Umiejętności
Faktura (dokument)
Microsoft Office
Płatności
współpraca z ludźmi, umiejętności komunikacyjne
obsługa biura i sekretariatu
korespondencja
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
DA Centre Administrator
Wilhelmsen Business Service Center
- Checking and completing final disbursement account based on the pro forma disbursement guidelines
- Responsible for ensuring that all internal needs are met for filing and storing of accounts as per both internal and external standards
- Completing the disbursement account within agreed KPIs.
- Responsible for ensuring the accuracy of data.
- Monitoring/following-up timely receipt of service provider invoices trough SA Operators’/Finance
- Responsible for ensuring that all internal needs are met for filing and storing of accounts as per both internal and external standards
- Completing the disbursement account within agreed KPIs.
- Responsible for ensuring the accuracy of data.
- Monitoring/following-up timely receipt of service provider invoices trough SA Operators’/Finance
Asystentka Dyrektora Centrum Medycznego
- prowadzenie rozliczeń finansowo-księgowych personelu medycznego i niemedycznego
- rozwiązywanie technicznych i obsługowych problemów aplikacji stosowanych przez podwykonawców
- planowanie wydatków Placówki i zarządzanie rezerwami finansowymi
- koordynacja pracy w zakresie nadzoru nad dokumentami finansowo-księgowymi dwóch centrów medycznych
- współpraca z Departamentem Księgowości i Departamentem Personalnym
- współpraca z regionalnym specjalistą ds. raportów i analiz
- zbieranie danych i przygotowywanie analiz, raportów oraz sprawozdawczości m.in. dla GUS i Centrów Medycznych
- prowadzenie ewidencji faktur i rachunków
- kontakty z Partnerami Medycznymi w kwestiach finansowo-księgowych
- nadzór nad środkami trwałymi
- obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
- współpraca z poddostawcami i podwykonawcami
- obsługa systemu TETA HR
- nabór i selekcja pracowników niemedycznych
- współpraca z lekarzami
- wsparcie przełożonego
- inne
- rozwiązywanie technicznych i obsługowych problemów aplikacji stosowanych przez podwykonawców
- planowanie wydatków Placówki i zarządzanie rezerwami finansowymi
- koordynacja pracy w zakresie nadzoru nad dokumentami finansowo-księgowymi dwóch centrów medycznych
- współpraca z Departamentem Księgowości i Departamentem Personalnym
- współpraca z regionalnym specjalistą ds. raportów i analiz
- zbieranie danych i przygotowywanie analiz, raportów oraz sprawozdawczości m.in. dla GUS i Centrów Medycznych
- prowadzenie ewidencji faktur i rachunków
- kontakty z Partnerami Medycznymi w kwestiach finansowo-księgowych
- nadzór nad środkami trwałymi
- obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
- współpraca z poddostawcami i podwykonawcami
- obsługa systemu TETA HR
- nabór i selekcja pracowników niemedycznych
- współpraca z lekarzami
- wsparcie przełożonego
- inne
Specjalista ds. Rozliczeń Kontaktów z NFZ
- rozliczanie świadczeń zakontraktowanych w ramach umowy z NFZ
- prowadzenie statystyk i analiz związanych z wykonywaniem świadczeń medycznych
- prowadzenie i archiwizacja dokumentacji
- przygtowywanie ofert i dokumentacji w postępowaniu konkursowym NFZ
- ewidencja, wprowadzanie i wymiana danych z NFZ
- wykonywanie miesięcznych raportów
- obsługa dokumentacji medycznej
- prowadzenie statystyk i analiz związanych z wykonywaniem świadczeń medycznych
- prowadzenie i archiwizacja dokumentacji
- przygtowywanie ofert i dokumentacji w postępowaniu konkursowym NFZ
- ewidencja, wprowadzanie i wymiana danych z NFZ
- wykonywanie miesięcznych raportów
- obsługa dokumentacji medycznej
Kierownik Działu Administracji
- współpraca z Działem Księgowości, Sprzedaży, Technicznym i Logistyką
- koordynacja poszczególnych działów w zakresie poprawności wykonywanych obowiązków
- nadzór na dokumentami finansowymi
- nadzór nad płatnościami
- prowadzenie biura
- obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
- prowadzenie windykacji należności
- tworzenie i aktualizacja stron WWW oraz prowadzenie Facebook’a (opcja firmowa i poszczególne marki)
- inne
- koordynacja poszczególnych działów w zakresie poprawności wykonywanych obowiązków
- nadzór na dokumentami finansowymi
- nadzór nad płatnościami
- prowadzenie biura
- obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
- prowadzenie windykacji należności
- tworzenie i aktualizacja stron WWW oraz prowadzenie Facebook’a (opcja firmowa i poszczególne marki)
- inne
Referent ds. administracyjno-księgowych
- kontrola nad dokumentami przychodzącymi z punktów sprzedaży
- ustalanie i rozliczanie inwentaryzacji w siatce P.W. Centel sp. z o.o.
- nadzór i kontrola stanów magazynowych
- rozliczanie sprzedaży
- przygotowywanie arkuszy do kontroli wewnętrznej
- wykonywanie poleceń zleconych przez księgowość i refundacje
- ustalanie i rozliczanie inwentaryzacji w siatce P.W. Centel sp. z o.o.
- nadzór i kontrola stanów magazynowych
- rozliczanie sprzedaży
- przygotowywanie arkuszy do kontroli wewnętrznej
- wykonywanie poleceń zleconych przez księgowość i refundacje
Szkolenia i kursy
2011: Certyfikat TELC (The European Language Certificate) z języka angielskiego na poziomie B2
2010: NODN Szczecińskiej Fundacji TPP w Szczecinie, Kwalifikacyjny Kurs Pedagogiczny dla czynnych zawodowo nauczycieli
2001: prawo jazdy kat. B
2010: NODN Szczecińskiej Fundacji TPP w Szczecinie, Kwalifikacyjny Kurs Pedagogiczny dla czynnych zawodowo nauczycieli
2001: prawo jazdy kat. B
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
- taniec – pasja, którą kontynuuję od wczesnego dzieciństwa do dnia dzisiejszego. Tańczyłam w Społecznym Ognisku Baletowym w Szczecinie, w Szkole Tańca Astra, w Zespole Pieśni i Tańca Ziemi Szczecińskiej „Krąg”
- podróże – zwiedziłam prawie całą Europę i fragment Azji
- fotografia
- podróże – zwiedziłam prawie całą Europę i fragment Azji
- fotografia
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy