Artur Wędzonka
HP Polska
Łódź,
łódzkie
Umiejętności
Maximo
Service Desk
Prawo jazdy kat B
MS Office (Word, PPT, Outlook, Excel)
Serwis i diagnostyka sprzętu informatycznego
MS Windows XP /Vista/Win 7
SM9
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Systemów IT
Projekt SABMiller (od 2013r.)
- Wsparcie SD dla krajów Czechy, Rumunia, Polska, UK, Węgry, Włochy, na poziomie L2,
- realizacja zgłoszeń na Exchange 2010,
- kierowanie zgłoszeń w systemach Maximo i SM9 na właściwe grupy,
- raportowanie oraz przestrzeganie KPI/SLA w ramach merytoryki ITIL.
Projekt Orange (2011-2013)
- działania na pierwszej linii kontaktu z klientem biznesowym (szybkie naprawy konfiguracji systemy MS Windows oraz oprogramowania MS Office i innych),
- obsługa zgłoszeń na II linii (zdalne instalacje systemu/oprogramowania, konfiguracja systemu/drukarek),
- raportowanie potrzebnych zmian w systemie Remedy (przyjmowanie od konsultantów, zbieranie potrzebnych zgód, redagowanie a następnie wdrażanie dla konsultantów),
- zajmowanie się eskalacjami – przejmowanie „trudnych klientów”,
- kierowanie zespołem - pilnowanie dostępności agentów, zarządzanie urlopami.
- Wsparcie SD dla krajów Czechy, Rumunia, Polska, UK, Węgry, Włochy, na poziomie L2,
- realizacja zgłoszeń na Exchange 2010,
- kierowanie zgłoszeń w systemach Maximo i SM9 na właściwe grupy,
- raportowanie oraz przestrzeganie KPI/SLA w ramach merytoryki ITIL.
Projekt Orange (2011-2013)
- działania na pierwszej linii kontaktu z klientem biznesowym (szybkie naprawy konfiguracji systemy MS Windows oraz oprogramowania MS Office i innych),
- obsługa zgłoszeń na II linii (zdalne instalacje systemu/oprogramowania, konfiguracja systemu/drukarek),
- raportowanie potrzebnych zmian w systemie Remedy (przyjmowanie od konsultantów, zbieranie potrzebnych zgód, redagowanie a następnie wdrażanie dla konsultantów),
- zajmowanie się eskalacjami – przejmowanie „trudnych klientów”,
- kierowanie zespołem - pilnowanie dostępności agentów, zarządzanie urlopami.
Serwisant
- praktyczna umiejętność analizy i diagnozy awarii sprzętu komputerowego,
- podstawowe naprawy laptopów i notebooków,
- prowadzenie reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową,
- tworzenie ofert handlowych,
- doradztwo w zakresie zakupu nowego sprzętu komputerowego,
- przyjmowanie zamówień na towar od pracowników, oraz telefonicznie od klientów,
- przyjmowanie dostaw, kalkulacja cen, ekspozycja towaru,
- dbanie o prawidłowe działanie oddziału łódzkiego z nastawieniem na zysk,
- podstawowe naprawy laptopów i notebooków,
- prowadzenie reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową,
- tworzenie ofert handlowych,
- doradztwo w zakresie zakupu nowego sprzętu komputerowego,
- przyjmowanie zamówień na towar od pracowników, oraz telefonicznie od klientów,
- przyjmowanie dostaw, kalkulacja cen, ekspozycja towaru,
- dbanie o prawidłowe działanie oddziału łódzkiego z nastawieniem na zysk,
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Grupy
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA