Umiejętności
Efektywna komunikacja
Łatwość nawiązywania kontaktów, sprawność i szybkość działania, zaangażowanie, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy
wyobraźnia, wiedza, asertywość, umiejętność negocjacji
Zdolność analitycznego myślenia i znajdowanie niestandardowych rozwiązań
doskonała znajomość zasad współpracy franczyzowej,
umiejętnośc funkcjonowania w obsarze kluczowych klientów spółki
orientacja wśró firm komercjalizujących powierzechnie handlowe,
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor d/s sprzedaży i marketingu
zarządzanie 100 osobowym zespołem z obszaru sprzedaży (kierownicy i pracownicy sieci detalicznej/sprzedaż hurtowa/przedstawiciele handlowi/e-com, salony partnerskie), logistyki i marketingu. Rozwój kompetencji, coaching, motywowanie i wspieranie w codziennej pracy, również w regionalnych strukturach handlowych (kierownicy sklepów, przedstawiciele handlowi i RKS)
współtworzenie i aktywna realizacja strategii sprzedaży, w tym ocena potencjału i możliwości rozwoju oraz zmian trendów na rynku handlu detalicznego.
definiowanie i osiąganie celów sprzedażowych (przygotowanie budżetu spółki dla Zarządu)
tworzenie i udoskonalanie standardów sprzedaży celem dostarczania Klientom nowych, wyjątkowych doświadczeń zakupowych we wszelkich kanałach dystrybucji
współtworzenie nowych rozwiązań dotyczących procedur i organizacji pracy w podległych salonach służących osiąganiu wyższych wyników sprzedażowych
współpraca z partnerami zewnętrznymi w ramach towarów handlowych zwiększających wysokość paragonów w sieci sprzedaży detalicznej.
tworzenie nowych, innowacyjnych raportów i metod służących efektywniejszemu zarządzaniu sprzedażą w sieci salonów regularnych, outletowych, e-sklepu.
współpraca i negocjacja warunków finansowych z dyrektorami galerii handlowych.
organizacja akcji marketingowych, promocyjnych i pokazów mody
współtworzenie i aktywna realizacja strategii sprzedaży, w tym ocena potencjału i możliwości rozwoju oraz zmian trendów na rynku handlu detalicznego.
definiowanie i osiąganie celów sprzedażowych (przygotowanie budżetu spółki dla Zarządu)
tworzenie i udoskonalanie standardów sprzedaży celem dostarczania Klientom nowych, wyjątkowych doświadczeń zakupowych we wszelkich kanałach dystrybucji
współtworzenie nowych rozwiązań dotyczących procedur i organizacji pracy w podległych salonach służących osiąganiu wyższych wyników sprzedażowych
współpraca z partnerami zewnętrznymi w ramach towarów handlowych zwiększających wysokość paragonów w sieci sprzedaży detalicznej.
tworzenie nowych, innowacyjnych raportów i metod służących efektywniejszemu zarządzaniu sprzedażą w sieci salonów regularnych, outletowych, e-sklepu.
współpraca i negocjacja warunków finansowych z dyrektorami galerii handlowych.
organizacja akcji marketingowych, promocyjnych i pokazów mody
Regionalny Dyrektor Sprzedaży
zarządzanie 32 salonami na terenie województwa śląskiego, łódzkiego, mazowieckiego i świętokrzyskiego. Odpowiedzialność za rentowność regionu. Wyznaczanie i realizowanie zakładanych planów obrotowych i marżowych, jak również bezpośredni nadzór nad ich wykonaniem.
odpowiedzialność za wskaźniki sprzedażowe(KPI) w rozbiciu na poszczególne salony, raportowanie do Zarządu.
zapewnienie najwyższych standardów profesjonalnej obsługi klienta oraz reprezentowanie Spółki wśród zewnętrznych dostawców.
zarządzanie i koordynacja zespołu Regionalnych Kierowników Sprzedaży, Kierowników Salonów, Sprzedawców, Specjalistów VM, Managera ds. Ekspansji (250 osób).
koordynacja działań związanych z ekspansją w regionie (otwieranie nowych salonów, ocena lokalizacji/potencjału; przygotowanie budżetu rentowności placówki i ocena ryzyka finansowego).
kontrola i optymalizacja kosztów funkcjonowania sklepów, zarządzanie budżetem.
odpowiedzialność za wskaźniki sprzedażowe(KPI) w rozbiciu na poszczególne salony, raportowanie do Zarządu.
zapewnienie najwyższych standardów profesjonalnej obsługi klienta oraz reprezentowanie Spółki wśród zewnętrznych dostawców.
zarządzanie i koordynacja zespołu Regionalnych Kierowników Sprzedaży, Kierowników Salonów, Sprzedawców, Specjalistów VM, Managera ds. Ekspansji (250 osób).
koordynacja działań związanych z ekspansją w regionie (otwieranie nowych salonów, ocena lokalizacji/potencjału; przygotowanie budżetu rentowności placówki i ocena ryzyka finansowego).
kontrola i optymalizacja kosztów funkcjonowania sklepów, zarządzanie budżetem.
Wicedyrektor ds operacyjnych
odpowiedzialność z wynik finansowy generowany w kanale detalicznym (50 salonów), realizacja budżetu sprzedaży w podległych salonach, kontrola i analiza wyników (KPI).
przygotowanie budżetu rocznego, weryfikacja i akceptacja (bieżące monitorowanie i podejmowanie decyzji dotyczących optymalizacji kosztów salonów)
współpraca z Kluczowymi Klientami Spółki (salony franczyzowe)
koordynacja i nadzór pracy podległych działów, efektywne zarządzanie zespołem (dział franczyz, dział operacyjny, Kierownicy Regionalni, dział sprzedaży E-com, dział VM)
analiza i kontrola sieci sklepów istniejących i nowo otwieranych.
współpraca z działem ekspansji – rozwój ilościowy sieci sklepów (salony własne i franczyzowe)
nadzór nad prawidłowością działań marketingowych (akcje promocyjne - ocena ich skuteczności, monitorowanie jakości obsługi klienta-badania typu „mystery shopper” – wnioski, wyniki)
rozwój wewnętrznych procedur, dbałość o standardy sieci i wizerunek firmy
raport bezpośrednio do Zarządu Spółki
przygotowanie budżetu rocznego, weryfikacja i akceptacja (bieżące monitorowanie i podejmowanie decyzji dotyczących optymalizacji kosztów salonów)
współpraca z Kluczowymi Klientami Spółki (salony franczyzowe)
koordynacja i nadzór pracy podległych działów, efektywne zarządzanie zespołem (dział franczyz, dział operacyjny, Kierownicy Regionalni, dział sprzedaży E-com, dział VM)
analiza i kontrola sieci sklepów istniejących i nowo otwieranych.
współpraca z działem ekspansji – rozwój ilościowy sieci sklepów (salony własne i franczyzowe)
nadzór nad prawidłowością działań marketingowych (akcje promocyjne - ocena ich skuteczności, monitorowanie jakości obsługi klienta-badania typu „mystery shopper” – wnioski, wyniki)
rozwój wewnętrznych procedur, dbałość o standardy sieci i wizerunek firmy
raport bezpośrednio do Zarządu Spółki
Sales Manager/Lee Cooper
zarządzanie i rozwój sprzedaży (bieżąca obsługa i monitoring sklepów w zakresie poziomu sprzedaży, doboru i dostaw kolekcji, rozliczeń finansowych etc.)
nadzór nad prawidłowością działań marketingowych (akcje promocyjne - ocena ich skuteczności, monitorowanie jakości obsługi klienta-badania typu „tajemniczy klient” etc.)
poszerzanie udziału marki w rynku poprzez aktywne poszukiwanie nowych klientów (pełna obsługa od akceptacji wskazanego lokalu poprzez przygotowanie projektu wizualizacyjnego, ustalenie budżetu otwarcia i kontraktację kolekcyjną)
kontakt w centralą firmy w Paryżu (m.in. udział w wyborze bieżących kolekcji)
stała współpraca z przedstawicielami galerii handlowych i firmami komercjalizującymi nowe powierzchnie handlowe
coaching przedstawicieli handlowych (plany sprzedażowe)
bezpośrednie zarządzanie 10 osobowym zespołem
nadzór nad prawidłowością działań marketingowych (akcje promocyjne - ocena ich skuteczności, monitorowanie jakości obsługi klienta-badania typu „tajemniczy klient” etc.)
