Umiejętności
B2B
Strategia biznesowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
KIEROWNIK DZIAŁU SIECI APTEK / DRUGSTORE CHANIS DEPARTMENT MANAGER
- zarządzanie 7-osobowym zespołem KAM ds. Sieci Aptecznych
- stworzenie narzędzi kontraktowych i analitycznych przeznaczonych do mierzenia efektywności współpracy z sieciami i generowania wzrostów sprzedaży oraz MSH Sell Out
- coaching biznesowy i rozwój kompetencji KAM’owskich u podległych pracowników \
- wspópraca z Trade Marketingiem i Marketingiem w opracowywaniu strategii oferty handlowej dla rynku sieciowego
- zarządzanie budżetem promocyjnym
- stworzenie narzędzi kontraktowych i analitycznych przeznaczonych do mierzenia efektywności współpracy z sieciami i generowania wzrostów sprzedaży oraz MSH Sell Out
- coaching biznesowy i rozwój kompetencji KAM’owskich u podległych pracowników \
- wspópraca z Trade Marketingiem i Marketingiem w opracowywaniu strategii oferty handlowej dla rynku sieciowego
- zarządzanie budżetem promocyjnym
wystawiono
Artur to osoba, która niezwykle konsekwentnie realizuje zamierzone cele. Koordynuje szereg projektów jednocześnie i stale jest na bieżąco z postępami w każdym z nich. Jego niespożyta energia, pełne opanowanie oraz doświadczenie motywuje do działania. Doskonały w pełni kompetentny Przełożony..
NATIONAL KEY ACCOUNT MANAGER (Chains) / KRAJOWY KIEROWNIK DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW (Sieci Aptek)
- współpraca centralna z największymi sieciami aptek w zakresie portfela leków Angelini Pharma Polska (tworzenie, negocjacje narzędzi kontraktowych, przeprowadzanie akcji promocyjnych i generowanie wzrostów sprzedaży i MktSh Sell Out, implementowanie założeń typu CATMAN, koordynacja budżetu promocyjnego, tworzenie narzędzi i mierzenie efektywności akcji handlowych)
- koordynowanie pracy i zarządzanie podległym zespołem współpracującym na zasadach kontraktowych z sieciami lokalnymi w Polsce
- koordynowanie pracy i zarządzanie podległym zespołem współpracującym na zasadach kontraktowych z sieciami lokalnymi w Polsce
KEY ACCOUNT MANAGER - Sieci Aptek
- współpraca centralna z sieciami aptek w zakresie portfela leków Rx i OTC Grupy Polpharma (realizacja celów kontraktowych, akcji promocyjnych, celów sprzedażowych i generowanie wzrostów sprzedaży i MktSh Sell Out, implementowanie założeń CATMAN Rx i OTC, koorydnacja budżetu promocyjnego, mierzenie efektywności akcji handlowych, współpraca z Sales Force’em Aptecznym i Medycznym, działami Marketingu i Trade Marketingu)
- współpraca z lokalnymi oddziałami hurtowni farmaceutycznych (monitorowanie ustaleń centralnych, przeprowadzanie lokalnych aktywności promocyjnych)
- współpraca z lokalnymi oddziałami hurtowni farmaceutycznych (monitorowanie ustaleń centralnych, przeprowadzanie lokalnych aktywności promocyjnych)
TRADE MARKETING MANAGER OTC/Rx
- opracowywanie i wdrażanie oraz analiza skuteczności inicjatyw promocyjnych dla leków OTC i Rx skierowanych do aptek prywatnych, sieci aptek oraz hurtowni farmaceutycznych
- prowadzenie multimedialnego projektu wizualizacyjnego
- monitorowanie aktywności firm konkurencyjnych w kanałach dystrybucji
- prowadzenie analiz rynkowych na poziomie łańcucha dystrybucyjnego
- coaching sprzedażowy przedstawicieli farmaceutycznych
- prowadzenie multimedialnego projektu wizualizacyjnego
- monitorowanie aktywności firm konkurencyjnych w kanałach dystrybucji
- prowadzenie analiz rynkowych na poziomie łańcucha dystrybucyjnego
- coaching sprzedażowy przedstawicieli farmaceutycznych
Szkolenia i kursy
- Budowanie współpracującego zespołu z wykorzystaniem Thomas International Management Systems
- Implementacja projektów na rynku
- Współpraca z Kluczowym Klientem w oparciu o Zarządzanie Kategorią
- Techniki negocjacyjne. Negocjacje kontraktów złożonych
- Promocje w aptekach
- Trade marketing farmaceutyczny w nowych realiach rynkowych
- Negocjacje i praca z trudnym klientem dla KAMs
- Efektywność biznesowa i coaching biznesowy
- Mapowanie i zarządzanie zespołem Przedstawicieli/KAMs
- Efektywność osobista i zespołowa w oparciu o typologię Insights
- Akademia Trenera
- Implementacja projektów na rynku
- Współpraca z Kluczowym Klientem w oparciu o Zarządzanie Kategorią
- Techniki negocjacyjne. Negocjacje kontraktów złożonych
- Promocje w aptekach
- Trade marketing farmaceutyczny w nowych realiach rynkowych
- Negocjacje i praca z trudnym klientem dla KAMs
- Efektywność biznesowa i coaching biznesowy
- Mapowanie i zarządzanie zespołem Przedstawicieli/KAMs
- Efektywność osobista i zespołowa w oparciu o typologię Insights
- Akademia Trenera
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Inne
kontakt: 601 763 668
Grupy
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Najstarsza prywatna uczelnia w Lublinie. Kształcimy na studiach licencjackich, inżynierskich , magisterskich i podyplomowych. Można studiować w języku polskim i angielskim a także on-line!
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży
Profesjonaliści Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych
Grupa skupiająca wyłącznie profesjonalistów - osoby pracujące obecnie w (innowacyjnych) firmach farmaceutycznych.
Wymiana doświadczeń i poglądów dotyczących rynku farmaceutycznego.
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.
Tylko sprzedaż
Grupa dla ludzi, którzy zawodowo zajmują się sprzedażą i chcą być w tym coraz lepsi. Nie osiadają na laurach, dbają o klientów i wiedzą, że w rękach sprzedaży leży los firm.