Umiejętności
OpenOffice
Outlook
Adobe Reader
MS Office (Word, Excel, Power Point)
prawo jazdy kategorii B (czynne)
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
trener wewnętrzny
- prowadzenie szkoleń/warsztatów z: profesjonalnej obsługi klientów, sprzedażowych oraz produktowych i procedur windykacyjnych,
- prowadzenie szkoleń z obsługi aplikacji używanych w PTK Centertel,
- opracowywanie i przygotowywanie materiałów szkoleniowych: konspekty szkoleń, materiały dla uczestników, testy sprawdzające wiedzę,
- raportowanie wyników szkoleń.
- prowadzenie szkoleń z obsługi aplikacji używanych w PTK Centertel,
- opracowywanie i przygotowywanie materiałów szkoleniowych: konspekty szkoleń, materiały dla uczestników, testy sprawdzające wiedzę,
- raportowanie wyników szkoleń.
konsultant ds. obsługi klienta
- obsługa w trybie 24 godz. zgłoszeń klientów w zakresie: aktywacji, modyfikacji i dezaktywacji usług dla konta i kontraktu; usług i ofert w sieci Orange, instrukcji obsługi aparatów; płatności i rozliczeń za świadczone usługi; zasięgu i działania sieci, rozpatrywania reklamacji,
- aktualizowanie baz danych o abonentach poprzez wprowadzanie zmian na kontach abonenckich, rejestracja zgłoszeń określających tematy rozmów; rejestrację kart, kuponów promocyjnych i ankiet marketingowych,
- promowanie i sprzedawanie usług poprzez analizę koszyka usług posiadanych przez klienta,
- badanie potrzeb i oczekiwań, dobór i prezentacja najkorzystniejszych rozwiązań dla klienta,
- pozyskiwanie potencjalnych klientów poprzez: prezentację ofert, analizę potrzeb klienta, dobór najkorzystniejszych ofert promocyjnych,
- prowadzenie rejestracji oraz aktualizacji baz danych o potencjalnych klientach.
- aktualizowanie baz danych o abonentach poprzez wprowadzanie zmian na kontach abonenckich, rejestracja zgłoszeń określających tematy rozmów; rejestrację kart, kuponów promocyjnych i ankiet marketingowych,
- promowanie i sprzedawanie usług poprzez analizę koszyka usług posiadanych przez klienta,
- badanie potrzeb i oczekiwań, dobór i prezentacja najkorzystniejszych rozwiązań dla klienta,
- pozyskiwanie potencjalnych klientów poprzez: prezentację ofert, analizę potrzeb klienta, dobór najkorzystniejszych ofert promocyjnych,
- prowadzenie rejestracji oraz aktualizacji baz danych o potencjalnych klientach.
Szkolenia i kursy
Excel średnio zaawansowany
Excel zaawansowany
Excel zaawansowany
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Zainteresowania
aranżacja wnętrz,
książka (w szczególności fantasy),
gry zespołowe (siatkówka).
książka (w szczególności fantasy),
gry zespołowe (siatkówka).
Inne
umiejętności interpersonalne:
umiejętność pracy w zespole,
umiejętność nawiązywania kontaktu z innymi,
umiejętności uważnego słuchania i efektywnego mówienia,
elastyczność i zdolność adaptacji
umiejętność pracy w zespole,
umiejętność nawiązywania kontaktu z innymi,
umiejętności uważnego słuchania i efektywnego mówienia,
elastyczność i zdolność adaptacji
Grupy
DEKORCJA WNĘTRZ Studio Reklamy FASTER
Forum powstało w celu poznania potrzeb i oczekiwać osób które zajmują się profesjonalnie lub hobbystycznie aranżacją wnętrz.
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
Wygodne i piękne wnętrza
Grupa przeznaczona dla:
1) osób zajmujących się aranżacją wnętrz: projektowaniem, wykonastwem i sprawianiem by chciało się w nich przebywać
2) tych, którzy szukają inspiracji do nowego zaaranżowania