Artur Urbański

Skuteczny Manager z 15 letnim doświadczeniem w strukturach sprzedaży retail w kilku największych sieciach w Polsce. Człowiek dialogu, potrafiący budować atmosferę realizacji wspólnych celów w zarządzanych zespołach zarówno na poziomie managerskim jak i pr
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Efektywna komunikacja Łatwość nawiązywania kontaktów, sprawność i szybkość działania, zaangażowanie, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy wyobraźnia, wiedza, asertywość, umiejętność negocjacji Zdolność analitycznego myślenia i znajdowanie niestandardowych rozwiązań doskonała znajomość zasad współpracy franczyzowej, umiejętnośc funkcjonowania w obsarze kluczowych klientów spółki orientacja wśró firm komercjalizujących powierzechnie handlowe,

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Kastor S.A.
Dyrektor d/s sprzedaży i marketingu
 zarządzanie 100 osobowym zespołem z obszaru sprzedaży (kierownicy i pracownicy sieci detalicznej/sprzedaż hurtowa/przedstawiciele handlowi/e-com, salony partnerskie), logistyki i marketingu. Rozwój kompetencji, coaching, motywowanie i wspieranie w codziennej pracy, również w regionalnych strukturach handlowych (kierownicy sklepów, przedstawiciele handlowi i RKS)
 współtworzenie i aktywna realizacja strategii sprzedaży, w tym ocena potencjału i możliwości rozwoju oraz zmian trendów na rynku handlu detalicznego.
 definiowanie i osiąganie celów sprzedażowych (przygotowanie budżetu spółki dla Zarządu)
 tworzenie i udoskonalanie standardów sprzedaży celem dostarczania Klientom nowych, wyjątkowych doświadczeń zakupowych we wszelkich kanałach dystrybucji
 współtworzenie nowych rozwiązań dotyczących procedur i organizacji pracy w podległych salonach służących osiąganiu wyższych wyników sprzedażowych
 współpraca z partnerami zewnętrznymi w ramach towarów handlowych zwiększających wysokość paragonów w sieci sprzedaży detalicznej.
 tworzenie nowych, innowacyjnych raportów i metod służących efektywniejszemu zarządzaniu sprzedażą w sieci salonów regularnych, outletowych, e-sklepu.
 współpraca i negocjacja warunków finansowych z dyrektorami galerii handlowych.
 organizacja akcji marketingowych, promocyjnych i pokazów mody
NEONET S.A.
Regionalny Dyrektor Sprzedaży
 zarządzanie 32 salonami na terenie województwa śląskiego, łódzkiego, mazowieckiego i świętokrzyskiego. Odpowiedzialność za rentowność regionu. Wyznaczanie i realizowanie zakładanych planów obrotowych i marżowych, jak również bezpośredni nadzór nad ich wykonaniem.
 odpowiedzialność za wskaźniki sprzedażowe(KPI) w rozbiciu na poszczególne salony, raportowanie do Zarządu.
 zapewnienie najwyższych standardów profesjonalnej obsługi klienta oraz reprezentowanie Spółki wśród zewnętrznych dostawców.
 zarządzanie i koordynacja zespołu Regionalnych Kierowników Sprzedaży, Kierowników Salonów, Sprzedawców, Specjalistów VM, Managera ds. Ekspansji (250 osób).
 koordynacja działań związanych z ekspansją w regionie (otwieranie nowych salonów, ocena lokalizacji/potencjału; przygotowanie budżetu rentowności placówki i ocena ryzyka finansowego).
 kontrola i optymalizacja kosztów funkcjonowania sklepów, zarządzanie budżetem.
Atlantic Sp. z o.o.
Wicedyrektor ds operacyjnych
 odpowiedzialność z wynik finansowy generowany w kanale detalicznym (50 salonów), realizacja budżetu sprzedaży w podległych salonach, kontrola i analiza wyników (KPI).
 przygotowanie budżetu rocznego, weryfikacja i akceptacja (bieżące monitorowanie i podejmowanie decyzji dotyczących optymalizacji kosztów salonów)
 współpraca z Kluczowymi Klientami Spółki (salony franczyzowe)
 koordynacja i nadzór pracy podległych działów, efektywne zarządzanie zespołem (dział franczyz, dział operacyjny, Kierownicy Regionalni, dział sprzedaży E-com, dział VM)
 analiza i kontrola sieci sklepów istniejących i nowo otwieranych.
 współpraca z działem ekspansji – rozwój ilościowy sieci sklepów (salony własne i franczyzowe)
 nadzór nad prawidłowością działań marketingowych (akcje promocyjne - ocena ich skuteczności, monitorowanie jakości obsługi klienta-badania typu „mystery shopper” – wnioski, wyniki)
 rozwój wewnętrznych procedur, dbałość o standardy sieci i wizerunek firmy
 raport bezpośrednio do Zarządu Spółki
Kamex II Sp z o.o.
Sales Manager/Lee Cooper
 zarządzanie i rozwój sprzedaży (bieżąca obsługa i monitoring sklepów w zakresie poziomu sprzedaży, doboru i dostaw kolekcji, rozliczeń finansowych etc.)
 nadzór nad prawidłowością działań marketingowych (akcje promocyjne - ocena ich skuteczności, monitorowanie jakości obsługi klienta-badania typu „tajemniczy klient” etc.)
 poszerzanie udziału marki w rynku poprzez aktywne poszukiwanie nowych klientów (pełna obsługa od akceptacji wskazanego lokalu poprzez przygotowanie projektu wizualizacyjnego, ustalenie budżetu otwarcia i kontraktację kolekcyjną)
 kontakt w centralą firmy w Paryżu (m.in. udział w wyborze bieżących kolekcji)
 stała współpraca z przedstawicielami galerii handlowych i firmami komercjalizującymi nowe powierzchnie handlowe
 coaching przedstawicieli handlowych (plany sprzedażowe)
 bezpośrednie zarządzanie 10 osobowym zespołem
PRESS GLASS SA
Specjalista ds sprzedaży
• realizacja planu sprzedaży poprzez aktywne pozyskanie nowych klientów
• kontrola pracy przedstawicieli handlowych, ocena jej skuteczności
• współpraca w zakresie wyboru skutecznych nośników reklamy
• planowanie i wdrażanie działań marketingowych (kampanie promocyjne) celem zwiększenia poziomu sprzedaży
• budowanie długotrwałych relacji z klientami strategicznymi
ISK Sp. z o.o.
Główny Specjalista ds sprzedaży
ISK
• budowanie właściwych relacji z klientami
• monitorowanie pracy współpracowników, przydzielanie i kontrola realizacji projektów
• dobór i szkolenia podległych pracowników
• pozyskiwanie nowych prospektów sprzedażowych
• prowadzenie i analiza działań handlowych
• przygotowywanie i przeprowadzanie prezentacji handlowych
Logo
Dyrektor Regionalny ds sprzedaży
Centrum Języków Obcych
• koordynowanie sprzedaży bezpośredniej w podległym regionie, współpraca z kluczowymi klientami
• prowadzenie i zarządzanie działem handlowym ( współpraca z handlowcami)
• tworzenie i kontrola prawidłowej realizacji planów sprzedaży
• konstruowanie budżetu
• organizacja i przeprowadzanie systemu szkoleń współpracowników w oparciu o strategię, wizj i misje firmy
• tworzenie systemów motywacyjnych

