Barbara Bareła

Specjalista ds. windykacji i należności, Amerigas Polska sp. z.o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

OpenOffice Outlook Adobe Reader MS Office (Word, Excel, Power Point) prawo jazdy kategorii B (czynne)

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Amerigas Polska sp. z.o.o.
Kontroler Należności
- windykacja telefoniczna i pisemna,
- monitorowanie wpłat i zadłużenia,
- odblokowywanie dostaw gazu do klientów B2B i B2C,
- obsługa infolinii,
- archiwizacja dokumentów,
- współpraca z kancelarią prawną,
- analiza dokumentów finansowych.
Canal + platforma
konsultant ds. windykacji należności
- obsługa w ruchu przychodzącym i wychodzącym połączeń telefonicznych o tematyce windykacyjnej,
- prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami.
Work Service S.A.
doradca klienta ds. płatności
- obsługa połączeń telefonicznych w ruchu przychodzącym (obsługa połączeń dotyczących płatności i rozliczeń),
- obsługa w ruchu wychodzącym i przychodzących połączeń windykacyjnych,
- prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami.
PTK Centerel
trener wewnętrzny
- prowadzenie szkoleń/warsztatów z: profesjonalnej obsługi klientów, sprzedażowych oraz produktowych i procedur windykacyjnych,
- prowadzenie szkoleń z obsługi aplikacji używanych w PTK Centertel,
- opracowywanie i przygotowywanie materiałów szkoleniowych: konspekty szkoleń, materiały dla uczestników, testy sprawdzające wiedzę,
- raportowanie wyników szkoleń.
PTK Centerel
konsultant ds. obsługi klienta
- obsługa w trybie 24 godz. zgłoszeń klientów w zakresie: aktywacji, modyfikacji i dezaktywacji usług dla konta i kontraktu; usług i ofert w sieci Orange, instrukcji obsługi aparatów; płatności i rozliczeń za świadczone usługi; zasięgu i działania sieci, rozpatrywania reklamacji,
- aktualizowanie baz danych o abonentach poprzez wprowadzanie zmian na kontach abonenckich, rejestracja zgłoszeń określających tematy rozmów; rejestrację kart, kuponów promocyjnych i ankiet marketingowych,
- promowanie i sprzedawanie usług poprzez analizę koszyka usług posiadanych przez klienta,
- badanie potrzeb i oczekiwań, dobór i prezentacja najkorzystniejszych rozwiązań dla klienta,
- pozyskiwanie potencjalnych klientów poprzez: prezentację ofert, analizę potrzeb klienta, dobór najkorzystniejszych ofert promocyjnych,
- prowadzenie rejestracji oraz aktualizacji baz danych o potencjalnych klientach.

Szkolenia i kursy

Excel średnio zaawansowany
Excel zaawansowany

Edukacja

Logo
Zarządzanie w administracji publicznej, magisterskie
Szkoła Wyższa im. B. Jańskiego w Warszawie
Logo
Zarządzanie kapitałem ludzkim, licencjackie
Szkoła Wyższa im. B. Jańskiego w Warszawie
Logo
Zarządzanie organizacjami, licencjackie
Szkoła Wyższa im. B. Jańskiego w Warszawie

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding

Zainteresowania

aranżacja wnętrz,
książka (w szczególności fantasy),
gry zespołowe (siatkówka).

Inne

umiejętności interpersonalne:

umiejętność pracy w zespole,
umiejętność nawiązywania kontaktu z innymi,
umiejętności uważnego słuchania i efektywnego mówienia,
elastyczność i zdolność adaptacji

Grupy

DEKORCJA WNĘTRZ Studio Reklamy FASTER
DEKORCJA WNĘTRZ Studio Reklamy FASTER
Forum powstało w celu poznania potrzeb i oczekiwać osób które zajmują się profesjonalnie lub hobbystycznie aranżacją wnętrz.
Dobra literatura
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
Human Resources
Human Resources
Zasoby Ludzkie, Praca, Kariera, Szkolenia, Polityka Personalna, Rekrutacja
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Wygodne i piękne wnętrza
Wygodne i piękne wnętrza
Grupa przeznaczona dla: 1) osób zajmujących się aranżacją wnętrz: projektowaniem, wykonastwem i sprawianiem by chciało się w nich przebywać 2) tych, którzy szukają inspiracji do nowego zaaranżowania