Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Handlowego / Asystentka Zarządu
About You.Pl Sp. z o.o. Doradztwo Personalne i Zawodowe
- zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych;
- szkolenie podległego zespołu, tworzenie ścieżek rozwoju, tworzenie systemów motywacyjnych oraz weryfikacja planów sprzedaży;
- nadzór nad prawidłowością zawieranych umów oraz sporządzanie raportów
opracowywanie strategii sprzedaży usług;
- realizacja planów sprzedażowych zgodnie z zaplanowanymi założeniami;
- bieżąca obsługa Klientów zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami;
- aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych;
- budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami;
- nadzór nad zachowaniem odpowiednich standardów jakościowych obsługi klienta;
- analizowanie rynku w celu poszukiwania nowych szans na rozwój sprzedaży;
- negocjacje warunków umowy z kluczowym klientem biznesowym;
- prowadzenie spotkań rekrutacyjnych;
- planowanie, przygotowanie i realizacja projektów HR;
- umawianie spotkań biznesowych z zarządem firmy;
- prowadzenie kalendarza Prezesa;
- obsługa korespondencji całego Zarządu;
- kompletowanie dokumentów, przygotowywanie raportów i prezentacji na spotkania;
- organizacja i obsługa spotkań oraz podróży służbowych, rezerwacja sal;
- dbanie o właściwy obieg informacji pomiędzy Zarządem, a innymi działami spółki;
- negocjowanie warunków współpracy z urzędami pracy, portalami pracy oraz innymi instytucjami.
- szkolenie podległego zespołu, tworzenie ścieżek rozwoju, tworzenie systemów motywacyjnych oraz weryfikacja planów sprzedaży;
- nadzór nad prawidłowością zawieranych umów oraz sporządzanie raportów
opracowywanie strategii sprzedaży usług;
- realizacja planów sprzedażowych zgodnie z zaplanowanymi założeniami;
- bieżąca obsługa Klientów zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami;
- aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych;
- budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami;
- nadzór nad zachowaniem odpowiednich standardów jakościowych obsługi klienta;
- analizowanie rynku w celu poszukiwania nowych szans na rozwój sprzedaży;
- negocjacje warunków umowy z kluczowym klientem biznesowym;
- prowadzenie spotkań rekrutacyjnych;
- planowanie, przygotowanie i realizacja projektów HR;
- umawianie spotkań biznesowych z zarządem firmy;
- prowadzenie kalendarza Prezesa;
- obsługa korespondencji całego Zarządu;
- kompletowanie dokumentów, przygotowywanie raportów i prezentacji na spotkania;
- organizacja i obsługa spotkań oraz podróży służbowych, rezerwacja sal;
- dbanie o właściwy obieg informacji pomiędzy Zarządem, a innymi działami spółki;
- negocjowanie warunków współpracy z urzędami pracy, portalami pracy oraz innymi instytucjami.
Asystentka Zarządu/Handlowiec
About You.Pl Sp. z o.o. Doradztwo Personalne i Zawodowe
- aktywna sprzedaż usług;
- analiza rynku oraz ocena możliwości biznesowych na terenie Polski;
- nawiązywanie oraz budowanie biznesowych relacji z potencjalnymi klientami;
- realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych;
- przygotowywanie ofert współpracy;
- ścisła współpraca z działem operacyjnym;
- prowadzenie rozmów handlowych i negocjowanie warunków kontraktów;
- doradztwo w zakresie oferowanych produktów;
- aktywne uczestnictwo w realizowanych projektach;
- tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń;
- koordynowanie rekrutacji na stanowiska niskiego, średniego oraz wyższego szczebla;
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy na rynku;
- ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy;
- prowadzenie spotkań rekrutacyjnych na stanowiska niskiego, średniego;
- umawianie spotkań biznesowych z zarządem firmy
- prowadzenie kalendarza Prezesa;
- obsługa korespondencji całego Zarządu;
- kompletowanie dokumentów, przygotowywanie raportów i prezentacji na spotkania;
- organizacja i obsługa spotkań oraz podróży służbowych, rezerwacja sal konferencyjnych, hoteli, przelotów;
- dbanie o właściwy obieg informacji pomiędzy Zarządem, a innymi działami spółki;
- negocjowanie warunków współpracy z urzędami pracy, portalami pracy oraz innymi instytucjami.