poszerzanie udziału marki w rynku poprzez aktywne poszukiwanie nowych klientów (pełna obsługa od akceptacji wskazanego lokalu poprzez przygotowanie projektu wizualizacyjnego, ustalenie budżetu otwarcia i kontraktację kolekcyjną)
kontakt w centralą firmy w Paryżu (m.in. udział w wyborze bieżących kolekcji)
stała współpraca z przedstawicielami galerii handlowych i firmami komercjalizującymi nowe powierzchnie handlowe
coaching przedstawicieli handlowych (plany sprzedażowe)
bezpośrednie zarządzanie 10 osobowym zespołem
Specjalista ds sprzedaży
• realizacja planu sprzedaży poprzez aktywne pozyskanie nowych klientów
• kontrola pracy przedstawicieli handlowych, ocena jej skuteczności
• współpraca w zakresie wyboru skutecznych nośników reklamy
• planowanie i wdrażanie działań marketingowych (kampanie promocyjne) celem zwiększenia poziomu sprzedaży
• budowanie długotrwałych relacji z klientami strategicznymi
• kontrola pracy przedstawicieli handlowych, ocena jej skuteczności
• współpraca w zakresie wyboru skutecznych nośników reklamy
• planowanie i wdrażanie działań marketingowych (kampanie promocyjne) celem zwiększenia poziomu sprzedaży
• budowanie długotrwałych relacji z klientami strategicznymi
Główny Specjalista ds sprzedaży
• budowanie właściwych relacji z klientami
• monitorowanie pracy współpracowników, przydzielanie i kontrola realizacji projektów
• dobór i szkolenia podległych pracowników
• pozyskiwanie nowych prospektów sprzedażowych
• prowadzenie i analiza działań handlowych
• przygotowywanie i przeprowadzanie prezentacji handlowych
• monitorowanie pracy współpracowników, przydzielanie i kontrola realizacji projektów
• dobór i szkolenia podległych pracowników
• pozyskiwanie nowych prospektów sprzedażowych
• prowadzenie i analiza działań handlowych
• przygotowywanie i przeprowadzanie prezentacji handlowych
Dyrektor Regionalny ds sprzedaży
Centrum Języków Obcych
• koordynowanie sprzedaży bezpośredniej w podległym regionie, współpraca z kluczowymi klientami
• prowadzenie i zarządzanie działem handlowym ( współpraca z handlowcami)
• tworzenie i kontrola prawidłowej realizacji planów sprzedaży
• konstruowanie budżetu
• organizacja i przeprowadzanie systemu szkoleń współpracowników w oparciu o strategię, wizj i misje firmy
• tworzenie systemów motywacyjnych
• prowadzenie i zarządzanie działem handlowym ( współpraca z handlowcami)
• tworzenie i kontrola prawidłowej realizacji planów sprzedaży
• konstruowanie budżetu
• organizacja i przeprowadzanie systemu szkoleń współpracowników w oparciu o strategię, wizj i misje firmy
• tworzenie systemów motywacyjnych
Szkolenia i kursy
Doskonalenie Obsługi Klienta i Negocjacji
Dobór i selekcja kadr
Praca zespołowa jako element sukcesu mistrzowskich zespołów
Rozwiązywanie najtrudniejszych ludzkich, czyli o konfliktach w firmie
Co kluczowa kadra musi wiedzieć i umieć aby wdrożyła strategię i była szybko uczącą się, mądrzejszą organizacją
Projekt Śląska Kuźnia Kadr: ścieżka handlowo-usługowa zawierająca szereg szkoleń z zakresu aktywnej sprzedaży, negocjacji, obsługi klientów oraz sesja development centre z zakresu doskonalenia umiejętności sprzedażowych.
Dobór i selekcja kadr
Praca zespołowa jako element sukcesu mistrzowskich zespołów
Rozwiązywanie najtrudniejszych ludzkich, czyli o konfliktach w firmie
Co kluczowa kadra musi wiedzieć i umieć aby wdrożyła strategię i była szybko uczącą się, mądrzejszą organizacją
Projekt Śląska Kuźnia Kadr: ścieżka handlowo-usługowa zawierająca szereg szkoleń z zakresu aktywnej sprzedaży, negocjacji, obsługi klientów oraz sesja development centre z zakresu doskonalenia umiejętności sprzedażowych.
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
fashion
podróże, kultura grecka
podróże, kultura grecka
Inne
Współtwórca i prowadzący cykl szkoleń przygotowujących Przedsiębiorców Firm Transportowych do egzaminu na Certyfikat Kompetencji Zawodowych z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem, marketingu, promocji, reklamy, PR
Współtwórca i prowadzący szkolenia „Szkło pobudza wyobraźnię” podczas konferencji dla grup architektów z całej Polski
Statuetka „ENDA” otrzymana w 2007 r. na jesiennej sesji konkursu magazynu Moda & Styl w zakresie mody dziennej męskiej
Współtwórca i prowadzący szkolenia „Szkło pobudza wyobraźnię” podczas konferencji dla grup architektów z całej Polski
Statuetka „ENDA” otrzymana w 2007 r. na jesiennej sesji konkursu magazynu Moda & Styl w zakresie mody dziennej męskiej
Grupy
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.