Szkolenia i kursy

Doskonalenie Obsługi Klienta i Negocjacji
Dobór i selekcja kadr
Praca zespołowa jako element sukcesu mistrzowskich zespołów
Rozwiązywanie najtrudniejszych ludzkich, czyli o konfliktach w firmie
Co kluczowa kadra musi wiedzieć i umieć aby wdrożyła strategię i była szybko uczącą się, mądrzejszą organizacją
Projekt Śląska Kuźnia Kadr: ścieżka handlowo-usługowa zawierająca szereg szkoleń z zakresu aktywnej sprzedaży, negocjacji, obsługi klientów oraz sesja development centre z zakresu doskonalenia umiejętności sprzedażowych.

Edukacja

Logo
zarządzania i marketing/specjalność finanse, magisterskie
Politechnika Częstochowska

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

fashion
podróże, kultura grecka

Inne

Współtwórca i prowadzący cykl szkoleń przygotowujących Przedsiębiorców Firm Transportowych do egzaminu na Certyfikat Kompetencji Zawodowych z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem, marketingu, promocji, reklamy, PR
Współtwórca i prowadzący szkolenia „Szkło pobudza wyobraźnię” podczas konferencji dla grup architektów z całej Polski
Statuetka „ENDA” otrzymana w 2007 r. na jesiennej sesji konkursu magazynu Moda & Styl w zakresie mody dziennej męskiej

Grupy

Branża odzieżowa
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
Grecja
Grecja
Dla miłośników Hellady i nie tylko.
moda
moda
Moda - ciekawostki, trendy.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.