Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Analiz Kredytowych
• Zarządzanie 20 osobowym zespołem zajmującym się analizowaniem wniosków
o udzielenie finansowania bez zabezpieczenia dla sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw
• Akceptacja wydawanych decyzji kredytowych do kwoty 500 000zł
• Akceptowanie odstępstw od procedur w ramach przyznanych kompetencji
• Kontrola funkcjonalna pracy zespołu zgodnie z przepisami wewnętrznymi Banku
• Opiniowanie i inicjowanie zmian procesowych, organizacyjnych, ofertowych oraz dokumentacyjnych
o udzielenie finansowania bez zabezpieczenia dla sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw
• Akceptacja wydawanych decyzji kredytowych do kwoty 500 000zł
• Akceptowanie odstępstw od procedur w ramach przyznanych kompetencji
• Kontrola funkcjonalna pracy zespołu zgodnie z przepisami wewnętrznymi Banku
• Opiniowanie i inicjowanie zmian procesowych, organizacyjnych, ofertowych oraz dokumentacyjnych
Koordynator w Dziale Wsparcia Sprzedaży
• Wstępna weryfikacja wniosku pod kątem możliwości sfinansowania przez Bank potrzeby Klienta (sprawdzenie doboru produktu kredytowego przez Doradcę)
• Kontrola terminowości przeprowadzenia poszczególnych analiz (kontakt z analitykami prawnymi, technicznymi, finansowymi)
• Kontakty z Doradcami na każdym etapie wniosku (przed złożeniem wniosku w celu wstępnej weryfikacji możliwości pozytywnej realizacji kredytu; po wstępnej weryfikacji wniosku - czy są wystarczające dokumenty aby przeprowadzić analizę; po analizie w celu przekazania informacji jaka jest decyzja Banku; podczas całej analizy wniosku na jakim etapie jest wniosek)
• Monitoring pracy doradców z realizacji planów sprzedażowych
• Szkolenie doradców z aktualnej oferty Banku
• Kontrola terminowości przeprowadzenia poszczególnych analiz (kontakt z analitykami prawnymi, technicznymi, finansowymi)
• Kontakty z Doradcami na każdym etapie wniosku (przed złożeniem wniosku w celu wstępnej weryfikacji możliwości pozytywnej realizacji kredytu; po wstępnej weryfikacji wniosku - czy są wystarczające dokumenty aby przeprowadzić analizę; po analizie w celu przekazania informacji jaka jest decyzja Banku; podczas całej analizy wniosku na jakim etapie jest wniosek)
• Monitoring pracy doradców z realizacji planów sprzedażowych
• Szkolenie doradców z aktualnej oferty Banku
Specjalista Kierujący w Dziale Obsługi Hipotek i Ubezpieczeń Kredytów Mieszkaniowych
• Zarządzanie 22 osobowym zespołem zajmującym się zabezpieczeniem kredytów
- Planowanie pracy i przydzielanie obowiązków,
- Ocena miesięczna, kwartalna pracy pracowników,
- Obsługa spraw kadrowych (urlopy, zwolnienia, nadgodziny).
• Sporządzanie raportów dziennych i miesięcznych z pracy działu
• Prowadzenie pomiarów jakości pracy pracowników
• Weryfikacja skarg na prace działu oraz wprowadzanie action planów w celu poprawy jakości pracy działu
• Doprowadzenie do zabezpieczenia 100 % kredytów znajdujących się w portfelu
• Członek zespołów projektowych mających na celu usprawnienie działania Banku w oparciu o metodologię Six Sigma
• Przygotowanie do działania 12 osobowej komórki zajmującej się ujednoliceniem danych systemu bankowego ze stanem w dokumentacji kredytowej (rekrutacja pracowników, przygotowanie procesu, przygotowanie instrukcji, szkolenie pracowników, nadzór nad działaniem).
• Szkolenie z zakresu hipotek pracowników infolinii dla klientów i dla doradców oraz osób przygotowujących umowy kredytowe
- Planowanie pracy i przydzielanie obowiązków,
- Ocena miesięczna, kwartalna pracy pracowników,
- Obsługa spraw kadrowych (urlopy, zwolnienia, nadgodziny).
