Umiejętności
Szkolenia produktowe
Szkolenia sprzedażowe
Zarządzanie zespołami sprzedaży, negocjacje, szkolenia
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży
Akson Sp zo.o S.k
Wsparcie procesów sprzedaży w sieci handlowej na terenie całego kraju.
Szkolenie z zakresu biznesowego podejścia do sprzedaży w sklepie. Dobór i analiza produktów do wprowadzenia.
Prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników z zasad obsługi klienta oraz ekspozycji towarów.
Utrzymanie visual shops dla całej sieci sprzedaży. Prowadzenie projektu CRM w firmie.
Szkolenie z zakresu biznesowego podejścia do sprzedaży w sklepie. Dobór i analiza produktów do wprowadzenia.
Prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników z zasad obsługi klienta oraz ekspozycji towarów.
Utrzymanie visual shops dla całej sieci sprzedaży. Prowadzenie projektu CRM w firmie.
Dyrektor projektu ds. Produktu i usług
NetMaks
Funkcja zarządcza w procesie tworzenia nowych produktów telekomunikacyjnych oraz
procesach sprzedażowych, włączając badania trendów technologicznych i zachowań
konsumenckich;
Tworzenie i monitorowanie oferty handlowej
Zarządzanie działem produktu
Analizy rynku i konkurencji w procesie rozwoju oferty i rozwoju kanałów dystrybucji;
Przygotowanie działań wspierających sprzedaż oraz zaplecza logistyczno –magazynowego;
procesach sprzedażowych, włączając badania trendów technologicznych i zachowań
konsumenckich;
Tworzenie i monitorowanie oferty handlowej
Zarządzanie działem produktu
Analizy rynku i konkurencji w procesie rozwoju oferty i rozwoju kanałów dystrybucji;
Przygotowanie działań wspierających sprzedaż oraz zaplecza logistyczno –magazynowego;
Managing Director Slavica
Zarządzanie, kierowanie, nadzorowanie sprzedaży na podległych rynkach: Czechy, Słowacja, Węgry, od stycznia 2006 również Rumunia.
B2B,wypracowanie metody dotarcia oraz utrzymanie znakomitych relacji handlowych.
zarządzanie finansami i opracowywanie budżetów sprzedażowych i marketingowych;
rozwijanie i utrzymanie doskonałej sprawności działów serwisowych;
tworzenie, kontrola i realizacja budżetu na poszczególnych rynkach;
zarządzanie 50 osobowym zespołem: przedstawiciele handlowi, serwisanci,pracownicy biurowi
otwarcie nowego rynku sprzedażowego na Rumuni – praca od podstaw;
bezpośrednie zarządzanie pracą szefów sprzedaży w poszczególnych państwach;
badanie i analizowanie rynku usług budowlanych;
monitorowanie i analizowanie działań konkurencji;
nadzór nad realizacją zadań postawionych przed spółkami;
B2B,wypracowanie metody dotarcia oraz utrzymanie znakomitych relacji handlowych.
zarządzanie finansami i opracowywanie budżetów sprzedażowych i marketingowych;
rozwijanie i utrzymanie doskonałej sprawności działów serwisowych;
tworzenie, kontrola i realizacja budżetu na poszczególnych rynkach;
zarządzanie 50 osobowym zespołem: przedstawiciele handlowi, serwisanci,pracownicy biurowi
otwarcie nowego rynku sprzedażowego na Rumuni – praca od podstaw;
bezpośrednie zarządzanie pracą szefów sprzedaży w poszczególnych państwach;
badanie i analizowanie rynku usług budowlanych;
monitorowanie i analizowanie działań konkurencji;
nadzór nad realizacją zadań postawionych przed spółkami;
Area Sales Manager (południowo – zachodnia Polska)
Zarządzanie, kierowanie, nadzorowanie sprzedaży na podległych rynkach.
