funduszy Emerytalnych
Uzyskany tytuł: współpracownik
Edukacja
Specjalizacje
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Inne
Zainteresowania
Prawo jazdy: od 1989 (bez kolizyjnie)
Obsługa komputera: środowisko Windows, MS office
Hobby, zainteresowania: sport, motoryzacja, książka, wycieczki, zwiedzanie, podróże, moda, konie,
prawo (pracy, gospodarcze, cywilne),polityka
Obsługa komputera: środowisko Windows, MS office
Hobby, zainteresowania: sport, motoryzacja, książka, wycieczki, zwiedzanie, podróże, moda, konie,
prawo (pracy, gospodarcze, cywilne),polityka
Inne
Inne:
-praca z komputerem,
• -podstawy rachunkowości i finansów,
• -umiejętność nawiązywania kontaktów z
otoczeniem,
• -umiejętności negocjacyjne, -pisanie na
maszynie,
• -bezkonfliktowa praca w zespole,
• -dobra organizacja pracy,
• -samodzielność w działaniu,
• -prawo jazdy kat.B, (od 1989 roku bez
kolizyjnie),
• -obsługa kasy fiskalnej i terminala,
• -umiejętność kierowania zespołem,
• -doświadczenie w sprzedaży tradycyjnej i
bezpośredniej ,
• -nastawienie na sukces.
• -obsluga i praca z ipaq.
• -umiejętność pracy na „wysokich obrotach”
CECHY CHARAKTERU:
• -dyspozycyjność,
• -zdyscyplinowanie,
• -kreatywność,
• -silna motywacja do pracy,
• -łatwość nawiązywania kontaktów,
• -kreatywność i elastyczność w podejściu do
rozwiązywania problemów,
• -zaangażowanie i dobra organizacja pracy, -
samodzielność w działaniu,
• -odporność na stres
• -komunikatywność
• -zapał ,
• -energia,
• -otwartość na innych ludzi,
• -umiejętność pracy w silnym stresie,
-praca z komputerem,
• -podstawy rachunkowości i finansów,
• -umiejętność nawiązywania kontaktów z
otoczeniem,
• -umiejętności negocjacyjne, -pisanie na
maszynie,
• -bezkonfliktowa praca w zespole,
• -dobra organizacja pracy,
• -samodzielność w działaniu,
• -prawo jazdy kat.B, (od 1989 roku bez
kolizyjnie),
• -obsługa kasy fiskalnej i terminala,
• -umiejętność kierowania zespołem,
• -doświadczenie w sprzedaży tradycyjnej i
bezpośredniej ,
• -nastawienie na sukces.
• -obsluga i praca z ipaq.
• -umiejętność pracy na „wysokich obrotach”
CECHY CHARAKTERU:
• -dyspozycyjność,
• -zdyscyplinowanie,
• -kreatywność,
• -silna motywacja do pracy,
• -łatwość nawiązywania kontaktów,
• -kreatywność i elastyczność w podejściu do
rozwiązywania problemów,
• -zaangażowanie i dobra organizacja pracy, -
samodzielność w działaniu,
• -odporność na stres
• -komunikatywność
• -zapał ,
• -energia,
• -otwartość na innych ludzi,
• -umiejętność pracy w silnym stresie,
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
IDEA Zupełnie inna polityka
Mamy sporo pomysłów i dość narzekania ludzi! Jest źle? A co robisz żeby było lepiej? Przyłącz się albo zamilcz bo nikt Cie nie wysłucha!
Czas na rewolucję! Obecny system funkcjonowania Państwa jest j