Umiejętności
AutoCAD
Corel Draw
Lotus Notes
Microsoft Excel
Microsoft Word
SAP
SAP HR
SketchUp
3D Studio Max
Microsoft PowerPoint
rekrutacja
Umiejętność pracy w grupie
dokładność i sumienność
Prawo jazdy kat B
umiejętność szybkiego uczenia się
rzetelność i pracowitość
Qgis
Rozliczanie ewidencji czasu pracy
Podstawy kadr i płac
PConPlanner,
Pracowitość, Punktualność i zorganizowanie
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. personalnych
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych (tworzenie i publikacja ofert pracy, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, wdrażanie nowych pracowników do organizacji - onboarding),
- współpraca z agencjami pracy tymczasowej,
- przygotowywanie, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji osobowej pracowników oraz Zleceniobiorców,
- prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie czasu pracy,
- współpraca z kierownictwem, inspektorem ds. BHP i poszczególnymi działami spółki,
- współpraca z brokerem ubezpieczeniowym i obsługa ubezpieczeń grupowych,
- tworzenie sprawozdań i raportów na potrzeby kierownictwa i zarządu,
- udział w targach pracy,
- znajomość przepisów dot. prawa pracy, ubezpieczeń społecznych,
- wdrażanie wszelkich procesów , dobrych praktyk HR i innych zadań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi wskazanymi przez Kierownika Działu Personalnego.
- współpraca z agencjami pracy tymczasowej,
- przygotowywanie, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji osobowej pracowników oraz Zleceniobiorców,
- prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie czasu pracy,
- współpraca z kierownictwem, inspektorem ds. BHP i poszczególnymi działami spółki,
- współpraca z brokerem ubezpieczeniowym i obsługa ubezpieczeń grupowych,
- tworzenie sprawozdań i raportów na potrzeby kierownictwa i zarządu,
- udział w targach pracy,
- znajomość przepisów dot. prawa pracy, ubezpieczeń społecznych,
- wdrażanie wszelkich procesów , dobrych praktyk HR i innych zadań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi wskazanymi przez Kierownika Działu Personalnego.
Młodszy specjalista ds Personalnych
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych (tworzenie i publikacja ofert pracy, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, wdrażanie nowych pracowników do organizacji - onboarding),
- współpraca z agencjami pracy tymczasowej,
- przygotowywanie, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji osobowej pracowników oraz Zleceniobiorców,
- prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie czasu pracy,
- współpraca z kierownictwem, inspektorem ds. BHP i poszczególnymi działami spółki,
- współpraca z brokerem ubezpieczeniowym i obsługa ubezpieczeń grupowych,
- tworzenie sprawozdań i raportów na potrzeby kierownictwa i zarządu,
- udział w targach pracy,
- znajomość przepisów dot. prawa pracy, ubezpieczeń społecznych,
- wdrażanie wszelkich procesów , dobrych praktyk HR i innych zadań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi wskazanymi przez Kierownika Działu Personalnego.
- współpraca z agencjami pracy tymczasowej,
- przygotowywanie, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji osobowej pracowników oraz Zleceniobiorców,
- prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie czasu pracy,
- współpraca z kierownictwem, inspektorem ds. BHP i poszczególnymi działami spółki,
- współpraca z brokerem ubezpieczeniowym i obsługa ubezpieczeń grupowych,
- tworzenie sprawozdań i raportów na potrzeby kierownictwa i zarządu,
- udział w targach pracy,
- znajomość przepisów dot. prawa pracy, ubezpieczeń społecznych,
- wdrażanie wszelkich procesów , dobrych praktyk HR i innych zadań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi wskazanymi przez Kierownika Działu Personalnego.
Praktykantka
Wydział Gospodarki Przestrzennej i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Kłobucku
- Zapoznanie z najważniejszymi aktami prawnymi z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, takimi jak: ustawy, rozporządzenia, Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego,
- Zapoznanie z dokumentacją formalno-prawną oraz decyzjami wydawanymi przez Urząd Miejski,
- Adresowanie korespondencji,
- Segregowanie dokumentacji
- Zapoznanie z dokumentacją formalno-prawną oraz decyzjami wydawanymi przez Urząd Miejski,
- Adresowanie korespondencji,
- Segregowanie dokumentacji
Szkolenia i kursy
- Certyfikat językowy z j. angielskiego: LanguageCert Level 1 Certificate in ESOL International (Listening, Reading & Language Use) (enPro B2) Nr: GR866003807BD CEFR Level:B2;
- Kurs - Dekorator wnętrz (2018-2019) w Ośrodek Szkoleniowy Centrum Nauki i Biznesu ŻAK w Częstochowie;
- Szkolenie "Bauder w zgodzie z naturą. Dachy płaskie elementem zrównoważonego rozwoju" (organizator: Bauder; Grupa Sztuka Architektury);
- Szkolenie online "Architektura Przestrzeni Miejskiej" (organizator: Virtus Studio; Ruukki; Vectorworks) ;
- Szkolenie online "Architektura" (organizator: Virtus Studio; Ruukki Polska; Yawal; Rafał Grzelewski - Grupa 5 Architekci);
- Akademia Rozwoju Kompetencji Miękkich;
- Kurs "Specjalista ds. kadr i płac" w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce (09.2022 - 12.2022)
- Kurs - Dekorator wnętrz (2018-2019) w Ośrodek Szkoleniowy Centrum Nauki i Biznesu ŻAK w Częstochowie;
- Szkolenie "Bauder w zgodzie z naturą. Dachy płaskie elementem zrównoważonego rozwoju" (organizator: Bauder; Grupa Sztuka Architektury);
- Szkolenie online "Architektura Przestrzeni Miejskiej" (organizator: Virtus Studio; Ruukki; Vectorworks) ;
- Szkolenie online "Architektura" (organizator: Virtus Studio; Ruukki Polska; Yawal; Rafał Grzelewski - Grupa 5 Architekci);
- Akademia Rozwoju Kompetencji Miękkich;
- Kurs "Specjalista ds. kadr i płac" w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce (09.2022 - 12.2022)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Zainteresowania
Architektura, urbanistyka, wystrój wnętrz, HR i zarządzanie zasobami ludzkimi, kadry i płace, fotografia, odnawianie mebli/dodatków do domu, joga, biżuteria hand - made
Organizacje
Koło naukowe "Menedżer nieruchomości" (2018 - 2019) w Politechnika Częstochowska Wydział Zarządzania
Grupy
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
Architektura Krajobrazu
Projektowanie i kształtowanie terenów zieleni, skala miejsca, projektowanie wielkoprzestrzenne.
dekorator przestrzeni
hobbystycznie i zawodowo wkręceni w barwy, materiały, wzory, dekorację wnętrz!
geomarketing
Grupa o Geomarketingu, nowoczesnych rozwiązaniach mapowych rozwiązaniach dla biznesu, analizach przestrzennych, zastosowaniu GIS w biznesie.