• Sporządzanie raportów dziennych i miesięcznych z pracy działu
• Prowadzenie pomiarów jakości pracy pracowników
• Weryfikacja skarg na prace działu oraz wprowadzanie action planów w celu poprawy jakości pracy działu
• Doprowadzenie do zabezpieczenia 100 % kredytów znajdujących się w portfelu
• Członek zespołów projektowych mających na celu usprawnienie działania Banku w oparciu o metodologię Six Sigma
• Przygotowanie do działania 12 osobowej komórki zajmującej się ujednoliceniem danych systemu bankowego ze stanem w dokumentacji kredytowej (rekrutacja pracowników, przygotowanie procesu, przygotowanie instrukcji, szkolenie pracowników, nadzór nad działaniem).
• Szkolenie z zakresu hipotek pracowników infolinii dla klientów i dla doradców oraz osób przygotowujących umowy kredytowe
Specjalista konsultant w Dziale Obsługi Hipotek i Ubezpieczeń Kredytów Mieszkaniowych
• Tworzenie i aktualizacja instrukcji w dziale i procedur w Banku
• Obsługa zapytań Klientów wewnętrznych i zewnętrznych z zakresu pracy działu
• Współuczestniczenie w projektach wdrożeń produktów i zmian procesów w Banku
• Prowadzenie monitoringu spełnianych przez Klientów warunków po wypłacie kredytu (wysyłka do Klientów bezpłatnych i płatnych monitów wzywających do dostarczenia wymaganych dokumentów)
• Szkolenie nowych członków zespołu oraz nadzór przygotowania nowych członków zespołu do wykonywania czynności procesowych
• Obsługa zapytań Klientów wewnętrznych i zewnętrznych z zakresu pracy działu
• Współuczestniczenie w projektach wdrożeń produktów i zmian procesów w Banku
• Prowadzenie monitoringu spełnianych przez Klientów warunków po wypłacie kredytu (wysyłka do Klientów bezpłatnych i płatnych monitów wzywających do dostarczenia wymaganych dokumentów)
• Szkolenie nowych członków zespołu oraz nadzór przygotowania nowych członków zespołu do wykonywania czynności procesowych
Specjalista w Dziale Obsługi Hipotek i Ubezpieczeń Kredytów Mieszkaniowych
• Zwalnianie zabezpieczeń po całkowitej spłacie kredytu, rejestracja wpływających do Banku dokumentów wraz z weryfikacją czy spełniają one warunki z umowy kredytowej, zmiana oprocentowania kredytu po dostarczeniu odpisu z KW z wpisaną na pierwszym miejscu hipoteką na rzecz Banku, tworzenie aneksów do umowy kredytowej
• Obsługa ubezpieczeń oferowanych przy kredycie (ubezpieczenia na życie, ubezpieczenie nieruchomości, ubezpieczenie od bezrobocia)
• Kontakt z Klientem i Doradcą Kredytowym
• Szkolenie nowych pracowników
• Obsługa ubezpieczeń oferowanych przy kredycie (ubezpieczenia na życie, ubezpieczenie nieruchomości, ubezpieczenie od bezrobocia)
• Kontakt z Klientem i Doradcą Kredytowym
• Szkolenie nowych pracowników
Specjalista w Dziale Wypłat
• Przygotowywanie dokumentów do wypłaty kredytu, wypłata kredytów, kontakty z klientami i doradcami kredytowymi
• Organizacja szkoleń dla doradców firm współpracujących z bankiem; szkolenia obejmowały zagadnienia dotyczące dostarczania do wypłaty kredytu niezbędnych dokumentów, sposobu ich wypełniania
• Szkolenie nowych pracowników
• Organizacja szkoleń dla doradców firm współpracujących z bankiem; szkolenia obejmowały zagadnienia dotyczące dostarczania do wypłaty kredytu niezbędnych dokumentów, sposobu ich wypełniania
• Szkolenie nowych pracowników
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Zapraszam do dyskusji na temat naszych polskich banków. Czy na dzień dzisiejszy są one dobrze zorganizowane?
Kuchnie świata
Wszystko na temat kuchni i technik gotowania.
Co i gdzie można zjeść. Najsmaczniejsze potrawy i najlepsze restauracje.
Nieruchomości w Warszawie
Mieszkania, domy, działki, pokoje, sprzedaż i wynajem - jednym słowem ogłoszenia oraz dyskusje o nieruchomościach w Warszawie.
Tanie latanie
Informacje o promocjach lotniczych (linie tradycyjne i tanie linie lotnicze). Radzimy jak latać tanio.