- analiza rynku oraz ocena możliwości biznesowych na terenie Polski;
- nawiązywanie oraz budowanie biznesowych relacji z potencjalnymi klientami;
- realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych;
- przygotowywanie ofert współpracy;
- ścisła współpraca z działem operacyjnym;
- prowadzenie rozmów handlowych i negocjowanie warunków kontraktów;
- doradztwo w zakresie oferowanych produktów;
- aktywne uczestnictwo w realizowanych projektach;
- tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń;
- koordynowanie rekrutacji na stanowiska niskiego, średniego oraz wyższego szczebla;
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy na rynku;
- ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy;
- prowadzenie spotkań rekrutacyjnych na stanowiska niskiego, średniego;
- umawianie spotkań biznesowych z zarządem firmy
- prowadzenie kalendarza Prezesa;
- obsługa korespondencji całego Zarządu;
- kompletowanie dokumentów, przygotowywanie raportów i prezentacji na spotkania;
- organizacja i obsługa spotkań oraz podróży służbowych, rezerwacja sal konferencyjnych, hoteli, przelotów;
- dbanie o właściwy obieg informacji pomiędzy Zarządem, a innymi działami spółki;
- negocjowanie warunków współpracy z urzędami pracy, portalami pracy oraz innymi instytucjami.
p.o. Kierownik
Restauracja „Meta” Sopot s.c.
- kompleksowe zarządzanie lokalem gastronomicznym;
- zarządzanie personelem;
- szkolenie nowych pracowników;
- przygotowywanie grafików dla pracowników;
- aktualizacja akt pracowniczych;
- prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników;
- wystawianie faktur;
- sporządzanie raportów sprzedaży;
- sporządzanie sprawozdań i raportów okresowych oraz końcowych;
- kontrola należności i zobowiązań;
- organizacja zaopatrzenia w artykuły wyposażenia biura;
- utrzymywanie kontaktów z dostawcami;
- organizacja akcji reklamowych i promocyjnych;
- koordynacja przepływu wszelkiej dokumentacji w firmie;
- prowadzenie korespondencji handlowej firmy;
- przygotowywanie ofert dla klientów;
- nawiązywanie oraz utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z klientami;
- układanie kart menu.
- zarządzanie personelem;
- szkolenie nowych pracowników;
- przygotowywanie grafików dla pracowników;
- aktualizacja akt pracowniczych;
- prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników;
- wystawianie faktur;
- sporządzanie raportów sprzedaży;
- sporządzanie sprawozdań i raportów okresowych oraz końcowych;
- kontrola należności i zobowiązań;
- organizacja zaopatrzenia w artykuły wyposażenia biura;
- utrzymywanie kontaktów z dostawcami;
- organizacja akcji reklamowych i promocyjnych;
- koordynacja przepływu wszelkiej dokumentacji w firmie;
- prowadzenie korespondencji handlowej firmy;
- przygotowywanie ofert dla klientów;
- nawiązywanie oraz utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z klientami;
- układanie kart menu.
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
HR Training
Wszystko z dziedziny HR w Polsce. Szkolenia, wykłady, działy HR w firmach. Trenerzy. KOMPENDIUM WIEDZY HR.
NICK VUJICIC W POLSCE
Największe wydarzenie motywacyjne w Europie. Nick Vujicic, Les Brown, Łukasz Jakóbiak, Jakub B. Bączek.
Rozwój kadry
Każda działająca organizacja inwestuje w rozwój swoich pracowników, oto odpowiedż jak wynieść firmę na wyzyny
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.