praca w sektorze B2B; negocjowanie kontraktów sprzedażowych
zarządzanie finansami, opracowywanie budżetów sprzedażowych i marketingowych;
kierowanie oraz dbanie o rozwój, kontrolowanie pracy zespołu podległych przedstawicieli handlowych;
organizacja akcji promocyjnych i lojalnościowych;
budowa struktur serwisowych na podległym regionie
utrzymywanie bardzo dobrych kontaktów ze środowiskami opiniotwórczymi;
stworzenie i prowadzenie działu Telemarketingu;
praca w sektorze B2B; negocjowanie kontraktów sprzedażowych
zarządzanie finansami, opracowywanie budżetów sprzedażowych i marketingowych;
kierowanie oraz dbanie o rozwój, kontrolowanie pracy zespołu podległych przedstawicieli handlowych;
organizacja akcji promocyjnych i lojalnościowych;
budowa struktur serwisowych na podległym regionie
utrzymywanie bardzo dobrych kontaktów ze środowiskami opiniotwórczymi;
stworzenie i prowadzenie działu Telemarketingu;
Dział Komunikacji Marketingowej Polkomtel
Polkomtel S.A.
wprowadzanie promocji marketingowych na rynkach biznesowych i masowych;
prowadzenie marki PLUS i Simplus na podległym regionie sprzedażowym;
zorganizowanie promocji nowych usług;
współpraca i nadzorowanie działalności podległych punktów APH;
ustalanie zasad, terminu i wielkości sprzedaży podległych APH oraz wprowadzania indywidualnych promocji sprzedażowych;
prowadzenie szkoleń z zakresu marketingu i sprzedaży;
opracowywanie budżetu wsparcia sprzedażowego, marketingowego i public relations;
prowadzenie marki PLUS i Simplus na podległym regionie sprzedażowym;
zorganizowanie promocji nowych usług;
współpraca i nadzorowanie działalności podległych punktów APH;
ustalanie zasad, terminu i wielkości sprzedaży podległych APH oraz wprowadzania indywidualnych promocji sprzedażowych;
prowadzenie szkoleń z zakresu marketingu i sprzedaży;
opracowywanie budżetu wsparcia sprzedażowego, marketingowego i public relations;
Specjalista ds. sprzedaży bezpośredniej
Polkomtel S.A.
utrzymywanie wysokiego poziomu sprzedaży produktów GSM;
dbanie o dobre kontakty z klientami;
od 1998 Jednoosobowe stanowisko sprzedaży programów pracowniczych
tworzenie i realizacja sprzedaży promocyjnej na rynku klientów indywidualnych, poprzez punkty sprzedaży (APH i Salony Firmowe);
nagroda za największą sprzedaż produktu w 1998.
dbanie o dobre kontakty z klientami;
od 1998 Jednoosobowe stanowisko sprzedaży programów pracowniczych
tworzenie i realizacja sprzedaży promocyjnej na rynku klientów indywidualnych, poprzez punkty sprzedaży (APH i Salony Firmowe);
nagroda za największą sprzedaż produktu w 1998.
Projekty
Szkolenia i kursy
Proces sprzedażowy w sprzedaży bezpośredniej
Zasady ekspozycji towarów.
Prowadzenie projektów w sieci sprzedaży
Zarządzanie rozwojem pracowniczym.
Język migowy - zawsze początki :) .Język angielski
Negocjacje z klientem - Kalkstain
Psychologia w biznesie - j/w
Zarządzanie Pracownikiem, Rodzaje zachowań biznesowych- j/w
Zasady ekspozycji towarów.
Prowadzenie projektów w sieci sprzedaży
Zarządzanie rozwojem pracowniczym.
Język migowy - zawsze początki :) .Język angielski
Negocjacje z klientem - Kalkstain
Psychologia w biznesie - j/w
Zarządzanie Pracownikiem, Rodzaje zachowań biznesowych- j/w
Zainteresowania
woda i wszystkie sporty wodne
Narty.
Narty.
Grupy
PROMOCJA POLSKI
Promocja gospodarcza, promocja kultury, marka Polski, marketing narodowy, . Zapraszamy specjalistów, studentów, artystów i przedstawicieli instytucji promujących Polskę.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość